MOJANG OD LAT ZAPOMINA o AGRESYWNYCH MOBACH i BOSSACH! - TIDZIMI


Wciśnij, a nie pominiesz żadnego materiału! Zostaw Łapkę, co ci szkodzi Napisz komentarz pod filmem! ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ LINKI ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ Mail Dla Widzów Grupa Facebook Instagram ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ Opis ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ Dziś filmik w którym przedstawię Wam
Komentarze:

CzosneQ_: Kiedy odcinek z mojej ukochanej serii jaką jest snapcraft?
Frugo ;-;: nie ździwił bym sie jakbym pewnego dnia włączył swój świat i zobaczył tęczowe słońce na jakimś snapshocie i jak owca dropi papryke zamiast baraniny
bartek andrzejczak: Każdy mob unikalny bądź agresywny powinien mieś swój własny wariant mięsa
filoprobrine polski: Te crashe xd
XdemonicX: Hej tidzimi, film bardzo mądry, ja chciałbym otrzymać od minecraft widmo, zombie który przechodzi przez ściany co o tym sądzisz?
John Trudeu: Prędzej piekło zamarznie niż lady agnes pozwoli na pojawienie się w grze czegokolwiek co warto zabić. ta kobieta ma poważny problem z rozgraniczeniem fikcji od rzeczywistości i myśli że wszyscy gracze też tak mają. oddanie jej władzy to była najgorsza decyzja w tej firmie i naprawdę czekam aż ktoś ją zastąpi
GoldenPig: Powiem tak: od dawna pragnę żeby dodali przynajmniej część jak nie wszystkie moby z Minecraft Dungeons. Niby taki prosty zabieg a tak nie chce Mojang tego zrobić. Może byłyby takie dosyć ''zwyczajne'' mobki typu dżunglowy zombie, ale przynajmniej w jakiś sposób ten biom zostałby urozmaicony. Jak ludzie mody z tymi mobkami potrafią zrobić to dla Mojangu nie powinno być to dużym problemem.
Wojtaz: myśle ze dodanie bossa którego super atakiem jest wywalanie z gry to bardzo dobry pomysł??
Wiktor Selke: Więcej filmów tego typu
gKarellek: 8:30 a co z pillagerami?
Frano_PL: Oprócz nowych potworów i bossów chciałbym zobaczyć jakieś nowe osiągnięcia. Ale nie jakieś tam osiągnięcia typu "Zasadź roślinkę" czy "Zabij potwora". Chciałbym jakieś osiągnięcia, które są naprawdę jakimś wyzwaniem. Bo ostatnio za dużo takich nie dodają...
Bartik: Nie rozumiem dlaczego niektóre korporacje chcą być bardziej family friendly, niż to wymagane, skoro użytkownicy narzekają. Może nie zdaję sobie sprawy z tego, jak dużą częścią rynku są dzieci (które, uwaga, uwaga, nie zaczną zabijać ani nie będą zdemoralizowane jak w grze pojawi się kilkupikselowy truposz ?)
Jerry Greyek: Tidzimi każdy jest dobry w gadaniu głupot i narzekaniu
Stixol: Zgadzam się z tobą totalnie
anon: Wydaje mi sie ze obecnie microsoft chce aby gracz mogl wybrac pomiedzy byciem pacifista a nie wiem jak to inaczej nazwac normalnym , prawie wszystko da sie zdobyc bez zabijania , oczywsicie istnieje np mieso i trzeba zabic zeby je zdobyc ale mozna rowniez utworzyc uprawe roslin i czerpac z nich pozywienie , a przemocy musimy uzyć tylko do takich spraw koniecznych np zabicie ender dragona ktory jest wedlug histori minecraft tym glownym zlym ktory wiezi ender many
Stasiek: No tak, pacifistyczne poglądy mojangu do zwierząt.



Tymczasem w terrarii to możesz powalić pięć żywych rekinów z oceanu dla fajnego miniguna, albo doczepić dynamit do królików i wykorzystać je do walki z bossami.
konrad_trzeci: -_-
Tidalbow: Według mnie w Minecraft trzeba całkowicie zmienić system walki i progresji.
Obecnie wygląda to tak:
1. Parę minut po stworzeniu świata tworzysz żelazny set (bo łatwiej zdobyć żelazną zbroję niż skórzaną lub kolczugę xD), tarczę oraz łuk. Większość potworów jest łatwa do pokonania, ale walka z nimi bywa denerwująca
2.Diamentowy set kilka dni później - większość mobów nawet nie może cię pożądnie zranić
3. Netherytowy set oraz trójząb kolejne kilka dni później - jesteś w stanie pokonać smoka i withera z zamkniętymi oczami

