Mazda CX 60 3.3 R6 e SKYACTIV D 200 KM i 254 KM AWD test PL Pertyn Ględzi - Pertyn Ględzi


Moje poprzednie doświadczenia z tym „flagowcem” Mazdy nie były najlepsze, mowa była wręcz o ciężkim rozczarowaniu mimo początkowego bardzo pozytywnego wrażenia. Ale pojawiła się właśnie wersja, na którą czekała większość klientów i – trudno, taka robota,
Komentarze:

Jack Zwijacz: Bardzo proszę o testy w Zakopanem przy minusowych temp
Pozdrawiam
Micha? G?adysz: A jak z hałasem ? Jechałem benzyną i byłem bardzo zawiedziony, przy 100 km/h szumy powietrza straszne , w połaczeniu z głośnym silnikiem dawało to efekt taki , że z ulgą wysiadłem zanim ogłuchłem. Jest lepiej ?
Arson: Takie ględzenie może być!
kirst: Cześć, fajne auto ale dzisiaj jechałem za nim i w miejscu kierunkowskazów są zwykła żarówki...? Auto z ponad 300 tyś i takie coś? Ledy i dynamiczne ledy to norma może oprócz Dacii, z całym szacunkiem dla tego auta
witkowski Marcin: Dwie uwagi: Pana iPhone co pare minut przestaje i zaczyna się ładować w ładowarce indukcyjnej. Słychać specyficzny dźwięk. Dwa - jak Pan wdepnął z 90 km/h to minęły chyba z 3 sekundy zanim auto zaczęło nabierać prędkości. Poza za tym wszystko super ?
atom: Wow, cena pozytywny szok. Auto brzmi na prawdę interesująco, mimo że w sercu dalej bmw...
J: Lexusa NX czy RX nie kupisz bez hybrydy o dieslu zapomnij, cena NX w 4 napędach, dobrym wyposażeniu i odpowiedniej mocy to koszt powyżej 300 koła .... hmm co wybrać?
SweeneyTodd: Nareszcie normalny samochód do jeżdżenia.
radoslav77: Mazda stworzyła auto dla starych ludzi. Żarówki zamiast ledów. Ekran w menu nie jest dotykowy XD Diesel co ma 250 koni i pali 9 litrów bo jest w chuj ciężki. Ciekawe czy będzie za 300 koła będzie rdzewieć? Poza tym wyglada od początku tak samo jak CX-30 napompowane.

Ale ‚tradycjonalisci’ będą zadowoleni. Ciężki i średni samochód który od początku traci myszką.
MacPiston: Jeszcze na jedną rzecz moim zdaniem warto zwrócić uwagę w kontekście ceny - Diesel jest aktualnie najtańszy, przez co obstawiam że jego popularność będzie większa niż plug-ina a co za tym idzie jest nadzieja że w końcu Diesel Mazdy będzie się w stanie pozbyć złej renomy, bo dealerzy zwyczajnie będą musieli się w końcu nauczyć jego poprawnej obsługi nie doprowadzając do wielu sytuacji znanych z poprzedniego Skyctiv-D.
Robert W: Mazda i silniki diesla jak to tej pory to raczej wróżyło kłopoty, myślę, że za jakiś czas będzie można powiedzieć czy to sukces czy kłopoty.
Grz Grz: Chyba o Volvo zapomniałeś jeśli chodzi o head up
Andrew 21: Ale to była dramaturgia motoryzacyjna ?? z happy endem
Rafa? Rafa?: Muszę w końcu oddać Panu szacun tym małym komentarzem, bo naprawdę lubię Pana język i oceny aut które Pan testuje od długiego czasu. Dostrzegam w tej pracy zasadniczo obiektywizm, mimo że nie mam styczności z nowymi autami. (osobowymi) Bardzo chętnie bym Pana zastąpił,(oczywiście przy minimum 6 cylindrach) aby udowodnić ludziom co znaczy hasło "Ale to idzie..." Taka mała przepaść między tym co nowe, a między pompą i wtryskiem z DSG na chipie. ???
Rafal Aureliusz: 10 lat jeżdżę Mazdami ale tylko benzynowymi (była 6 kombi V6 amerykanka, była rx8, jest cx7 2.3T) i teraz testując cx-60 w hybrydzie i słabszej wersji tego diesla (na test mocniejszej muszę poczekać aż będzie dostepny) zdecydowanie wybrałbym diesla mimo wyraźnie słabszych cyferek przyspieszenia na papierze. To auto z tym dieslem jest idealnie dopasowane, wszystko tu gra jak należy ? z minusów to na rozmiar zewnętrzny auta mogłoby być więcej miejsca w środku, szczególnie z tyłu i standardowo dłuższe siedziska by się przydaly oraz denerwuje mocne pochylenie zagłówka. Dla fana marki rzeczy do przymknięcia oka ale jednak upierdliwe biorąc pod uwagę że ma być to super wygodne uzytkowo "duże auto rodzinne" ;)
wolekmad: Niestety, ale tak wyposażony samochód , to nie 268 - tyle to kosztuje najwyższa wersja wyposażenia, do której po dorzuceniu pakietów, a pakiety w sumie dorzucić wypada bo to np. lepsze Audio w raz z kamerami 360 stopni, razem z dachem i czerwonym lakierem, to niestety daje : Sugerowana cena brutto 301 500,00 Zł. Jest cholernie drogo. Taniej niż w markach premium.. ale niestety drogo.
Han-solo Szmugler: Zastanawia mnie jak to "majtanie" systemu start-stop odbije się na kondycji silnika . Może to bez znaczenia ?
Maciek Piwowarski: reasumując: auto wyśmienite i jędrne
ro77i: oj ględzisz, ględzisz. mam ostatnie 40d od bmw i jeździ wyśmienicie, osiągi, reakcja na gaz to w ogóle bajka w porównaniu z konkurencją. Z tego co widze na filmie, lag przy dodawaniu gazu, ta mazda to nawet obok tego nie stała...
adrianks9: Taka wersja ok. 300k zł kosztuje. Dopłacamy koło 30tys. zł i mam bardzo dobrze wyposażone X3 30d 286KM. Ogólnie to szacunek dla Mazdy za zrobienie 6cyl. diesla, ale mocowo 250KM z prawie 3.5l silnika to bieda.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=dmFu5dpgtW4