Lambert, Lambert, Ty | Wiedźmin 3 Next gen 55 - Tivolt
Pięćdziesiąty piąty odcinek z Wiedźmin 3 Dziki Gon w wersji next genowej po polsku! Gry nie trzeba nikomu przedstawiać wyszedł update, odświeżona wersja na najnowszeatformy. Gram na PC na modach oczywiście. Jak to wyszło w praniu? Jak teraz gra się w
Komentarze:
Franek Ciborowski: Fajnie że codziennie Wiesiek lecz lepiej by było jakbyś robił te odcinki chociażby 40-45minut
Marek Marecki: Zrób Tivolt to zadanie ze zdjeciem klątwy z tego wilkołaka.
Qbel !: Origin story Geralta jest celowo nieco niejasne, natomiast ojciec był wojownikiem, a matka, uwaga, czarodziejką czy raczej czarownicą, która ku własnemu szokowi nie straciła płodności. Gierwalt nawet ją spotkał w jednym z opowiadań
Edit: matka jest nazywana też druidką, ale nie zmienia to faktu że cudem nie była bezpłodna. Zaś sam Geralt trafił do Kaer Morhen ,,wkrótce po narodzinach", czyli na tyle wcześnie aby nie mieć nawet śladów wspomnień jak Lambert czy Eskel
Edit: matka jest nazywana też druidką, ale nie zmienia to faktu że cudem nie była bezpłodna. Zaś sam Geralt trafił do Kaer Morhen ,,wkrótce po narodzinach", czyli na tyle wcześnie aby nie mieć nawet śladów wspomnień jak Lambert czy Eskel
Mark Stark: TIVOLT, oto kilka porad odnośnie dalszego rozwoju postaci, sposobu walk, rynsztunku oraz propozycji zadań do zrobienia. Mam nadzieję, że Ci się to przyda ;)
1. ROZWÓJ POSTACI:
- wiem, jak bardzo lubisz Znaki, ale robienie całkowicie postaci pod magię to zły pomysł(z doświadczenia, bo testowałem taki wariant gry i nie polecam). Radzę Ci, abyś zainwestował w, minimum, trzy umiejętności z gałęzi szermierki.
Wstaw ponownie, gdy odblokujesz wszystkie kieszenie, z szybkich ataków ,,Pamięć Mięśniową", później wykup ,,Trening Siłowy" z silnych ataków. Może nie używasz silnych ataków, ale ten skill zwiększy ogólne obrażenia zadawane mieczem, w tym szybkie ataki.
Na koniec, radzę wykupić ,,Skupienie" z Adrenaliny, co sprawi, że gdy zostaniesz zraniony nie będziesz tracił punktów adrenaliny, a one są potrzebne do zwiększania obrażeń na czas walki.
- ze Znaków polecam Ci zainwestować w ,,Krąg Aard" czyli alternatywny tryb Znaku. Dzięki temu będziesz w stanie wytracać z równowagi przeciwników wokół Geralta, co przyda Ci się, gdy będziesz miał Aarda wzmocnionego mutacją w ,,Krew i Wino".
Prócz Aarda, na wyższych poziomach trudności warto inwestować w maksymalizację Znaku Quen, gdyż jest to niezbędne do przetrwania walk. Już nie mówię o arcymistrzowskim rynsztunku Niedźwiedzia, który jest w stanie zwiększyć potęgę Quen i jego wygląd wizualny(jest to ciężki pancerz, ale da się to zmienić u Zaklinacza, który może sprawić, że rynsztunek będzie traktowany jako, np. średni pancerz). Ostatnie, co Ci polecam to ,,Podtrzymanie Glifu" ze Znaku Yrden. Dzięki temu, czas działania pułapki trwa dłużej i możesz mieć dwa okręgi naraz oraz zwiększa Ci spowolnienie przeciwników.
- w ,,Krwi i Winie" będziesz miał system mutacji, ale też dodatkowe kieszenie na umiejętności. Wiedz jednak, że możesz za pierwszym podejściem odblokować jedynie 3 z 4 kieszeni, a do tego będziesz potrzebował "zbadać" 8 mutacji. Gdy to zrobisz, możesz sobie powpakowować umiejętności, które wyżej wymieniłem.
2. RYNSZTUNEK:
Po osiągnięciu 26 poziomu poszukaj schematy ulepszeń na wyśmienity rynsztunek Szkoły Gryfa i zrób to. Po tym, wykonaj zadanie ,,Zlecenie: Bestia z Dobrowa", które włączy Ci zadanie ,,Jak Kot z Wilkiem". Zrób to zadanie i niezależnie od wyborów otrzymasz wiedźmiński miecz Teigr, który ma świetne statystyki i zwiększy Ci moc Znaku Aard.
3. SPOSOBY WALKI:
- jak masz Znak Yrden ulepszony do pierwszego poziomu, w walce z, np. wilkami, stawiaj dwie pułapki tak, żeby okręgi dotykały siebie jedynie bokami, co powiększy Ci pole Yrden i efektowanie spowolni przeciwników na dużym obszarze. Będziesz miał więcej czasu na uniki, ataki, itd.
