Toyota RAV4 czy hybryda plug in traci moc po rozładowaniu? - AutoCentrum.pl


Toyota RAV4 w odmianieug in hybrid to najmocniejsza odmiana tego modelu. Ogromną rolę odgrywa tutaj wspomaganie prądem. W tym filmie sprawdzam, czy stan naładowania baterii ma wpływ na osiągi. Zapraszam do oglądania. Chcesz wiedzieć więcej? Nasz kanał
Komentarze:

Pieter P: Mały, wielki bohater :)
A B: Bardzo konkretnie i rzeczowo podane. Co ciekawe Kia Sportage lub Hyundai Tuscon po rozladowaniu baterii pala znacznie wiecej. Toyota zawsze tak samo. Czemu tak jest ?
Bart Pasek: pierwsza sensowna hybryda plug in która nawet przy rozładowanej baterii ma podobne spalanie (a nie jak w VAG spalanie dwa razy większe)
Bazz: I tak powinno być. Żadna to hybryda która przy rozładowanej baterii spala więcej benzyny. Jeżeli hybryda - to tylko Toyota, ewentualne Honda.
LUKAS LUKAS: Ciekawe jak mocno silnik spalinowy dostaje w dupę, kiedy podczas gwałtownego przyspieszenia załączy się (zimny) od razu na wysokie obroty?
Kacper T: Sprawdźcie to przy innych autach plugin
Neverlander87: Redaktor ma aparat na zębach lub któryś ząb boli?
vertilozyska: Toyota w technologii hybrydowej to level master. Reszta coś tam próbuje.
Browarnicy.pl: Największy problem RAV4 to cena. Prawie 300 tysięcy. Kiedy podobnie doposażona Kia Sportage L Plugin kosztuje 200 tysięcy. Troszkę więcej Superb plugin. Za 300 tysięcy można kupić nowej generacji BMW x1 30e plugin w pełni doposażone, które robi setkę w pięć sekund i ma zasięg 90 km.
Bojla06: Kivi Racing Factory - zakład samochodów szybkich
Wujek samo z?o: Przydatne informacje
Tomasz Kwiatkowski: Kolejny ciekawy i interesujący odcinek??
padaka92: pluginów aktualnie nie można zamawiać bo producent ma problem z bateriami. Czekam na ceny po lifcie i na odpowiedź jaka będzie dostępność
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=74MY5ZkIiPI