Peugeot 408 PHEV 225 GT test PL Pertyn Ględzi - Pertyn Ględzi
Wreszcie jest – co prawda nie w optymalnej wersji napędowej, ale… Ale jednak jest. Do obejrzenia koetnych sesji zdjęciowych zapraszam na swoją stronę: Fb: Insta: Kontakt: #Peugeot #408 #FirstEdition #GT #Test #Pertyn
Komentarze:
Henryk Bednarek: Współczuję - ile to nagadać się trzeba o tej elektryczności. Jak to porównam z odcinkami choćby sprzed trzech, czterech lat to dało się słuchać i czegoś dowiedzieć. Ta elektryczna pseudo motoryzacja jest nie do przełknięcia ani z praktycznego punktu widzenia ani z finansowego. A taka piękna jest prosta motoryzacja !
Voytek: Do zegarów to raczej bym się nie przyzwyczaił, są brzydkie animacja wskazówek porażka a ta kolorystyka to aż razi po oczach.
Pawe?: Droga zabawka ale fajnie wygląda te autko
P N: te felgi i ten wiesniacko kolorowy wyswietlacz z zegarami to jakas paranoja, jak by to jakis cygan zaprojektowal, na bogato z kolorami, dla mnie tragedia :)
Pawe? Piotrowski: Czy ja dobrze widzę? Przy dziadkowej jeżdzie średnie spalanie 9,9 litra?
byq: Zastanawiam się nad zakupem 408 albo Kia Sportage ( obydwa w wersji PHEV ) który z tych modeli byście wybrali?
Rados?aw Komenda: czy te ustawienia hybrydy to cza za każdym razem ustawiać jak się odpala auto czy raz wystarczy
Robert Sikora: A jakież to niby lepsze wyposażenie ma C5X względem 408 w analogicznych wersjach??? Hydrauliczne odbojniki zawieszenia. Tyle!!! A kosztuje zawsze ok. 30.000 więcej od Peugeota, bo jest produkowany w Chinach i pojawia się cło. 408 to gwóźdź do trumny C5X. A zważywszy, że to bliźniak, można o nich mówić - Kain i Abel. :)))
camil g: Nobody will ever buy a hybrid car because of you :))
Zachary Walerian: Bardzo fajnie, że 408 jest tu porównywany do C5 X-a, ale jeszcze fajniej byłoby, gdyby testowany wcześniej C5 X miał ten sam zespół napędowy co 408, wtedy miałoby to jakiś sens. Testowany wcześniej Citroen, to nie był plug-in, który ma jednak inaczej rozłożoną masę przez akumulatory, co sprawia, że jest stabilniejszy i w mniejszym stopniu występuje efekt bujania. Dodatkowo w hybrydowej wersji Citroen ma aktywne zawieszenie gdzie amortyzatorami zarządza elektronika, czego w wersji benzynowej nie ma, co sprawia, że hybrydowy C5 X w trybie sport, moim zdaniem nie będzie ustępował precyzją nawet 408, a 408 w trybie komfort raczej nigdy nie dorówna C5 X-owi, może właśnie stąd ta różnica w cenie. Poza tym w topowej wersji Citroen oprócz masażera ma wentylowane fotele, czego Peugeot nie oferuje, niby niewiele, a jednak w długich trasach mega przydatne i dostarcza podróżującym jeszcze więcej komfortu i frajdy z jazdy. Moim zdaniem obydwa auta w swojej "inności" są bardzo spójne i estetyczne, ale są kierowane do różnych odbiorców. Peugeot z ostrymi liniami i doklejonym tylnym zderzakiem trochę przypomina jakiś pojazd z Transformers, kiedyś podobne emocje wzbudzała Toyota CH-R, dziś chyba ginie w tłumie jak inne Toyoty. Citroen w futurystycznym kształcie C5 X-a zachował obłe kształty i zastosował ciekawy zabieg taliowania, przednia i tylna część samochodu jest szersza niż część pasażerska, co sprawia wrażenie jeszcze masywniejszego. Słabym punktem Citroena jest rzeczywiście kiepska jakość materiałów deski rozdzielczej, szczególnie ta dziwna guma miedzy nawiewami naprzeciw pasażera, zmieniłbym to na alcantarę jak w DS-ach.
trzyceix: Tak dramatycznie obrzygliwego wzoru felg nie widziałem już dawno. I te przeciwmgłowe oraz cofania w zderzaku na żarówkach z tyłu cudownie gryzą się z pięknymi ledlampami powyżej.