- Znak Yrden polecam stosować na ludzi, Cyklopy, Wilki, Endriagi, Nekkery, Upiory, Arachnomorfy, Skolopendromorfy i Mglaki.
- poza unikami, często stosuj kontrowanie, które możesz wykorzystać u wielu rodzajów potworów i zadawać przy tym niemałe obrażenia.
4. PROPONOWANE ZADANIA(nie musisz wszystkiego robić, co tu napiszę)
a) Zadania poboczne:
- ,,Wróżbita prawdę Ci powie"
- wszystkie wyścigi konne
- ,,Wściekłe Pięści: Velen"
- ,,Nabiał i Ciemne Siły"
- ,,Wilczyca"(KRÓTKIE)
- ,,Egzamin z Alchemii"
- ,,W wilczej skórze"
- ,Mistrz Płatnerstwa"(odbierz tą zbroję XD)
- ,,Niebezpieczna Gra"(od Zoltana)
- ,,Ochotnik"(KRÓTKIE)
- ,,Nithing"
b) Zlecenia Wiedźmińskie(zrób kilka, by zdobyć hajs i doświadczenie):
- ,,Barciowe Widziadło"
- ,,Śmiertelne Rozkosze"
- ,,Biała Dama"
- ,,Bestia z Hindarsfjall"(NAJLEPIEJ PŁATNE)
- ,,Zaginiony Narzeczony"
- ,,W Sercu Lasu"(BARDZO POLECAM)
- ,,Pijak z Oxenfurtu"(BARDZO POLECAM)
- ,,Zmora Kupieckiego Traktu"
- ,,Nawiedzony Dom"
- ,,Opiekun Lasu"
Na zakończenie komenatrza, poszukaj na necie mapki, gdzie możesz odnaleźć wszystkie Miejsca Mocy, żeby zdobyć punkty umiejętności?
1. ROZWÓJ POSTACI:
- wiem, jak bardzo lubisz Znaki, ale robienie całkowicie postaci pod magię to zły pomysł(z doświadczenia, bo testowałem taki wariant gry i nie polecam). Radzę Ci, abyś zainwestował w, minimum, trzy umiejętności z gałęzi szermierki.
Wstaw ponownie, gdy odblokujesz wszystkie kieszenie, z szybkich ataków ,,Pamięć Mięśniową", później wykup ,,Trening Siłowy" z silnych ataków. Może nie używasz silnych ataków, ale ten skill zwiększy ogólne obrażenia zadawane mieczem, w tym szybkie ataki.
Na koniec, radzę wykupić ,,Skupienie" z Adrenaliny, co sprawi, że gdy zostaniesz zraniony nie będziesz tracił punktów adrenaliny, a one są potrzebne do zwiększania obrażeń na czas walki.
- ze Znaków polecam Ci zainwestować w ,,Krąg Aard" czyli alternatywny tryb Znaku. Dzięki temu będziesz w stanie wytracać z równowagi przeciwników wokół Geralta, co przyda Ci się, gdy będziesz miał Aarda wzmocnionego mutacją w ,,Krew i Wino".
Prócz Aarda, na wyższych poziomach trudności warto inwestować w maksymalizację Znaku Quen, gdyż jest to niezbędne do przetrwania walk. Już nie mówię o arcymistrzowskim rynsztunku Niedźwiedzia, który jest w stanie zwiększyć potęgę Quen i jego wygląd wizualny(jest to ciężki pancerz, ale da się to zmienić u Zaklinacza, który może sprawić, że rynsztunek będzie traktowany jako, np. średni pancerz). Ostatnie, co Ci polecam to ,,Podtrzymanie Glifu" ze Znaku Yrden. Dzięki temu, czas działania pułapki trwa dłużej i możesz mieć dwa okręgi naraz oraz zwiększa Ci spowolnienie przeciwników.
- w ,,Krwi i Winie" będziesz miał system mutacji, ale też dodatkowe kieszenie na umiejętności. Wiedz jednak, że możesz za pierwszym podejściem odblokować jedynie 3 z 4 kieszeni, a do tego będziesz potrzebował "zbadać" 8 mutacji. Gdy to zrobisz, możesz sobie powpakowować umiejętności, które wyżej wymieniłem.
2. RYNSZTUNEK:
Po osiągnięciu 26 poziomu poszukaj schematy ulepszeń na wyśmienity rynsztunek Szkoły Gryfa i zrób to. Po tym, wykonaj zadanie ,,Zlecenie: Bestia z Dobrowa", które włączy Ci zadanie ,,Jak Kot z Wilkiem". Zrób to zadanie i niezależnie od wyborów otrzymasz wiedźmiński miecz Teigr, który ma świetne statystyki i zwiększy Ci moc Znaku Aard.
3. SPOSOBY WALKI:
- jak masz Znak Yrden ulepszony do pierwszego poziomu, w walce z, np. wilkami, stawiaj dwie pułapki tak, żeby okręgi dotykały siebie jedynie bokami, co powiększy Ci pole Yrden i efektowanie spowolni przeciwników na dużym obszarze. Będziesz miał więcej czasu na uniki, ataki, itd.
