GIGA placki ziemniaczane BEZ SMAŻENIA. Nadziewane serowo szpinakowo Policzona Szama


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=NNgkH6XmCTo



Najlepsze komentarze:

drum5ik... Przeciez je smazysz to o co cho? ?
Grubyol... Od pierwszego odcinka pełna profeska,każdy przepis jest wyjaśniony najlepiej jak się da,ponadto wszystko co zmajstrujesz jest poprostu zajebiste !!!!
Entranc... Ale masz długą szyję :o
Laura.... Boże to wygląda zajebiscie. Szkoda ze na wieczór głodna jestem przez to!!!
sisii23... hahaha pierwsze sekundy filmu mnie urzekły najadłam się dzieki za podzielenie sie omniomniom :)
Wil Qu... Czy zamiast twarogu można dodać fety ?
Heil_Sh... bez smazenia ??? a jak nazwiesz to co zrobiles z nimi na patelni ?
Kamil P... Czy Ty właśnie zrobiłeś kluskę, taką normalną, śląską gumiklyjze na sterydach? :D
Arek Ad... Ale przepis! Niedlugo zrobie. juz zapisalem sobie skladniki. Wyglada mega!
Jakub W... Nowy wymiar ziemniaka
dfhfhjd... Nieee dla psa
TheQuis... Trzeba zrobić ?
Mariann... 5:23 smooth
Nied?wi... Witam Panie Robercie.
Jak zawsze super odcinek. Pozdrawiam serdecznie wraz z kolegą. Oboje jesteśmy fanami i oglądamy każdy odcinek. Uwielbiamy Pana przepisy.
Maraden... Ten moment kiedy jesteś na diecie redukcyjnej ~1500kcal, podjarasz się zajebistymi plackami po czym okazuje się przy makrosach że jak zjesz dwa to masz prawie 2/3 dnia jedzenia z głowy XD Ah, chyba mi taki przepis na 4 dni starczy ale muszę spróbować bo brzmi MEGA
Mateusz... Mama kiedyś często robiła takie placki jak ziemniaków zostało z obiadu i były pyszne, ale nie wpadliśmy na pomysł żeby tam wpakować taki elegancki farsz, muszę wypróbować i łapa w górę oczywiście
Lipa YT... Powiem tak ten kanał to złoto tyle dobrych rzeczy można tu znaleźć
od razu cię za subskrybowałem
Harashi... Ja bym powiedział, ze to raczej kotlety ziemniaczane, niż placki ;)
Jan Bud... Uwielbiam tą nazwe hahhaha, GIGA placki
Dawid s... zajebiste