Kacper T: Prosimy o zerowania spalania na początku filmu
Keniwals: Czyżby thebile cenowe???
Uważam żę peżoty to zwykłe auta dla zwykłych ludzi. Żadne to luksusowe auta.
Tylko że jeżeli za zwykłe auto peżot woła 170 tyś to zwykły Polak ze zwykłą pensją 3000pln netto będzie napier..lał 5 lat odkładając sobie żarcie od ust i śpiąc na dworcu by takiego zwykłego peżota nabyć....
Czyż to nie piękne w tym pięknym kraju?
Niech se w doope wsadzą tego peugeota i citroena też.
Osobiście ten kolor foteli jest tak Xujowy że aż mnie cofa...obrzydliwy wyświetlacz zegarów bleeee...
A weź pan teraz wsiądz w używanego 5 lat peżota 3008 z silnikiem 1,6 benz i powiedz pan co pan sądzisz po latach od premiery o peugeotach ...
Uważam żę peżoty to zwykłe auta dla zwykłych ludzi. Żadne to luksusowe auta.
Tylko że jeżeli za zwykłe auto peżot woła 170 tyś to zwykły Polak ze zwykłą pensją 3000pln netto będzie napier..lał 5 lat odkładając sobie żarcie od ust i śpiąc na dworcu by takiego zwykłego peżota nabyć....
Czyż to nie piękne w tym pięknym kraju?
Niech se w doope wsadzą tego peugeota i citroena też.
Osobiście ten kolor foteli jest tak Xujowy że aż mnie cofa...obrzydliwy wyświetlacz zegarów bleeee...
A weź pan teraz wsiądz w używanego 5 lat peżota 3008 z silnikiem 1,6 benz i powiedz pan co pan sądzisz po latach od premiery o peugeotach ...
Drive: Nie widzisz wad:
-Brak silnika PB i ON
-Brak napedu na 4*4 w opcji
-System multimediow i nawigacja tom tom nadal sa za konkurencja niemiecka
-Tandetny tunel srodkowy
-abstrakcyjna cena
-Brak silnika PB i ON
-Brak napedu na 4*4 w opcji
-System multimediow i nawigacja tom tom nadal sa za konkurencja niemiecka
-Tandetny tunel srodkowy
-abstrakcyjna cena
Mati Mati: Totalnie o niczym , cały film o hybrydowym silniku oraz krytyce citroena
Klaudia G: Tapicerka w niebieskim klimacie super
....po co krytyka? Lepiej na szaruge iść jak w Wagach ...??
....po co krytyka? Lepiej na szaruge iść jak w Wagach ...??
Ja Hy: Felietony sa extra i kolor tapierki też
Bary: Mam 5008 nowego i 408 nowego :) samochód rewelacja :):) wykonanie jak i wygląd i mega , 5008 mam przejechane 190 tysięcy 1.6 benzyna 180 km ani jednej awarii :)
Jeżeli wyjdą FL kiedyś napewno kupie :)
Jeżeli wyjdą FL kiedyś napewno kupie :)
EpickiKierowca: Jak zwykle ględzi. Jakie prawdziwe spalanie?
Goovniany silnik i brak 4x4 cena z kosmosu!
Goovniany silnik i brak 4x4 cena z kosmosu!
Pertyn Gl?dzi: Test na kanale Michała: /watch?v=RRB65O2GF2g
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=m4hEbRmndZ0