Naciągnął koleżankę na kasę zmyślając historię o chorym piesku Szkoła odc. 842 TVN7


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=9rkKeV4manA



Najlepsze komentarze:

ROLNIK ... Ale fryz jak z GTA San Andreas XD
Nela Su... Siemka super odcinek ❤️❤️
MOKRY O... Naciągał panny jak majtki po wywiadówce
Natalia... Fajny fylm
mara... 1:13 wiedzieliscie ze te lustro ma polki za sobą?? XD
fishy -... FAJNY FILM MIIEMY RONCZKI
Miki Cs... Czy mg serce od TVN :D?
ok ok... FAJNY FILM
? ?????... To już nowy sezon ^_^
Marek M... Fajny fimik pogs Ale smutny ?
Jochan ... Ale nieźle ją nabrał XD
Lujgan... Ten chłopak ma 200iq conajmniej
Karol o... Róbcie całe odcinki
bralw12... Siema
Wojtask... Słitaśny? Co to znaczy?
Sweet to słodki a jaki Sweetaśny, tak?
W ogóle fajne imię Pon Pon.
Doktor ... "przecież nic złego się nie stało . . . . . . .. . . . . . . . . ..


jeszcze "
Maciej ... Siema TVN
Smile 2... ale on ma kudły
Exelier... jest urocza, Urocze kiteły zawsze idą na takie rzeczy :U
krzyste... X D
TVN7 ciekawostki

TVN7 ciekawostki

Historia kanału TVN7 zaczyna się w dniu 2016-05-11 10:38:40.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 4187 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 2657457051 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 217000 użytkowników.