niezaleznatelewizja ciekawostki

niezaleznatelewizja ciekawostki

Historia kanału niezaleznatelewizja zaczyna się w dniu 2011-05-26 13:28:19.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 7597 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 111395012 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 204000 użytkowników.

Koronawirus jedno z narzędzi na drodze do globalnej kontroli...


Wspaniali widzowie i goście NTV, Projekt Niezależnej Telewizjii powstał dla was i dzięki wam istnieje. Dziękujemy za dotychczasowe wsparcie i zachęcamy do wpłacania darowizn na fundacje Alterpedia, byśmy mogli kontynować publikowanie oraz promowanie wiedzy alternatywnej. Numer konta: PLN PL 05 9585 0007 2014 0220 0625 0004 Kod SWIFT: GBWCPLPP EURO PL 59 9585 0007 2014 0220 0625 0002 Kod SWIFT: GBWCPLPP E mail niezależnej telewizji: FB: ... Strona internetowa: Zapraszamy również na naszą stronę internetową: Znajdziecie tam relacje i aktualności związane z tematem niezidentyfikowanych obiektów latających oraz obcych cywilizacji.

Najlepsze komentarze:

Rafal S... Witam . Prawda jest tak iż on dla swoich jest Ok-j , ale my pl dla niego jesteśmy owieczkami . Panowie , ja pytam ile osób w kraju jest świadomych tego co się dzieje na świecie ?! 20%?!?!
Grander... Według badań rynkowych światowy rynek farmaceutyczny był wart prawie 1,3 bln USD w 2019 r.
10 największych firm farmaceutycznych to około jednej trzeciej sprzedaży, co daje 392,5 mld USD. Więc, kto tu będzie za chwilę rządził każdy wie.
Hanna W... Oby prezydent USA nas nie zawiódł !!!
Lukasz ... Tam powinni być wszyscy. 6.6.2020
Pan Sta... Problem polega na ty że - - rząd z premierem i pRezydentem na czele karmi się jeszcze większą dezinformacją niż do Nas dochodzi !!!
Problem w tym że oni im wierzą , tym międzynarodowym dezinformatorom !!! Niedługo partie stworzą jedną partię taką POnad Narodową z czerwoną legitymacją a pRezydenty dostaną zaszczytną posadkę sekretarza , a co niektórzy nawet pierwszego !!! ??? ??????
ro ma... Kto bogatemu zabroni? Mam wszystko należę do jednej z kilkudziesięciu najbogatszych rodzin na świecie. No to postanawiam zostać bogiem i postanawiam zmniejszyć liczbę ludzi z 8 miliardów do 1 miliarda. Smogu nie będzie. Zanieczyszen nie będzie. Wojen nie będzie. Głodu i wojen nie Bedzie. Zielono czysto ptaszki śpiewają strumyk szemrze w rzekach plywaja lawice ryb Afryka to jedno wielkie safarii. Przyznaj sam.nie kusi cię taka perspektywa?
Mantrid... Jeśli ten pan pracuje w służbach to wie o tym że tym telefonem się spalił, takie są realia ...
ro ma... Co zrobi z nami cichcem wprowadzona podczas kwarantanny narodowej technologia 5G? Proszę zobaczyć relacje z sejmu z dnia 26.o4.2019 i wykład profesora Henryka Banacha z politechniki chyba lubelskiej
Reakcja posłów bezcenna!
Anna Ml... Jakiś śliski ten Wiktor
Bozena ... Fajna rozmowa ?
zbignie... Podobno nic sie nie dzieje bez wiedzy i aprobaty samego Boga... W obecnej sytuacji na naszej planecie Ziemia istnieje
ponad 7, 6 Miliardow ludzi..! Powolana do depopulacji ludnosci swiata Grupa Bilderbeg uzurpowala sobie
prawo do drastycznego zmniejszenia ludnosci na naszej planecie. Powstal nawet plan jego realizacji.
W pierwszej kolejnosci 1.- ma odejsc ludnosc III - Swiata czyli biedni... 2.- Nieuleczalnie chorzy... 3.- Inwalidzi
4.- Starcy... 5.- Wiezniowie... Sa juz stosowane wszelkie sposoby i skuteczne srodki jak szczepionki, smiercionosne wirusy, zatruta
zywnosc , pozary lasow i dewastowanie srodowiska... Rozbicie modelu rodziny,ktory ustanowiony
jako Matka i Ojciec jest juz rozbity poprzez oficjalne uznanie rodziny jednoplciowej. Tak wiec Boska Opatrznosc powierzyla juz swoja Prawde elitarnej -grupie Bilderberg... Zobacz Google:... georgia guidestones ...
