Włącz Filmy na pełnym ekranie

Rurki wskaźnikowe Faser budżetowa metoda detekcji gazów Wyprawy LEONA


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=yxdqyLL7ffI



Najlepsze komentarze:

zdzich ... No fajny masz gadulec bez zająknięcia dużo informacji a na początku myślałem że będzie nudno pozdrawiam
A tak może wiesz jak jest w górach w zapadliskach, czarcich żlebach czy tam możemy spodziewać się gazów?
Anna Sk... Jak to jeszcze kwarantanna? Miała być do 2 kwietnia:(.
URBEX T... Siemka. Zostawiam łapkę w górę ? zdrowia ci życzę
Alkanic... Panie złoty. Kiedyś pod jednym Twoim filmikiem pisałem że posiadam taki właśnie wskaźnik rurkowy używany prosto z kopalni i nie mam co z nim zrobić i się nie odezwałeś :P
Takiego Drager'a noszą ratownicy i metaniarze u mnie na kopalni.
U?ytkow... Jak działa detektor wielogazowy ale tak na poważnie co tam jest co daje wynik?
Adam P?... Ja tam pamiętam jak ok. 2003 roku zwiedzałem poza trasą turystyczną kopalnię soli w Wieliczce i przewodnik korzystał z lampy bezpieczeństwa. Więc chyba ciut dłużej, niż do lat 80-tych ;)
?califo... Chyba wiem o jakim obiekcie mówisz Leon. Koleżanka mojej żony straciła tam męża i ojca
kocurek... Nie liczyłbym na śpiewającego w ciemnym chodniku kanarka. Kanarek śpiewa przy jasnym świetle. Co innego komunikacja głosowa z kanarkiem - to działa, trzeba się tylko zaprzyjaźnić. Jak Leon poprzednio wspomniał, należy raczej obserwować zachowanie ptaka. Przypomnę tylko "Canary in the coalmine" The Police.
Max Mar... Leon. Ciekawie....jak zawsze! Zdrowych i wesołych świąt Wielkiejnocy życzę.....Pozdrawiam.
Micha? ... Chylę czoła przed wiedzą i doświadczeniem. Wesołych Świąt.
ratysta... Może głupie pytanie, ale co robili górnicy jak z powodu wysokiego stężenia co2 gasła im lampa górnicza? Mieli jakąś drugą, inną czy po prostu ewakuowali się po ciemku?
Piotr M... Wszystko to prawda , doswiadczylem tego w pracy , DRAGER 4 krzyzyki pokaze i juz niby nie zyjesz , a jemu skala sie konczy , rurki pokaza lepiej ale jak wspomniales troche glupota bo juz w tym siedzisz .Byla akcja po mojej interwencji gdy na rurce bylo zielono jak cholera a wiec pozar czyli tlenek , oczywiscie zastep i otamowali . Zapomniales powiedziec czy tez zademonstrowac ludziom nieobeznanym w temacie jak te rurki obciac . Dzieki za wspomnienia z kopalni pozdrawia emeryt .
Mariusz... Super porównanie dwóch urządzeń, detektora do wykrywania obecności gazów oraz miernika ich poziomu. Profesor Leon na swoim wykładzie wyraźnie podkreślił ich oddzielne role i przeznaczenie. :-) Do tego rys historyczno-zoologiczny, temat wyczerpany, czy się mylę?
piotr N... Witaj Leon! ale ciebie udupili! Mówiłeś ze masz cos jeszcze na temat sztolni w ogródku! Jakoś jesteś mało rozmowny na ten temat! Czyżby był to schron kaczora/??
Andrzej... Oj Leonie ale z Ciebie mądrala ??????
Katarzy... Cześć. Ciekawy odcinek. ??
Spokojnych i zdrowych Świąt Wielkanocnych ??
Ikar 77... Po co produkować takie rurki skoro są tak niepraktyczne i niewygodne w użyciu? Kto z nich korzysta?
PELXAR... Świetny odcinek ?
Pawe? K... Leon, ty nawet na kwarantannie się nie poddajesz.
Wesołych Świąt i dużo zdrowia!
Marek W... Faser będzie je produkował jeszcze długo. Ale nie s racji zapotrzebowania tylko z racji rodzaju firmy, to spółka w której większość udziałów ma jedną osoba. Pojęcie innowacji w tej firmie to bardzo trudne pojęcie...