Ferrari GTC4 Lusso | TEST | Top Garage - Top Garage


Największy model Ferrari to zarazem najbardziej praktyczne auto tej marki w historii. GTC4 Lusso ma cztery miejsca, duży bagażnik, napęd na wszystkie koła i jeden z ostatnich niedoładowanych silników V12 pod długą maską. Zabraliśmy ten samochód na Przełęc
Komentarze:

Daniel H: podoba mi sie
Szymon Hadyniak: Piękne auto ❤️
PrzYm Enduro: Na filmiku nie wygląda na duży samochód :)
test1uci: cudowne auto, nie wiem jak można wybrać V8T, zamiast V12.
dawid dawidowski: Mam ten sam kolor, czerwono-czarną skórę w środku, dwoje drzwi oraz też Włoch ;D Niestety tu się wszystkie podobieństwa kończą
dawid dawidowski: W maju było biało, więc odcinek jak najbardziej na czasie ;D
___ ___: Będzie jeszcze Polska edycja gazety TG?
Mike Tyson: dobry materiał. fajnie się to ogląda. Pozdrawiam
Ken Adams: To taki Nissan GTR, tylko z duszą...Szymon, świetny test, czołówka na YT
zx10kris: Dzielo sztuki. Piękne wnętrze. 4x4 i 4 miejsca. Ciekawe czy kiedyś się zdecydują na 4 drzwi. Byl by hit coś ale Panamera.
Rados?aw N: Ja samochodem osobowym z napędem na jedną oś, ale z bardzo dobrymi oponami zimowymi bez problemu podjeżdżam pod wzniesienia na zaśnieżonej Przełęczy Salmopolskiej z Wisły do Szczyrku i Przełęczy Przegibek z Bielska-Białej do Międzybrodzia Bialskiego. Gorzej jest zjechać. Czasem do walki ze śniegiem nie wystarczą bardzo dobre opony zimowe. W takich sytuacjach pomocne stają się łańcuchy przeciwślizgowe zakładane na koła.

Prędkość jazdy po nawierzchni zaśnieżonej lub oblodzonej nie powinna przekraczać 40 km/godz. Nie wolno wykonywać żadnych szybkich ruchów kołem kierownicy, a pedałem hamulca i przyspieszenia trzeba operować bardzo łagodnie.

Czy to gwałtowne hamowanie, czy nagły manewr, sposób przeniesienia napędu nie ma żadnego znaczenia we współczesnym aucie wyposażonym w system ESP.
La Rive: W samochodach wyścigowych ma znaczenie czas rozpędzania od 0 do prędkości 100 km/h, od 0 do prędkości 200 km/h, od prędkości 100 km/h do 200 km/h po wyjściu z zakrętu.
W samochodach drogowych istotniejszy jest czas przyspieszenia od prędkości 60 km/h do 100 km/h, od 80 km/h do 120 km/h, od 100 km/h do 140 km/h na wyższych przełożeniach gdy nie ma problemu z trakcją jak w przyspieszeniu ze startu zatrzymanego z napędem na jedną oś na suchej i mokrej nawierzchni. Krótkie czasy sprawiają, że samochód szybciej wyprzedza wolniejsze pojazdy, przez co skraca się okres, w którym kierowca i pasażerowie są narażeni na zagrożenia wynikające z tego niebezpiecznego manewru.

Samochód wyścigowy mimo zbliżonych osiągów do samochodu drogowego ma jedno zadanie – powinien wygrać wyścig.
Olgierd Olma: Dlaczego w Ferrari GTC4 Lusso nie można otworzyć, a następnie zamknąć wielkich bocznych drzwi z pilota lub przycisków jak tylne drzwi bagażnika?
Hulk Strongest Fastest: Really Top of the Top this ferrari
Krzysztof German: 5.36, przypadkiem nie jest to wałek sprzęgłowy, a nie wał napędowy? ;>
Orange Fox: Kiedy następny odcinek
Don Papito: To jest test?????raczej kpiny panie redaktorze i nie 6.2 tylko 6.3 litra pojemności
kuba zakrzewski: czemu już nie nagrywasz ??? ;'{
Pawe? Ga?a?czuk: kiedy nowe testy?
Perezzish: Miałem kiedyś takie Ferrari ale sprzedałem. Nie wiem dlaczego, bo się obudziłem.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=RjbOhl86yTM