BŁĄD CENOWY Kalendarz Adwentowy - GlamPaulaTV
Komentarze:
Agnieszka S: Niestety juz po akcji?
Klaudia Faltyn: Mi już anulowali ?
Rodzinny Vlog Podró?niczy: Właśnie dostałam info, ze nie wyślą mi kalendarza, szkoda, ale to był błąd z ich strony ?
matilde: Oh niestety za pozno:(
Milena: Anulowali transakcje ?
jestem soba: Mi już zwrócili zamówienie, że produkt niedostępny ?
Agnieszka Wysokinska: Czy komus tez jak mi anulowali ?? Zamowienie
kuna_rhcp: mi też już anulowali zamówienie :c
myszka: Zamówione a po kilku godzinach zwrot
Sabina: Niestety, ale mi anulowali :)
Aleksandra Krzyworzeka: Też już dostałam info o anulowaniu zamówieniu i zwrotu kosztów ?
Lidia Gó?d?: Najgorzej, że nie mozna zamówic teraz do polski z angielskiej strony asos :(
Angelika Gogacz: Anulowali mi zamówienie ?
Ewa Filipiak: Anulowali mi zamówienie ?
Ewa Z.: Już nie działa ?
Olga Hantulik: Anulowali zamówienie
Iza Nag?owska: Niestety zamówienia są anilowane. Ale to jest niezgodne z prawem konsumenckim bo klient nie powinien odpowiadać za błędy. Bardzo źle świadczy to o tej firmie.Można również wystawić opinię o tym sklepie. Ja już to zrobiłam.
Laura Niemiec: Jeśli anulowali wam zamowienie, to napiszcie do nich na czacie, trzeba poprzeć tym, że to niezgodne z prawem, to zostaniecie zapewnieni, że jak wróci produkt to kupicie go po tej samej cenie. Na maila dostaniecie transkrypcję jako dowód ;)
Zuzia Budek: Dzięki Paula za info
GlamPaulaTV: ? TU KUPISZ ? /3PsAqTh
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=ynBnxVT1yaY