Jak BARDZO realistyczne będą wkrótce GRY? - Mestre


Zostań sponsorem kanału: Sztuczna inteligencja już wkrótce zmieni branżę gier wideo. Takiego realizmu nie było w grach nigdy...
Komentarze:

Ziomek71: A moim zdaniem!! Od paru lat słyszę jakie to świetne programy od fizyki po grafikę już powstały i jak mogą pomóc podczas tworzeniu gier... Że będzie szybciej itp. to tak naprawdę może 3 gry w ciągu 5 lat będą korzystać z tych systemów. Bo to kosztuje kupę pieniędzy i potrzeba fachowców którzy się na tym znaja
kowalsonRP: Fajnie, że na warsztat bierzesz tak wiele aspektów, filozofia i psychologia, dla mnie sztos.
adson: I znowu materiał na TOP poziomie. Jak dla mnie spokojnie otwierasz topkę kanałów z podobną tematyką. Wyszukanie informacji i materiałów, stworzenie scenariusza i końcowa obróbka. Proces tworzenia i produkcji dopieszczony od A do Z! ????
Julio Cortazar: Mam nadzieję, że to nie kłopoty zdrowotne.
4madeu5: To samo słyszałem z 10lat temu, już BF3, 'środkowe' cześci Assassin's Creed były mega realistyczne i miało być tylko lepiej. A od tamtej pory gry stoją prawie w tym samym miejscu, albo nawet zaliczyły regres (bardzo dużo wygląda gorzej niż stare BF3).
Czasami preferuje grać w gry, gdzie jest grafika kreskówkowa, grube linie itd. niż patrzeć na gre gdzie jedne tekstury mają mega detale, a inne rozciągnięte.
Szklana147: 9:00 - okaże się, że sztuczna inteligencja będzie mogła swobodnie zastąpić innych graczy. W sumie... niewiele do tego potrzeba, bo większość graczy z rozgrywek sieciowych nie cechuje się inteligencją.
AnnaFan: Od kilku lat słucham o nowych technologiach tworzenia gier. Ciekawiło mnie zawsze jaki sprzęt będzie w stanie to wykorzystać w pełni, bo na pewno nie komputery dla normalnych graczy, taki komp powiedzmy za 5000zł. Mam konsolę ps5 która to miała być taką rewolucją a już teraz się poci na nowszych tytułach w których nie ma nawet technologii z przed 2lat. Co chwila słychać o nowych tytułach które mają problemy z optymalizacją, grafikę z poprzedniej generacji, błędy. Więc się zastanawiam kiedy i gdzie będzie ta nowa jakość. Mam kumpla który zajmuje się grafiką komputerową, pokazywał mi kiedyś możliwości silnika UE4, podniecał się strasznie tymi nowościami w silniku. Zajął się ostatecznie tworzeniem gier platformowych w pixel arcie :)
ImpostoRPL: Grafika to jedno... ja czekam co nowe uczenie maszynowe (bo sztuczna inteligencja często używana jest na wyrost) będzie w stanie pokazać (bez oszustw) w całym gatunku strategii - szczególnie tych Grand (Paradox ze swoim HoI4, EU3 czy Stellaris się kłania). To byłoby coś! Efekt uboczny - niebotyczny wzrost zapotrzebowania na moc obliczeniową:)
Tomasz Wawrzyniak: Nie zgodzę się z tym że cutsceni z gier C&C i sama gra wybijały z imersji. Osobiście bardzo mnie tego brakuje w grach. Wiadomo nie do każdej się to nadaje i w wielu się nie sprawdzi, ale w przypadku C&C było to dla mnie wyznacznikiem dobrej gry singleplayer
Denill: Rewelacja materiał oraz kontent....Best ???
bezniq: Quantum Break za 5 lat będzie benchmarkiem immersji o jakiej wieszczysz. Przez ten czas (optymistycznie) żaden domowy sprzęt, nie będzie w stanie obliczyć możliwości jakimi mamią Nas producenci nowych silników i technologii zawartych w sprzętach obliczeniowych. NVIDIA osiągnęła sukces marketingowy. Za każdym razem jest tak samo, obiecanki cacanki. Przyszłość gier rysuje się źle, nie ma żadnych przykładów namacalnych, żeby było inaczej.