Jest to wybrany watek z utworow Zbigniewa Walczakowskiego... " Spektrum Urojenia "...
ro ma... Nie ma innego sposobu jak nacjonalizacja majątku tych kilkudziesięciu najbogatszych rodzin na swiecie gatesa sorosa i innych tóre są w posiadaniu ogromnych majątków.
Justyna... Bardzo ciężki rozmówca, zmęczył mnie bardzo. Owszem prezydent może być wybawieniem dla swoich rodaków.
S?awek ... Ten Wiktor to jakis popapraniec i szerzy dezinformacje
ro ma... Wysyp koronawirusa jest spowodowany hojna wyceną procedur medycznych związanych z leczeniem tej choroby w porównaniu do np
"Zwykłego " zapalenia płuc. Kto by z tego nie skorzystał? Ciekawa informacja BBC. Milczący protest pracowników dużego szpitala w Belgii. Premier zarzuciła bowiem że coś za dużo było u nich przypadków koronawirusa.
0relaxi... coś nie pasuje teoria tego pana... skoro osobiście mianował generała, który ma dowodzić wojskiem do przymusowych szczepień w USA.... więc komu służy, kto za nim stoi ? po co straszy amerykanów przymusem szczepieniem z lufą przy głowie???
INFO NA... MORDERCZA TECHNOLOGIA 5G!
KARPACZ-16.05.2020
M.BUSTOWSKI
https://youtu.be/qZhjB7kEP9U
Bozena ... "Powinno powstać światowe niezależne gremium naukowców i lekarzy oraz prawników," napisal dzis pod tym programem jeden z wczesniejszych komentatorow. Telepatia, bo otworzylam ten program po to by to wlasnie napisac. Dokladniej: od jakiegos czasu proponuje--w roznych miejscach, NA POCZATEK skromniej: stworzenie walczacych, swiatlych grup: I. POLSKICH LEKARZY (w tym naukowcow z roznych wspomagacjacych dziedzin) II. Polskich naukowcow i praktykow takich dziedzin jak fizyka, matematyka, elektronika I pokrewne) III. Prawnikow. Te trzy grupy PRAWDZIWYCH EKSPERTOW obdarzonych szacunkiem i miloscia do wlasnego I innych czlowieczenstwa, Polski i Polakow zajelyby sie w sposob naturalny nawiazywaniem kontaktow z podobnymi grupami zagranica i WSPOLNYM DZIALANIEM. Przejdzmy do AKCJI ! No wlasnie tworzac takie grupy a nie protesty uliczne, ktore jak widac z doswiadczenia ostatnich tygodni w Polsce NIE WYCHODZA. Nie maja i nie beda miec, jak sadze, koniecznej MASOWOSCI a tylko masowosc protestu (MILION demonstrantow, bo "JEST SILA W LICZBACH") moglaby przyniesc pozytywne rezultaty. Ale polskie demonstracja uliczne nie moga miec masowosci, bo w Polsce tzw. masy same sie codziennie knebluja pod instrukcje TVP; porazone przesadnym strachem i ogromna NIEWIEDZA o co tu chodzi. A wiec trzeba zaangazowac myslaca, odwazniejsza mniejszosc. NIE PO TO by NAS PRZEKONYWAC; ludzie siedzacy w temacie wiedza juz wszystko co najwazniejsze. PO TO BY DZIALAC !!!!!! "AKCJA JEST WSZYSTKIM". Widze bardzo niewiele propozycji, madrych, bezpiecznych i potencjalnie skutecznych akcji w programach telewizyjnych na YouTube ! Pare dni temu wstrzelilam sie przypadkowo w APEL przeciwko przymusowemu szczepieniu przeciw temu czy innemu koronowirusowi. Podpisalam...I co z tego ? Podpisalam jako jedna z ZALEDWIE 35 tys. osob. Do tej pory MILION rodakow powinien sie pod tym apelem podpisac. Bo apel dryfuje juz w internecie juz pare miesiecy ! Gore, prosze Panstwa, gore ! Do Akcji !
Pan Sta... DEZINFORMAJA !!!! Bujta się ludziska buja - " zostańwdomu" !!! Nie protestuj że Ci prawa konstytucyjne zabrano a wybrany sejm i senat z rządem i pRezydentem na czele słucha się obcych tajniaków i ich rozkazów !!! Rozum i samodzielne myślenie im odłączyli !!! ??????
Tomasz ... Człowiek , który wypowiada się w tle to kolaboruje =-=-dobry przyjaciel but6a pod nazwą trampek
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=obqzZP82X_k