Audi Q2 | TEST | TopGear Polska - Top Garage


WIĘCEJ O TOPGEAR POLSKA:
Komentarze:

Pitagoras: Jeszcze troche to zaczną montować 3cylindrowe 1.0 do Q7 ...
Subiektywny: Jaki to segment? Czyj to konkurent?
Michal Bond: Mam dwa pytania do pana Piotra Cerana:
1. Czy asystent pasa ruchu w Audi Q2 rozpoznaje krawężniki? Opony i felgi potrafią być bardzo drogie.
2. Czy aktywny tempomat w Audi Q2 wykrywa sygnalizację świetlną sterującą ruchem i rowerzystów jadących przy prawej krawędzi?
profesor Micha?: Po czym pan redaktor ocenia jakość tworzyw sztucznych czy jest lepsza albo gorsza?
Kamil Maciejewski: 2:42 co to jest w lewym górnym rogu??
kalewra1: Co za pajac ten prowadzący bez nowych tech. już nie da się jeździć. Kto go zatrudnił?
Szymon abc: 3:00 widoki w tym miejscu są tak piękne iż wyglądają jak z green screena zwłaszcza w takich ustawieniach graficznych
profesor Micha?: Bardzo często w automatycznych skrzyniach biegów jest tryb manualnej zmiany biegów łopatkami przy kierownicy albo/i dźwignią w tunelu centralnym.
Zmniejszanie prędkości przy użyciu hamulców jest zasadniczo nieekonomiczne i szkodliwe. Jest to bowiem marnotrawienie paliwa oraz ścieranie okładzin hamulcowych. Dlatego, dopóki jest to możliwe, należy hamować za pomocą silnika i skrzyni biegów, czyli zmniejszając nacisk na pedał gazu i zmieniając bieg na niższy.
Hamowanie silnikiem jest wydajne, zwłaszcza przy redukcji biegów z wyższych na niższe (np. z trójki na dwójkę). Im bieg jest niższy, tym zwalnianie jest bardziej odczuwalne. Na przykład w górach lub na spadkach należy jak najczęściej hamować silnikiem. W innym przypadku hamulce przegrzeją się i mogą przestać działać! Jeżeli hamowanie silnikiem nie wystarcza, należy z przerwami używać hamulca głównego.
Kuba Czapnik: Kiedy nowe Q5? :)
Kacper rumcajski: a gdzie tamci prowadzacy
cewu: Audi łamie tradycje. Do tej pory wszystkie crossovery i SUV-y tej marki miały numerację nieparzystą / Q 3, 5, 7 /. W zgodzie z tym producent zapowiadał na ten rok Q 1, a nazwał go ostatecznie Q 2. Czy ktoś może wyjaśnić ,o co tu chodziło? A co do niemożności jazdy autem bez zaawansowanych technologii inforozrywki i elektronicznych asystentów, to niech prowadzący mówi sam za siebie. Niektórym bywa ciężko w życiu. Mam sąsiada, który na sąsiednie osiedle, do dentysty, chodzi z nawigacją.
Jacek Jaworski: Przód samochodu - super. Sylwetka - ładna. Tył samochodu - fatalny...
Norbert: Nie tego oczekuje po teście. Jak chce po słuchać o samych zaletach to idę do salonu, lub oglądam prospekt reklamowy. Ten test nie mówi niczego o tym aucie.
Islatec: Jaki test? Lokowanie produktu. Są jakieś wady w ogóle? Taniec na pocztaku przy masce to jakieś nowe szkolenie czy kwas?
Słabizna. Piszcie, że to sponsorowany materiał chociaż.
SuperKermitzaba: 2:16 - 2:17 - O TO TO FAJNE JEDZIE :)
Bartosz S: Ten pan nijak mi nie pasuje do programu tej klasy...
Amidakai Grigri: Pacze i wdze jakiegoś cuctasa tylko z lepszym logo. Zapaczyli sie na francuza i zrobyli lepszy?
Marek Pachulski: Pan kierowca się powinien nazywać "Wujek zły dotyk" ;-)
Taniec godowy przed wejściem do auta, później wymacał wszystkie guziki, po podróży poklepał jak konia po westernie... Do zwolnienia!
Taki nikt: Ile kosztuje takie Audi Q2 w tej wersji co na teście?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=ntg_dPYXxgY