Company of Heroes 3 PL odc.1 1 COH powraca! | COH 3 Gameplay po polsku 4K - Corle1
Uwaga, jeżeli zrobimy serię z COH3 to w formie spotkań na streamach, a nie odcinkach, tak aby nie ucierpiały inne aktualne gry na kanale ;) Kolejne spotkania w seriipany of Heroes 3 dostępne naayliście: Pierwszy odcinek: Po wielu latach klasyka g
Komentarze:
KJX: Fajna gra. Graficznie jednak cudów nie ma. Względem przystępności ta seria nie ma sobie równych.
c1tzz_: Ja siedzący w CoH2 bo mnie nie stać na 3:
Precisely??
Precisely??
Damien Felix: Hej Corle! Czy można spodziewać się jeszcze dzisiaj odcinka Co-Op'a ze Staszkiem z gry Sons of the forest??
Lejtnant Starosiuk: Możesz przytrzymać prawy przycisk myszy i poruszyć myszką w którąs strone poczym puścić żeby ustawiać czołg taką stroną jaką chcesz
hans hujas: Gra wygląda świetnie, boli tylko ta cena :(
ArrowGameTV: jak cos widać zasięg granatów czerwona linia na ziemi i tez nie widzisz przedmiotów którzy pozostawili wrogowie typu CKMy czy pancershreki
Volverin9552: Tak! Tak! Taaaak!!!
Czekałem na to i jest! Dzięki Ci niesamowite za nagranie tego materiału o grze (serii) w którą gram przeszło 15 lat ???
Czekałem na to i jest! Dzięki Ci niesamowite za nagranie tego materiału o grze (serii) w którą gram przeszło 15 lat ???
Wsk 350 PL: Seria z e strategii na yt to rzadkość prawdziwa więc chętnie bym zobaczył serię ale najpierw afrykę północną a potem dopiero Włochy
NiTe: Wszystko spoko, tylko mógłbyś czytać nazwy tych podbijanych miejscowości poprawnie.
Darek x2: Jak mam być szczery to grafika jest po prostu przeciętna..., żeby nie powiedzieć do dupy. Patrząc na to co oferowała 1ka przy ostrzale artylerii, to tutaj mamy jakiś marny moździerz. Nawet względem 1ki nie widzę tutaj za dużo zmian. O drugiej części widać autorzy zapomnieli. A gameplay jakiś dziwny. Liczyłem, że będzie to mocno rozbudowane a tu znowu jakieś dziwne pomysły twórców. Dla mnie zawód niestety na maxa. Choć z drugiej strony, to już było czuć jakiś czas temu.
Sulek: Proszę cała seria proszę <3
Radek Siwka: czekam na kolejny odcinek z tej gry
Mati ko?akowski: Ja to ten mati?????
Michael Corleone: Kłują w oczy te jaskrawe podświetlenia jednostek i kolory na czołgach.
Krzysztof Janiak: Czy aktywna pauza jest odpowiednim rozwiązaniem do gry której znakiem rozpoznawczym jest dynamiczna rozgrywka
w czasie rzeczywistym?....
w czasie rzeczywistym?....
Krzysztof Janiak: 5:38 gość sobie podbiega centralnie na wprost stanowiska ckm i rzuca sobie bezproblemowo granat. Smiech na sali. Relic sucks!!!
Eetam S.: Ja ... tyle lat po CoHu 1 i 2, a i trójka ma te same bolączki -.- między innymi kamera, wisząca tak blisko ziemi, co za tym idzie zapewne na modach będzie można ją oddalić bardziej, ale i tu zacznie się kolejny problem z odległością renderowania jednostek, ergo ten sam silnik gry, te same jego problemy.
Domyślnie wyskalowane UI zajmuje za dużą część ekranu. Mgła wojny działa podobnie jak w CoHu2... niektóre animacje pojazdów "po zniszczeniu" są tak samo irytujące jak w 2. "Pełne zniszczenia budynków", GDZIE TO KURDE JEST? Bliżej temu do animacji zniszczeń budynków w Age of Empire 2, niż do tego co zapowiadano i tego czego oczekiwałem po takim czasie. Mapy są zbyt czyste i wydają się zbyt puste/sterylne. Plusem jest, że niektóre budynki rozpadają się na części, których fizyka jest w stanie wpłynąć na jednostki otaczające. Do tego te jednostki, wchodzące w tekstury -.-
Poza tym to odgrzany kotlet, ale wcześniej przememłany przez jakiegoś psa.
Czuję wielkie zażenowanie, tym, że po tylu latach (od CoHa 1 do 3) w większości to co się zmieniło to szczegółowość modeli -.-
Dałbym tej grze jakieś 6 może 7 na 10, gdyby nie fakt, że widywałem lepsze, za to co tu prezentowane (jako następcy 2) dałbym mocne 4+/10.
Domyślnie wyskalowane UI zajmuje za dużą część ekranu. Mgła wojny działa podobnie jak w CoHu2... niektóre animacje pojazdów "po zniszczeniu" są tak samo irytujące jak w 2. "Pełne zniszczenia budynków", GDZIE TO KURDE JEST? Bliżej temu do animacji zniszczeń budynków w Age of Empire 2, niż do tego co zapowiadano i tego czego oczekiwałem po takim czasie. Mapy są zbyt czyste i wydają się zbyt puste/sterylne. Plusem jest, że niektóre budynki rozpadają się na części, których fizyka jest w stanie wpłynąć na jednostki otaczające. Do tego te jednostki, wchodzące w tekstury -.-
Poza tym to odgrzany kotlet, ale wcześniej przememłany przez jakiegoś psa.
Czuję wielkie zażenowanie, tym, że po tylu latach (od CoHa 1 do 3) w większości to co się zmieniło to szczegółowość modeli -.-
Dałbym tej grze jakieś 6 może 7 na 10, gdyby nie fakt, że widywałem lepsze, za to co tu prezentowane (jako następcy 2) dałbym mocne 4+/10.
Dawid ?wistak: tak
Robertu Maks: MARIUSZ15 w Polsce i na pewno nie ma co się dzieje w dniu dzisiejszym świecie i nie wiem czy to jest to możliwe to proszę o informację czy to jest to możliwe to proszę o informację czy to jest to możliwe to proszę o informację czy to jest to możliwe to proszę o informację czy to jest to
Nikifor92: Company of Heroes 3 zaliczyło regres względem poprzedniej części. Grafika, fizyka, dźwięk, gameplay, AI, balans w multi i nawet klimatyczne menu główne, które dostosowywało się do danej frakcji (wizualnie i dźwiękowo). Nawet poprzednia część miała pełny polski dubbing. Relic nie odrobił lekcji. Na razie jestem zawiedziony. Może za rok zagram, gdy podrasują nieco tego potworka. Póki co szkoda kasy i nerwów.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=wvXQHxMoeoo