Hyundai i30 N Line 2022 1.5 160 KM 7DCT test PL Pertyn Ględzi - Pertyn Ględzi


To dziś jeden z najstarszych modeli na rynku, niemniej Hyundai wydaje się to lekceważyć i wciąż dorzuca mu a to nowe napędy, a to nowe wyposażenie, a to nową linię modelową. Mocno zastanawiające… Test w @CarTests: Zdjęcia: Michał Śniadek (@CarTests) Y
Komentarze:

Crazy Smiglo16: lubie Hyundaja bo prawko zdalem na i20 II za pierwszym podejsciem haha
Tomasz: To wnetrze jest juz mocno przestarzale i materialy sa niestety kiepskie. Za taka cene mogli to lepiej zrobic.
Jarek Nowak: Katalogowe 8,6 sekundy od 0 do 100 kmh to dosyc sredni wynik, biorac pod uwage krzywa momentu i nowoczesna skrzynie.
Spodziewalem sie raczej jakiejs wysokiej siodemki.
Micha? W.: Ładne auto...pomimo tylu lat na rynku jest dalej ciekawą opcją chociaż już tak tanio nie jest..
lysyZbrejzers: kto ma porównanie, i30 czy ceed? z tym silnikiem i skrzynią. który lepszy?
Adrian S: Niestety ale wnętrze i30 rozczarowuje i to bardzo - materiały wyglądają tandetnie, zbyt krótka deska sprawia, że mamy wrażenie zasiadania jakby w gokarcie a nie w aucie kompaktowym. Mégane mimo podobnego wieku w środku prezentuje się znacznie lepiej.
RaySefo: Wysoka cena nie jest minusem tylko tego auta. Trwa dorabianie się koncernów na ludności ciężko pracującej. Kompakt w podstawie powinien kosztować ok 70tys zł a nie 100tys zł a wypasiony 100tys zł a nie 150tys zł. Koncerny notują mln zyski, zwłaszcza w 2021, 2022 roku. Pandemia i wojna to świetny moment na mln dodatki. Zresztą tak samo jak orlen i pge które zanotowały mln zyski tylko w kilka miesięcy. Nawet jakby ceny aut spadły o 10% to i tak koncerny były by na plusie. Paliwo jak by było za połowe obecnej ceny to też koncerny paliwowe nie zanotowały by spadków dochodów.
J: Użytkuję służbowo KIĘ Ceed kombi z tym motorem w trochę słabszej wersji wyposażeniowej, brakuje mi tylko automatu do pełni szczęścia
Han-solo Szmugler: Z tego powiedzmy na wyrost "testu" nawet spoko auto. Uwierzyłbym gdybym nie użytkował na co dzień. Jakbym słuchał Zientarskiego i opowieści o Toyocie.
ROBERT BLOCK: I30-porządne auto. Widziałem już nową Konę-robi wrażenie! To bedzie rewolucja Hyundaia!
Roman J: Nie ma samochodów idealnych. Hyundai i30 to porządny bardzo dobrze wykonany samochód ale nie należy do tych wszystko mających. Ale mino to jest doceniany przez nabywców o czym świadczą wyniki sprzedaży. Użytkuję przez pół roku jak na razie brak nawet najmniejszej usterki, wszystko działa tak jak po odbiorze z salonu, obecnie wcale nie jest to tak oczywiste, konkurencja miewa z tym problem. Spalanie jak na tą masę i gabaryty rewelacja, drogi krajowe jazda do 100km/h potrafi zejść do 4,5-5L zależnie od stylu jazdy. Na krótkich dystansach oczywiście spalanie będzie większe bliższe 6l/100km zwłaszcza teraz w okresie zimowym. Ale to nic nadzwyczajnego w nowoczesnych silnikach VW TSI 1.5 osiąga podobne wyniki. Zastanawiałem się nad Golfem ale spotkałem ludzi którzy mieli i za nic, nie kupiliby ponownie. Podobno teraz poprawili się z jakością ale wolałem nie ryzykować wybrałem i30. W sumie i30 to taki Golf z tym że koreański dla mnie to na + bo niemieckie samochody już nie są dobre tak jak kiedyś. Może kiedyś też takie dobre nie były, tylko inni mieli gorsze teraz Azjaci górą moim zdaniem. Mają dobrą jakość nie ma się do czego przyczepić. Mazda też zrobiła duży postęp w swoich autach zwłaszcza zabezpieczenie antykorozyjne. Toyota za to niestety coraz gorzej, gołe blachy polakierowane pod spodem.
Hubert Wiszniewski: Lokowanie produktu? :)
barany w maskach 2.0: Nareszcie nie elektryk , hurra !
bluemanos: Ciekawe ile koni ma tryb ECO w zwykłym i30. i30N normalnie ma ponad 280KM, ale w trybie ECO ograniczyli go do 200KM :)

To połaczenie wirtualnych zegarów z normalnymi jest tragiczne :/ już mogli nie wciskać tego na siłe.
Tomasz Kwiatkowski: Kolejny fajny test???Fajne autko, podoba mi się z zewnątrz jak i w środku, silnik daje zadowalające osiągi????
Mike Pawlik: Zainteresowanym radze uwazac na fotele..sa tragiczne.Wygłuszenie kół podobnie
Bartosz Tomasz Wo?niak : Świetnie się ogląda Pana testy aut.Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka.
Roman J: Niestety mocno podrożały samochody, ale I30 wciąż jest atrakcyjny i konkurencja ma się czego bać. Świetny bardzo nowoczesny samochód, android bezprzewodowy nie to co w Corolli tylko po kablu. I30 w obecnej wersji już parę latek na rynku ale wciąż bardzo dobrze się sprzedaje. Zasługa w tym mownych silników smartstream z nowatorskim sposobem sterowania fazami i czasem pracy zaworów. Hyundai jako pierwszy na świecie, wprowadził tego typu rozwiązanie silniki niezwykle oszczędne i bardzo dynamiczne. Samochód zupełnie bezproblemowy, ostatnio miesiąc stał na mrozie, nie odpalany. Napięcie akumulatora spadło poniżej 12V, myślałem że nie odpali, odpalił na dotyk bez zająknięcia. Jak widać koncern Hyundai nie tylko czołgi czy armato haubice umie robić dobrze, ale także samochody.
Mark Mark: A co w przypadku złapania gumy? Na deszczu w nocy zamiast wymienić koło to zabawa w naprawę? Można skorzystać z ubezpieczenia, wystarczy poczekać godzinę albo dwie. Ile lat pociągnie akumulator i ile będzie kosztować wymiana (używka 2tyś). Hyundai dał ciała z silnikami, została hybryda abo 3 cylindrowe cuda o mocy 100KM. W Kia jest chociaż 1,5l 160KM.
Pertyn Gl?dzi: Test na kanale Michała: /gv5ElzttvME
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=JjOkEPpkm94