Włącz Filmy na pełnym ekranie

MAKIJAŻ 2016 vs 2021 xD // się pozmieniało... Agasava


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=vC4LyCb4G0w



Najlepsze komentarze:

_Julia_... Ig: julia.wyszynska_
Angelik... Na pewno przetestuje te brwi na mydło, super to wyglada? jestem ciekawa jaka się zmieni mejkap za kolejne 5 lat ?
Ig: angelixixx
Marta K... Czyli nie tylko ja miałam tak że malowanie brwi mnie odstresowywało. Uwielbiam Twoje filmiki

ig. szmata_na_miotle
Zuzanna... Ja w 2016 roku się jeszcze nie malowałam
sylwire... Zdecydowanie lepiej ci w tym teraźniejszym mejkapie ?❤
Ig: Sylwia.lela
Natalia... radziabezinsta ???
Justyna... Kurde jakby nie te brwi to człowiek człowieka by nie rozpoznał a zwłaszcza w tych obecnych czasach gdzie tylko oczy i brwi widać haha ? brwi to znak rozpoznawczy ?? widzisz brwi jakieś laski... I myślisz o to ona tak znam ją ???
Instagram : p.justyna28
Sabina ... Ig: sabina_jaskowiak
Ada Cha... Kurde no jest różnica? Super się ciebie ogląda, zawsze się uśmieję? szczera i na luzie. Uwielbiam!?
Ig: adriannachamera
Ewelina... 5 lat różnicy a tak samo zarąbista ?? ig: ewelenicee
Laura P... W 2016 to chyba nawet bronzer nakładało się nieco niżej niż teraz ?
Ig: lauraa.papiernik
Ola Puz... Mejkap z 2021 sztos ? a korektor z Bell to złapać nie moge w tych biedrach ?
@puzyrewska_ola
Natalia... ig: natalakumorek???
Amelka ... Nie wiem czy w 2016r tak było, ale cieszę się że teraz mamy tak duża świadomość na temat spf i dlaczego jest KONIECZNY w pielęgnacji, jak i ile nakładać żeby działał prawidłowo. Fajnie że coraz więcej wpływowych osób uświadamia swoich widzow. osobiście zaczęłam używać spf dzięki tobie, bo nikt nigdy nie mówił że spf to nie tylko ochrona przed poparzeniem, ale także działanie przeciwstarzeniowe, przeciw przebarwieniom, a nawet pomoc w gojeniu się trądziku.
Ig: socha.amelkaa
Karolin... Super film! Jak zwykle z resztą. Szaleństwo jak szybko zmienia się mejkapy na przestrzeni kilku lat. @karolina_slawko_makeup
Natalia... ig: majkaabajkaa ???✨
Natalia... ig: natalakumorek
Justyna... Omg jak ten róż zajebiście ożywia twarz? Muszę go wreszcie wprowadzić do swojego codziennego mejkapu
ig: @__fenyloetyloamina
Doris... A ja dzięki Tobie i Twoim filmikom zrobiłam glow up od Karyny do normalnego ryjca. ig: dominikakula_
Aleksan... ig: ola.olejniczak ?