Podstawowa zasada eksploatacji silnika spalinowego. - Profesor Chris
Komentarze:
Pav W: Ja jesz że ręczny zaciągam żeby o ciążenie było odpowiednie
Majkel Banas: No w 1.8T "odcina" to powiedziane na wyrost ? powinno być: dać do "zawycia", zamiast do "odciny".. wiem bo takiego ujeżdżam ?
Bartek Bar: Niezły Matiz.
Luke: Stosuje od lat z powodzeniem tylko uszczelka pod głowica troche marudzi ?. Polecam
Sebastini: Nie wiem czy po 5 min można tak dawać do odciny jak olej jeszcze zimny, szczególnie w automacie ze skrzynią hydrokinetyczną... Wspomnij jeszcze że olej musi sie rozgrzać i wszystko się zgadza
Piotr Tokarski: Haha seat vr6
Klaudek: Ale Ameryka!!! Ja przed odciną żadnego biegu nie zmieniam, na zimnym też jadę do końca!!!
dawid xcom: Potwierdzam bezawaryjnie eksploatuje 3-ci silnik
grajek1111111: Daje caly czas do odciny, dlatego się nie psuje ;)
Amelia Skrzypek: A ja to tylko mu lubię przeprostować rurę
Wilk Tomasz: Wszystko spoko użytkuje na co dzień czerwonego pola tylko żeby był czysty pasowało by w końcu olej zmienić
tomek steela: Seat Leon 1.8 20VT❤
Karol Pa?yska: Rób tak dalej to zobaczysz co będzie.
1 Rozbieganie silniczka krokowego.
2 Benzyna po pokrywą zaworów.
3 Puści odma i poleci płyn chłodniczy na korbowody.
4 Wypadanie zapłonu na panewkach.
5 Zakleszczenie pierścieni zaworowych na dyfrencjale.
6 Pęknie rozrząd i świece zderzą się z zaworami.
7 ROZPIERDOLI SWOŻNIE NA TŁOKACH
8 Lewe powietrze na gniazdach zaworowych w wyniku przegrzania gruszki od turbiny.
Odma do planowania, do planowania też pokrywa zaworów, uszczelnienie n95, porting przepustnicy, zamiana dwumasy na szperę.
Zastanów się co robisz bo koszty mogą być drastyczne.
Dziękuje dobranoc.
1 Rozbieganie silniczka krokowego.
2 Benzyna po pokrywą zaworów.
3 Puści odma i poleci płyn chłodniczy na korbowody.
4 Wypadanie zapłonu na panewkach.
5 Zakleszczenie pierścieni zaworowych na dyfrencjale.
6 Pęknie rozrząd i świece zderzą się z zaworami.
7 ROZPIERDOLI SWOŻNIE NA TŁOKACH
8 Lewe powietrze na gniazdach zaworowych w wyniku przegrzania gruszki od turbiny.
Odma do planowania, do planowania też pokrywa zaworów, uszczelnienie n95, porting przepustnicy, zamiana dwumasy na szperę.
Zastanów się co robisz bo koszty mogą być drastyczne.
Dziękuje dobranoc.
Marcin Kania: Wpierw ją rozgrzej najlepiej codziennie a później do odciny. Aż korba sama wypadnie i olej poleci. Jakie to proste.
Michal Kowalski: a automat?
Kasia i Marcin: A z za krzaka wyskakuje smerf z suszarka i nagle się okazuje, że musisz sprzedać swoje cudo za 5 tys. żeby zapłacić mandat.
Ale przynajmniej masz pewność, że silnik był w środku czysty???
Ale przynajmniej masz pewność, że silnik był w środku czysty???
adi88: Jak mu dasz na zimnym to szybciej się rozgrzeje ?
Philips Tv: No może nie codziennie, ale tak trzeba zrobić, bo np zmienna geometria się zacina ?
gonerator: Śmieszki śmieszkami ale oficjalnie dostałem kiedyś taka rekomendacje na przeglądzie ? spaliny się nie zgadzały to diagnosta pomęczył go kilka minut i już się wszystko zgadzało i mowi: za słabo za mało Pan jeździsz musisz go przegonić raz na jakiś czas, porządnie przycisnąć ?
pawel3003: U mnie nie ma odcinki. Nawet czerwonego pola nie ma. Ale moj silnik jest niskoobrotowy! ?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=iZ0xNWmYw6U