Eleglide M1 Plus unboxing, montaż i terenowa jazda testowa e mtb - Ekwipunek Dźwigany Codziennie
Leśna rakieta o napędzie elektrycznym czyli unboxing, montaż, pogaduchy i jazda testowa #eleglide M1us 29\" fajna zabawa, nawet zaskakująco fajna, trochę jak druga pierwsza komunia ;) Kup rower w Eleglide: Kod obniżający cenę o 60€: Ekwipunek60 (niea
Komentarze:
Dariusz Pl: Co ci chińczycy wszystkich wluczykijów lobbują??? Jesteś już 3 który przygrzał do lasu na elektryku...
fogpawel: Genialny odcinek aż się chce jeździć, a dziś dopiero czwartek ps sobota niedziela jadeeeeee pozdrawiam super ?☠️?
77 warsztat: Opinie na temat produktów z twojej perspektywy użytkownika są szczere i zasadne , nie ściemniasz jak coś jest złe to otwarcie mówisz o tym. I dlatego każdy zwraca się do Ciebie o recenzje swoich produktów . Pozdrawiam serdecznie.
Grzegorz Woda: nie wiem czemu, ale mi się przypomniało return of jedi, jak te miski małe siadały na te latające skutery, i tak je odrywało od prędkości ;]....
Wojciech Walczuk: Świetna zabawa! Widać, słychać i czuć. I zazdrościć. ? Że drogo? Bez brawury - jeśli ktoś spróbował i naprawdę bardzo chce, może wykorzystać raty albo po prostu oszczędzać, rezygnując z innych szaleństw. Zważywszy, że fajny nóż kosztuje kilka stówek... Po roku można mieć takie cacko! Pozdrawiam!?
Rafa? jo: Proszę mów rower i elektryk a nie jakieś angielskie ebajki srajki ?
Pozdrawiam ?
Pozdrawiam ?
Grzegorz R?kawik: Od roku jeżdżę GreenWolkiem - również po Borach Tucholskich. Jako trochę starszy od Pana Marka tym bardziej doceniam elektryka. 4:27 4:2
Maciej Bilip: Tym filmem pokazałeś, że nie potrzeba sprzętu za "miliony monet" by jazda sprawiała mega frajdę...końcówka Twojego filmu jest najlepsza: las, rower i Ty z bananem na twarzy...?...
Nie ważne, kto na czym jeździ, ważne żeby czerpać z tego radość...pozdrawiam?
Nie ważne, kto na czym jeździ, ważne żeby czerpać z tego radość...pozdrawiam?
Pshemaz D.: Montując koła, warto dokręcać je dociskając koronę widelca, żeby koło się wycentrowało w uchwytach. Lekkie wykrzywienie koła spowoduje problemy z ustawieniem hamulców. Poza tym dociskanie widelca podczas dokręcania powoduje powtarzalność ustawienia osi koła i tarczy względem zacisku.
DragonS: ?
bbc: Takie wyjaśnienie. Nie potrzeba w rowerze oświetlenia do jazdy w dzień. Obowiązkowe są odblaski z przodu i z tyłu, jeden sprawny hamulec oraz dzwonek. Tak mówią przepisy. Światła możesz montować tylko do jazdy po zmroku. Poza tym przyjemna sprawa taki elektryk. Sam bym się pobawił.
waldaz waldaz: Na rowerku po puszczy to teraz czas na zalew i bory Tucholskie polecam wrażenia niesamowite pozdro Marku ?
Wioras: No to teraz jeszcze jakiś poradnik jak wytłumaczyć żonie że kupuje elektryka Lol :) a na poważnie dzięki za vloga :)
Daniel Drobot: Szczera recenzja tak czuję ?
Robert Malak: Chłopie ską ty pochodzisz że tak w tej puszczy urzędujesz?
Maciej ?uczkiewicz: Radość super :) Autentyczny fun :)
Co prawda jeżdżę tylko na rowerach klasycznych, ale doskonale rozumiem użytkowników elektryków. Czasem to była irytujące co prawda, jak na długim podjeździe nagle wyprzedza Cię bez żadnego widocznego wysiłku para emerytów na e-bikach ;). Nie wnikałem w temat, ale ciekawi mnie, na ile cykli pełnego ładowania starcza akumulator i jakie są koszty jazdy np. na 1000 km.
Co do tanich komponentów. Mam tani MTB ze sklepu na D. Też na Tourneyach. Właściwie co roku do wymiany łańcuch i wolnobieg, po kilku latach wymieniłem też korbę, mimo że nie jeżdżę na nim ani przesadnie dużo, ani w jakimś strasznym błocie czy terenie, a po prostu po lesie. W szosie gdzie mam komponenty na Shimano 105, znacznie wyższej grupie niż te najtańsze (ale też nie jakiejś ultra) wymieniałem łańcuch raz na 5-6 tys km i dopiero po około 30 tys km szło wymienić kasetę. Trwałość komponentów w porównaniu miedzy grupami najtańszymi a takimi ze średniej półki to jest przepaść.
Co prawda jeżdżę tylko na rowerach klasycznych, ale doskonale rozumiem użytkowników elektryków. Czasem to była irytujące co prawda, jak na długim podjeździe nagle wyprzedza Cię bez żadnego widocznego wysiłku para emerytów na e-bikach ;). Nie wnikałem w temat, ale ciekawi mnie, na ile cykli pełnego ładowania starcza akumulator i jakie są koszty jazdy np. na 1000 km.
Co do tanich komponentów. Mam tani MTB ze sklepu na D. Też na Tourneyach. Właściwie co roku do wymiany łańcuch i wolnobieg, po kilku latach wymieniłem też korbę, mimo że nie jeżdżę na nim ani przesadnie dużo, ani w jakimś strasznym błocie czy terenie, a po prostu po lesie. W szosie gdzie mam komponenty na Shimano 105, znacznie wyższej grupie niż te najtańsze (ale też nie jakiejś ultra) wymieniałem łańcuch raz na 5-6 tys km i dopiero po około 30 tys km szło wymienić kasetę. Trwałość komponentów w porównaniu miedzy grupami najtańszymi a takimi ze średniej półki to jest przepaść.
tomasz malicki: Skok na wyższy poziom ??
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=KKPYs4SnWtc