BMW E39 540i V8 OSTATNIE PRAWDZIWE BMW? - Petrol Freaks


BMWklubwarszawa podziękowania dla forum jak i dla właściciela Radka za udostępnienie perełki w postaci BMW E39 540i. Kolejny nasz test, tym razem udało nam się przetestować bardzo popularny samochód na naszych drogach jakim jest BMW E39. Sprawdźcie jak
Komentarze:

Piotr Maciura: Witam posiadam e39 z silnikiem 525d ale od jakiegoś czasu czasami nierówno chodzi na wolnych obrotach i ma mało mocy. Wie ktoś może gdzie leży problem ?
Snake: Gówno nie warto oglądać
Dred dred: Co wy opowiadacie za bzdury ? Masakra
Mateusz Mateusz: Pytanie do autora
co mamy rozumiec przez pojęcie dopracowano silniki po lifcie ?
zamiana m52 ,na m54 które nie trzymały już mocy i lubiły olej jak reksio boczek nazywasz dopracowaniem???
autko zacne ale wiedza poziom kierowcy,testera nie wiem jak nazwać , do bani
nie mieszaj ludziom w głowach jak nie masz pełnej wiedzy na temat tych aut
wdz hemp gru: A M5 F90 TO KURWA JAKIE BMW SZTUCZNE? ŚMIAĆ MI SIĘ CHCE JAK WIDZĘ TYCH POLAKÓW BIEDAKÓW KTÓRYCH STAĆ JEDYNIE NA 20 LETNIE BMW I PIERDOLĄ ŻE TO OSTATNIE PRAWDZIWE BMW
Slayer 1904: Pierwszy prowadzacy momentami nie wie o czym mowi, a jak juz wie, brakuje mu slow. Autko w porzadku ale nie jest juz swieze.Skoro kolega odczuwal strach po wcisnieciu gazu w podloge to nie jezdzil mocnymi autami. Z pewnoscia idzie ta Bmka ale zeby sie jej bac to jeszcze dluga droga.
Turysta69: Czorny mówi w miarę i z sensem ale kolega to powinien zmienić branżę bo się ośmiesza ;)
Karlos95: Ten dźwięk:)
Mam ten sam motor
/sr4gfJfqukA
Ancymon: Ciężko się tego słucha
Kriss: W211 E500 lepsze
Luxx xxio: Duża wywrotka jest na poduchach ?
Yogi4bearddread: Przecież przed liftem nie było vanosów w 540i Panie złoty
Yogi4bearddread: Przecież przed liftem nie było vanosów w 540i Panie złoty
Autosugest: E39 sama w sobie na dzisiejsze warunki jest dosyć "tania" w utrzymaniu jeśli chodzi o całokształt, natomiast poliftowe V8 jest drogie w remoncie a nie jest znów jakoś przesadnie trwałe.. Sam samochód na nowych markowych częściach jeździ super, ale to mimo wszystko już eksponat muzealny. Koszt "Zrobienia" nie odstraszy tylko fanatyków, bo z ekonomicznego punktu widzenia, "zrobić" e39 to czas i duże pieniądze... wolałbym wziąć nową dacie duster w prestiżu i szeroko się uśmiechnąć...
johny&johnson: co to za felgi
Lukas Chalat: hahaha, kiedy w 2022r za naprawde zadbany 540i, i to przedlift z 2000r zaplacilem 11k eur, ho ho, zapraszam w odwiedziny na zobaczenie naprawde ladnej perelki :-)
zino: z sandomierza?
?????? ???????: Patrzę te video i rozumiem ze teraz ja jestem właścicielem tej BMW z video lol
greg 123: pirwszy komentator troche się zamotał bo akurat 540i przed liftem nie miała vanosów dzięki czemu użytkownicy mieli względny spokój o ile pilnowali termostatu...ogólnie jest chyba taka prawidłowość w bmw że wszystkiealbo większoś ,,nowinek" odbija się czkawką.choćby obecna v8 która ma nieustające problemy z zacieraniem silnika bo podzespoły z gównolitu zrobione,wymiana panewek wprowadzona jako standard.diesle po 2006 to też szrot z rpzrzadami jak guma od majtek, a szkoda bo jestem fanem tej marki ale raczej nie współczesnych egzemplarzy,niestety do całego spektrum problemów mechanicznych teraz jeszcze doszło wzornictwo.myślałem że od epoki Bangla nic gorszego bmki nie spotka ale się myliłem,kto wymyślił te nerki a w zasadzie NERY??wracając do mechaniki e39 to jesli chodzi o zawieszenie to można o nim zapomnieć o ile oczywiście mamy oryginały,osobiście mam e39 od 12 lat... jako 2 własciciel i raz wymieniłem na początku 2 wachacze i nic się nie dzieje.
