TEABE LOT PROD. MVTEUSZ MŁYNVRSKI PRELUDIUM EP 2020 - TeabeOfficial


PRELUDIUM EP GRUPA \"KLUB SPORTOWY\": koncerty: Artist: TEABE Facebook: Instagram: teabe Snapchat: tabtabteabe Producer: Mvteusz Młynvrski Facebook : /mlynarobibenger Soundcloud: Mix/Master: Kamil Izdebski Facebook: Instagram: kizzy022_
Najlepsze komentarze do filmu "TEABE LOT PROD. MVTEUSZ MŁYNVRSKI PRELUDIUM EP 2020":

187: Teabe to lot
youngddz JFG: moe ulubione pozdro Tomuś
Gan car: Zajebiście teabe !
†Alien †: Najs teabe sztywniutko z przekazem!
FALDROMA: -Czy to ptak?
-Czy to samolot?
-NIE TO "KOTOLOT"
Ludwiczek Anderson: zrob siku
Maciek Kaniewski: Teabe w stylu jaki mi się podoba najbardziej .Saska kepa!
Wiktor Sutowicz: Moj Bóg wreszcie powrócił.
Sikor S: Ale kurwa kocur
tomasz grzybiarz: Nie słucham plot bo jestem kot hehe
Przemek Marczak: W końcu prawdziwy godny Warszawski Rap
Micha? B: Chyba każdy nie mógł się doczekać aż wleci coś nowego ?
P Z: Teabe mordeczko dodałeś sobie kiza do playlisty plyty xdd ale szanuje
EL ziuTson: A na mnie mówią turbo kot
18LetniFajter: Mega w chuj <3
RozkurwiatoR 3000: 1 zwrota kozaczek kozaczek
AidsPL: Ale masz chujowe piosenki
Jakub Sa?ata: Kooozak !
Doktor Mengele: Ten kurwa mainstream powinien klękać przed Panem
TeabeOfficial: /TeabePreludium
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=cQor6jkCpog