Mrcalifornia713: Świetnie, że wróciłeś, niezwykle brakowało Twoich materiałów.
Jak zwykle włożone mnóstwo pracy i serca.
Szczere brawa, kłaniam się i skromnie proszę o więcej.
Miłego wieczoru!
eustachy_j23: Coraz częściej bardziej realna wydaje mi się wizja, że w tej pogoni za jak najlepszą grafiką branża koniec końców weźmie i sobie ten głupi... No, wiadomo.
Co jakiś czas pojawiają się głosy ze strony deweloperów, że produkcja gier jest zbyt droga, zajmuje za dużo czasu i środków, a wynik końcowy, co zresztą widać dość często, bywa rozczarowujący. Gry wychodzą niedopracowane, ledwie działające, a czekać przychodzi coraz dłużej. Nawet dekadę i dłużej. Tyle lub więcej upłynęło od najnowszych odsłon GTA czy TES'a, a i Wiedźminowi 3 za chwilę dycha stuknie.
Zatem albo coś się mocno zmieni, jeśli idzie o te największe i najdroższe tytuły, albo branża zapadnie się pod własnym ciężarem i zostanie po niej wielka czarna dziura.
W sumie jedno drugiego nie wykluczy, a wręcz przeciwnie.
Krótko mówiąc, czy doczekamy się w grach pełnego realizmu? Może, chociaż mocno wątpię.
Tobnjuks: Otoczenie środowisko nie jest problemem ponieważ robi się lustrzankami prawdziwe textury, nieco trudniej zachwycić woda i tropikalnym terenem liście wiele tracą , nadal wiele silników nie potrafi opanować cieni na twarzy od włosów to psuje iluzje i filmowość. GTA6 chce zrobić fotorealiz, czasem denerwuje mnie ze trzeba czekać o 2-4 lata dłużej bo twórcy obrali za cel kupowie nas grafiką, a nie klimatem i fabułą. Jestem rocznik 93 i tak wiele pozycji zapowiadano tyle trailerów że grafika jest mi obojętna może być plastikowo. Podaję szybkie przykłady zadowalającej oprawy i projektów realistycznych postaci GTA5 na PS5 upgrade wyeliminował słaba jakość włosów i dodał światło kontrast skóry , RDR2 najslabiej wypada zarost na twarzy ale się zachwycić i gra nie ma jeszcze wersji upgrade na PS5 XS, Tomb Raider, Wiedzmin 3 na PS4 | PS5 ubrania, Horizon Zero Dawn szczególnie ubrania, Unchared 4 i TLOU2 żadnych problemów z cieniowaniem twarzy, Final Fantasy 7 Remake PS4 , Final Fantasy 15, Resident Evil 4 Remake, Mass Effect remake pewnie coś mi wyleciało ale twarze włosy i i ciuchy nie zawsze się udają jak widać!!
SKON1992: To co obecnie SI jest w stanie zrobić jest arcy interesujące, z takim narzędziem wiele pracy, która trwała by lata, będzie wykonane o wiele szybciej i precyzyjniej.
Chyba za jakiś czas czeka nas nie tyle granie, co "życie" w wirtualnych światach, gdzie sami będziemy reżyserem i aktorem jednocześnie ;)
Your Nightmare: Kto z was ma ciągle demo matrixa na psxsie i xklocu?
IIDASkoGAME: Oczywiście łapka w górę, robisz super materiały:)
Szymon Raty?ski: Pytać AI w grze o liżme xd
Stefan Jerzy: Dorzymy do realizmu w gracz i paradoksalnie, kiedy bedzie on standardem w grach bedziemy od niego uciekac. Pragniemy tego, czego nie mamy, a jesli juz mamy to chcemy co innego. Gra Unrecord mnie ciekawi ale nie wiem czy chcialbym grac w kazda gre, ktora wyglada tak realistycznie. Sztuczna inteligencja zrewolucjonuje gry, filmy oraz reszte. Super material!
Mestre: Halo, halo! Jest tu ktoś? :) Przepraszam za tak długą przerwę ale sporo się u mnie działo. Niezależnie jednak od tego działam bo jest co nadrabiać :)
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=jl9vqRzxcW8