Obywatel masakruje policjantów! Może sobie sami panowie wypiszą mandat? Zobaczcie co się stało? Beka - CHWDP.TV


PRZEDSMAK TEGO CO MAM ZAMIAR ROBIĆ!!! DOŚĆ TEGO CO SIĘ TU WYPRAWIA,W TYM LEGIONOWIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ŁYSY PAN MILICJANT BEZCZELNIE I AROGANCKO KŁAMIE !!!ŻE NIE STAŁ MINUTĘ!!! JAK NAGRANIE TRWA WŁAŚNIE MINUTĘ!!!A JA MUSIAŁEM
Najlepsze komentarze do filmu "Obywatel masakruje policjantów! Może sobie sami panowie wypiszą mandat? Zobaczcie co się stało? Beka":

Tomasz Kotelba: ? brawo
gall anonim: moim zdaniem trochę przesada mało kto wie o tak drobnych szczegółach prawnych jakby to by było jakby policja do Pana też tak podeszła i powiedziała to samo i wyjebala mandat nie to że szanuje Policje HWDP JP 100% ale też trzeba być człowiekiem nie każdy policjant jest zwierzęciem
EVA115: Niewiecie ze oni to moga wszystko nic sie nie zmienia
Damian Zajkowski: Przez takich nagrywaczy jest gorzej, a nie lepiej.
Joanna Zdanowska: Ale jesteś wredny...
tomas Baron: Człowiek któremu się w życiu nie układa. Taki wrzod na zdrowym ciele. Chodzi i szuka zaczepki. Taki żałosny jegomość
Grzegorz G: Ja tu raczej widziałem a w zasadzie słyszałem że to ten gliniarz zgasił nagrywającego całą sytuację.
D1YaaN: Skąd tu tyle obywateli broniący tych bandytów
jotka13: Na czym polega owo " zmasakrowanie"? Bo ja go nie widzę.
Ropucha13: Gościu jesteś świrem co się czepiasz6
marcin stawczyk: Brawo ty
JSWG: Mi też się zdarza i jakoś specjalnie o to się nigdy nikt nie przyczepił, także przesada xd
Bobby Jan Kenoby: Piotrek dziennikarz nie kreuje newsów tylko relacjonuje poza tym niech pierwszy rzuci kamieniem kto na postoju nie grzał sie w aucie
Ewa cederchrone: Bardzo dobrze ..BRAWO !!!
Patryk Bojar: ale kurwa bez przesady robic problem z niczego bo ponad minute se stoją przyjedz i stan obok nastepnym razem i tyle
Grzegorz Ga??zka: Koleżko nie rób więcej takich filmików bo żenujący jesteś
Wieslaw Buczek: Kto jaką miarką mierzy taką mu odmierzą.
Myszka Mikki: Jebac psy
CHWDP.TV: Zostań Patronem ?/channel/UC85mOcD6--N2Vh6USJ1TUpw/join
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=9242TkCbCQk