Twórcy powinni zmienić statystyki mobów, ceny u villagerów, dostępność niektórych surowców (np. żelaza), dodać warianty łuku itp. by postęp w grze wyglądał tak:

1. Drewniane narzędzia, i skórzana zbroja. Możesz walczyć z "nocnymi potworami" (np. zombie, szkielety, creepery ).
2. Kamiene narzędzia, kolczuga, mikstury lecznicze i "tani łuk". Możesz walczyć z "egzotycznymi potworami"(np. szlamy, posuchy, tułacze, topielce) oraz nowymi potworami spawnującymi się w jaskiniach (na poziomie kamienia). Nocne potwory nie są już takim wyzwaniem jak wcześniej
3. Żelazny set, krótki łuk, kusza i tarcza + nowe mikstury. Możesz walczyć z mobami pilnującymi struktur(np. strażnicy, obrońcy, przywoływacze), najazdami na niskich i średnich poziomach oraz potworami spawnującymi się na poziomie deepslate. Nocne potwory zdejmujesz na hita, a egzotyczne nie sprawiają większych problemów.
4. Diamentowy set, długi łuk i trójząb + nowe mikstury. Możesz walczyć z netherowymi potworami.
5. Netherytowy set i złoty łuk + mocniejsze warianty mikstur. Możesz walczyć z nowymi endowymi potworami oraz smokiem kresu. Netherowe potwory nie sprawiają tak dużego problemu.
?ukasz: 3:45 No ale chyba nikt go nie będzie specjalnie zabijał dla 1 katalizatora więc to się nie mija z zamysłem mojang a dzięki temu ten blok jest odnawialny.
Natalciaa: Cieszę się, że ktoś w końcu poruszył ten temat, bo odnosiłam wrażenie że tylko ja to zauważyłam. W większości rzeczy się zgadzam, tylko nie w kwestii Wardena, od zawsze miałam opinię, że ta gra nie powinna być skradanką ale to tylko moja opinia... wracając: od paru aktualizacji odnoszę wrażenie, że mojang próbuje tę grę zmieniać w jakieś Stardew Valley czy coś takiego (nie żebym miała problem z tą grą, po prostu uważam, że minecraft nie taki powinien być). Dobra, minecraft jest grą o budowaniu i eksplorowaniu, fajnie że mamy nowe bloczki bo są ładne i w ogóle, ale... walka też stanowi ważny, bardzo ważny element tej gry i dla mnie osobiście mojang teraz dusi tę minecraftową duszę rozwijając grę tak jak rozwijają... ostatnią naprawdę dobrą aktualizację mieliśmy w 2020, 1.17 miało potencjał ale stało się co się stało i tutaj kolejna rzecz: jak w takiej aktualizacji mogło zabraknąć jakiegoś moba agresywnego XD? Jestem w stanie zrozumieć 1.19 i 1.20 patrząc na tematykę (dobra, w 1.19 też mogłoby coś być, nawet bym przebolała bagienny wariant zombie, ale jakaś odmiana by była przynajmniej powiedzmy), ale jak można zrobić wielką akualizację całych mrocznych podziemi, jaskiń, mrocznej głębi i nie dać absolutnie nic? Już tak jak powiedziałeś, dodanie archesporów (tych kwiatków dla tych co nie grali w Wiedźmina 1) byłoby super, nawet nie jako bossa i gdyby te kwiatki dropiły co mamy teraz w grze. Jakby się odradzały i można by je farmić to by w końcu był jakiś sposób żeby zdobywać je w dużej ilości, bo teraz jest to strasznie nieprzyjemne... takie proste a mojangowi się nie chce, bo poglądy. Ja nie mam nic do niczyich poglądów, zawsze mówiłam, że mam w nosie czy ktoś wierzy w Boga, czy jest gejem, czy uważa że po śmierci nic nie ma albo że żyjemy w symulacji... niech sobie wierzą w co chcą, popierają co chcą, ale przelwanie tych poglądów do gry, zwłaszcza tak popularnej i której genezą według mnie powinno być całkowite zachowanie NEUTRALNOŚCI wobec jakiejkolwiek polityki, jest po prostu odrażające. Gram dalej w mc i nie mówię, że gra stała się zła, ale... po prostu zaczyna nudzić, nie ma żadnych wyzwań. Niby mamy ancient city, ale po dwóch wizytach nie ma tam nic ciekawego poza jabłkami Notcha, a eksploracja przez tego głupiego golema na sterydach jest gorsza niż gdyby się tam od piglinów brutali roiło... wiem, że i tak nikt tego nie przeczyta, ale jak prosiłeś o opinię to proszę bardzo... W którymś momencie przy takim rozwoju gry ludzie się zaczną nudzić, niech mojang się w końcu ogarnię i najlepiej zmieni dyrektorkę... no, to koniec.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=KbwCrG60A4c