- Znak Yrden polecam stosować na ludzi, Cyklopy, Wilki, Endriagi, Nekkery, Upiory, Arachnomorfy, Skolopendromorfy i Mglaki.
- poza unikami, często stosuj kontrowanie, które możesz wykorzystać u wielu rodzajów potworów i zadawać przy tym niemałe obrażenia.
4. PROPONOWANE ZADANIA(nie musisz wszystkiego robić, co tu napiszę)
a) Zadania poboczne:
- ,,Wróżbita prawdę Ci powie"
- wszystkie wyścigi konne
- ,,Wściekłe Pięści: Velen"
- ,,Nabiał i Ciemne Siły"
- ,,Wilczyca"(KRÓTKIE)
- ,,Egzamin z Alchemii"
- ,,W wilczej skórze"
- ,Mistrz Płatnerstwa"(odbierz tą zbroję XD)
- ,,Niebezpieczna Gra"(od Zoltana)
- ,,Ochotnik"(KRÓTKIE)
- ,,Nithing"
b) Zlecenia Wiedźmińskie(zrób kilka, by zdobyć hajs i doświadczenie):
- ,,Barciowe Widziadło"
- ,,Śmiertelne Rozkosze"
- ,,Biała Dama"
- ,,Bestia z Hindarsfjall"(NAJLEPIEJ PŁATNE)
- ,,Zaginiony Narzeczony"
- ,,W Sercu Lasu"(BARDZO POLECAM)
- ,,Pijak z Oxenfurtu"(BARDZO POLECAM)
- ,,Zmora Kupieckiego Traktu"
- ,,Nawiedzony Dom"
- ,,Opiekun Lasu"
Na zakończenie komenatrza, poszukaj na necie mapki, gdzie możesz odnaleźć wszystkie Miejsca Mocy, żeby zdobyć punkty umiejętności?
bvlky: Serio nie sądziłem na początku serii że tak się wkręce w grę którą przeszedłem dwa razy A oglądałem z trzy A pomimo tego czuje taki spokój oglądając to u ciebie że szok
Dzięki tiwor za serię ?
Dzięki tiwor za serię ?
Kurbojleros120: Fajna fraszka za cytuje chcesz usłyszeć fraszkę pewnie Lambert Lambert ty chuju całkiem całkiem
Sedorfex: AVR CHLEB ??
Majka_maja: 9:25 ile razy to oglądasz?
- tak?
- tak?
czarnyformal: 30:07 ostateczna przyszłość ojca Geralta była taka, że go w skrócie wiedzmini zajebali bo chciał chyba syna czyli Geralta odzyskać i z powrotem do domu przyprowadzić jeśli jednak chodzi o to czy ten również ich lał to cię uspokojam Tivolt bo tata biało włosego nie był aż takim skurwielem jak ojciec lamberta i ojca geralta uratował papcio Vesemir.
Dawid Skonieczny: Super seria ?
EnderIce: Geralt jest synem czarodziejki Visenny i (najprawdopodobniej) wojownika Korina. Krótko po narodzinach został on oddany przez matkę do wiedźmińskiej Szkoły Wilka w twierdzy Kaer Morhen.
Nomad CryNet: Korba, Tivolt, żeby usunąć aktywne efekty eliksirów zastosuj Biały Miód. Nie będziesz musiał korzystać z medytacji, która w waniliowej grze, bez modów, jest tylko przestawianiem wskazówek na czarnym zegarze. Jak chcesz bardziej immersyjnego doświadczenia, zainstaluj sobie Friendly Meditation
Jaszczump: Ciekawe czy w następnym odcinku jak będzie popijawa to czy znowu wybierze ruchanie, tak jak ostatnio ? ?
Bang: Zara będą filmy po 20 minut?
Deadpolonis: z tego co wiem 30:02 lambert po skończeniu szkolenia pojechał do niego i go zajebał xD
Tvrtle_PL: ,,Lambert lambert ty ch**u,, nie no najlepszy tekst
1701EarlGrey: 29:03 - równie dobrze na spotkanie po powrocie do domu mogli mu wybiec np. pies ... wiec o tym czym zapłaci zadecydował by słępy los. Nie wiem czy to taka nieuczciwa cena za uratowanie zycia ? A fraszka jest piękna, niczym widoki w Ker Moren ! ?
Tatarek99: 20:30 fajnie ze w Next Genie pododawali nowe dialogi, tego nie bylo, a zajebiste nawiazanie do traileru
Chloe Price: Piękna fraszka.
Vytautas: Backstory Lamberta nie pasuje lorowo. Prawo niespodzianki dotyczy rzeczy która zastaniesz a się nie spodziewasz, więc skoro jego ojciec go prał po pijaku to musiał o nim wiedzieć. No chyba że był aż tak napruty że cały czas o nim zapominał ale nadal prawo niespodzianki nie działa.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=dckF6I8FXhs