Długi dystans Seat Leon Cupra 290 | Część 4 - Top Garage


Naszym długodystansowym Seatem Leonem Cupra 290 wreszcie wybraliśmy się na tor. Pretekstem była kolejna edycja imprezy Gran Turismo Polonia organizowana w Poznaniu. W Leonie zmieniliśmy opony na sportowe Micheliny i postanowiliśmy sprawdzić jak nasz hot h
Komentarze:

ca?kiem mocny go??: 235/35 29 w 911? chyba 20 lat temu
STAN`S: Super. Ja tez swojego odbieram w nastepnym miesiacu (ale ST) i naprawde interesuje mnie tez ten upgrade na 350 PS. Ciekawy jestem.
Ddeante Luca: Top Gear Polska pięknie wypełnia pustkę w oczekiwaniu na nową serię , well done, super się Was ogląda!
Samurai Marcin: Bardzo polecam Seaty. Ja posiadam teraz Leona II 1.9 TDI i 150 KM super samochód.
Anonymous: To Pana prywatne autko? Kolory tak patriotyczne ;) Bardzo fajny samochód!!!
Michal Bond: Czy w Polsce są tory wyścigowe, na których można rozpędzić się do prędkości maksymalnej w celu sprawdzenia stabilności jazdy?
Michal Bond: Czy Top Gear Edycja Polska mogłaby testować samochody pod kątem właściwości jezdnych i sprawności hamulców na torze wyścigowym?

Można byłoby sprawdzać jaką mają stabilność samochody podczas jazdy po prostej, w slalomie, podczas nagłego ominięcia przeszkody tzw. ''test łosia'', podczas przejazdu po nierównościach poprzecznych zakrętu na suchej i mokrej asfalcie z prędkościami 60, 80 i 100 km/h z włączonym i wyłączonym systemem stabilizacji toru jazdy oraz bez obciążenia z samym kierowcą i z dopuszczalną masą całkowitą.

Jeśli chodzi o hamulce można sprawdzać czy w danym samochodzie należy korygować kierownicą podczas mocnego hamowania z prędkości 100 km/h na suchej oraz na mokrej asfalcie i jaka jest faktyczna droga hamowania w metrach od 100-0 km/h kiedy hamulce są zimne oraz rozgrzane na suchej i mokrej asfalcie. Jak samochody hamują bez obciążenia i z dopuszczalną masą całkowitą.

Jaki jest komfort resorowania dużych nierówności nawierzchni drogi przez samochody kiedy są nieobciążone i z dopuszczalną masą całkowitą.

Jak łapią trakcie samochody podczas przyspieszania od 0 do 100 km/h na suchym i na mokrym asfalcie z włączonym oraz wyłączonym systemem kontroli trakcji.
dawid kkurowski: Brakuje mi tu jednego samochodu. Mianowicie Zenvo st1. Mam wielką nadzieję że niedługo się u was ukaże.
arnaVck: DSG jest szybszy.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=lpYvnvZbsuY