Republika Pyta vol.15 pytanie o Powstanie - pyta.pl


#RepublikaPyta Tuż przed rocznicą powstania taki filmik popełniliśmy.
Najlepsze komentarze do filmu "Republika Pyta vol.15 pytanie o Powstanie":

Joseph Mengele: Jako Anglii wysłała Polska inteligencję i resztę Polskiego Państwa Podziemnego żeby Stalinowi było łatwiej przejąć władzę , to było tak samo potrzebne jak głaskanie się za dziewczynę ale ona jest już z innym głupota i pozwolenie czerwonym wejść jak do siebie !!!!!!!!
Joseph Mengele: Jaok one morowe są dla szejków z dupaju
Bolszewicki ?owca Orków: Kurwa ale ta alternatywka wygadana jak nie można krzyczeć do mikrofonu żeby Kaczyński wypierdalał
krzysztof: ..a debile dalej w maseczkach..
HiperM: Już nikt nie poczuwa sie do obrony własnego kraju... własnej wolności...
W razie zagrożenia prawie wszyscy spier....ą! i bedą sie oglądać na innych, żeby ich bronili- na Niemców i Ruskich.
Jak by podświadomie czuli, że ten kraj już nie należy do nich.
Wbrew pozorom, smutny film.
Jan Janowski: Będzie kolejna część z godziny W..?
Dadan13: 3:34 ten jaki gwiazdor z googlebox, tefałen kwestii nie napisało czy go może cztery litery bolały..
Rhtr: No i patrz, całkiem rozsądnie się ludzie wypowiadają poza kilkoma zblazowanymi przypadkami (ci w kawiarni lol).
MojangMS: Target ludzi pytanych nieźle dobrany xD lewaki z pianą po caffe latte sojowej na ustach ze zbawixa xDDDDDDDD
nanab256: Nie braliby udzialu bo by byli zajedci gotowaniem i nagrywaniem filmikow na tiktoka xd
ZWIREKiMUCHOMOREK: Gdybyśmy później nie wpadli w ręce komunizmu to miał by sens... a tak to zmarnowano tysiące najlepszych Polskich genów...
Filip Czwarno: Dzięki genialnej decyzji o PW Mikołajczyka i Komorowksiekgo Polska trafiła bezbronna pod ręce Stalina. Gdyby AK się nie zdekonspirowała niepodległość byłaby wywalczona znacznie wcześniej.
Piotr Kruglej: Po co sie pytasz dziewczyn czy są morowe? Przecież te jełopy nie wiedzą co to znaczy XD
slogo: 3.00 chciałem cisnąć alternatywkę, jednak sama siebie wyjaśniła
qlana3: dlaczego Ty jesteś taki j***ty XDD ♥
zacieszam momentami jak chory p**
"byłby pan wtedy za granicą"
6:07
udalo się
Marcin: co za mlodziez nie wiedza czy ny walczyli jprdl
MrBoleczek: Replay. To już byyyoooo :-)
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=3kXahuw2jNo