Imi? Nazwisko: Nie nie ostatnie to e60 m5 klasa i luksus. Potem zaczyna sie to co jest teraz...
Boni Facy: Ortodonta i logopeda z daleka się tobie kłaniają
Milosz nana: 1995-2003 a nie 1996-2003
Robert92k: Tak naprawdę lift był dobry i nie był dobry bo jakość zabiezpieczenia antykorozyjnego spadła co widać wyraźnie. Lifty szybciej rdzewieją od przedliftow sa wykonane z mniejsza precyzja czuć już trochę chińszczyzny w środku. Takie moje porównanie bo mam już druga sztukę E39.
ADAM Janas: co się stało z twoimi zębami ???
wojtekhajduk: Za dzieciaka jeździłem w BMW E39 530d z rodzicami i zakochałem się w tym samochodzie, moim marzenie, jest sprawić sobie wersję z 4.4 V8 ku czci mojej ulubionej be-emce
Piotr Wisniewski: A czy nie było przypadkiem tak, że vanosy montowali w wersjach polift? :)
Hubert Jadczak: Za samymi silnikami nie ma problemów, gorzej z osprzętem: disa, vanos itd., ktoś tam w BMW chyba się z chujem na łby pozamieniał, że wpierdolili do tak dobrych silników tak awaryjne gówno.
Grzegorzu90: Mam 520 wszystkie piksele ok ?
Kwachu Kwachu: Jak on pierdoli to głowa boli......?
MatiKosa: Pol roku temu jechalem 4.4i w X5. Ja myslalem, ze to bedzie glosne, a jak nie wciskasz mocno gazu, to do 2000 jego W OGOLE nie slychac O_O Myslalem, ze to bedzie wsciekle warczalo i rzucalo sie jak dzika swinia na kokainie, a tymczasem to jest porazajaco plynne. Co mnie najbardziej zaskoczylo to ta LEKKOSC. Po prostu dotykasz leciutko gaz, a auto odlatuje. I to z samego dolu! Czuc te pojemnosc...Te smieszne turbo zabawki moga sie schowac, uczucie tej sily ciagu duzego silnika i jego plynnosci jest trudne do opisania, to trzeba poczuc na wlasnej skorze, bajka i poezja...
EMERYCH: to chyba magia tego egzemplarza sprawia, że oglądam ten test po raz N.ty
oliwier50005: 528i ma 193km :)
Wojciech Koz?owski: W Polsce ludzi nie stać na to auto. Pierwszy właściciel montuje LPG i nakleja znaczek M. Po dwóch latach bez serwisu trafia do kolejnego "fana marki" który je dobija w rok i sprzedaje jako okazję. Po 3 latach od sprowadzenia widzimy takie auto na aukcji za 24-26k. Tyle że na wstępie żeby je odchwascic i doprowadzić do stanu mechanicznego na perfekt potrzeba minimum 13-15k.
Uszczelnienie silnika + Vanosy i rozrząd, 10k remont skrzyni 5-6k i inne duperele łącznie wartość auta zdrowego i zadbanego rośnie do 45-50k. I tyle to auto jest warte. Bidoki z Polski jedyne co robią to LPG i znaczek M... Jedyny serwis jakie to auto widzi w PL...

Nie wspominam o kosztach paliwa :) serio jak nie zarabiasz 10k netto miesięcznie to będziesz plakal albo będziesz kolejnym "fanem marki" z polszy.

"Za 25k Możesz dorwać egzemplarz bliski ideau" LOL hahahaha. Szukam auta już ponad pół roku i samochody po 25k to mają bliżej do trupa niż do ideau...
mynio pynio: co za znawca e39 od 1996???Chyba od lata 1995,sprawdz sobie i nagrywaj
Pan Miskus: 12:28 Do czego służą te przyciski ?
Tom wszolek: Super recezja !pozdrawiam
Tomasz Maksym: Auto zyskało bardzo dużo na prezencji i na takim wyglądzie...... dziękuję!!!
S?awek Kulec: E to ty parasol
Petrol Freaks: Skrót filmu:
Ciekawostki
1:10
Silniki Diesla
4:15
Silniki benzynowe R6
5:55
Silniki V8
6:55
TYPOWE USTERKI
9:22
SPALANIE
11:00
Podsumowanie według PetrolFreaks
12:03
Przyspieszenie 0-100
14:57
Wycięte sceny na końcu
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=j4gE6FRpyfI