JAKI RATING DOSTANĘ? ft. Bożydar, Kaczor, Mleczny, Method! część 1 - Mefju23


Darmowe 2.50N i + 10% bonusu przy doładowaniu z kodem MEFJU: Daj follow na twitchu i FB! wbijajcie na mój DISCORD: Kod na celownik: CSGO LwnuW Kjjim CUOSX vCq7z hmHrL oraz poszczególne komendy: cl_crosshair_drawoutline \"0\" cl_crosshair_dynamic_m
Komentarze:

ukimeister: też masz mefju takie wrażenie dziwnego sprayowania? w każdej grze mam takie coś, że umieram a w csgo jestem pewny że ten spray by zabił
Tw0jStary: 10-3 11000 pkt
4:20: Wczoraj się zastanawiałem czy będzie kaczor, no i proszę
oldu: o kurwa kaczor
Mariusz Psiapa?a: Valve wy kurwy gdzie moja beta
SqusziX: Galil ze skinem ma inny model od galila bez skina czy mi się wydaje
Lili :3: Jak zrobiłeś taki counter do fpsów(ten zielony)?
noff2k: ale stara ekipa haha <3
Dyplex: Mam wrażenie jakby mój trust factor się zresetował w cs2. Trafiam na toxiców w teamie gdzie w csgo mi sie to prawie w ogóle nie zdarzało
Mandingoz: Mati spróbuj wyżebrać do testów logitecha superlighta 2 ?
KeNyDi: Wielki powrót Methodicala! ??
Andrzej Opali?ski: Smutny to będzie świat, w którym 15:42 będzie zaliczanym headem..... xD celownik na 0.25x nie był blisko głowy ani przez chwilę.. wszystko na wysokości ramienia
KTOS KTOS: overpasa z randomami bym nie grał xD
RustuS X: Mega dziwny jest ten system premier, bo poziom jest mocno rozstrzelony nawet po rozegraniu kilkudziesięciu meczy ciągle gra się zarówno z totalnymi silverami bez komunikacji, albo trafiasz na mega ogarniętych graczy. Wiadomo, że na początku każdego wsadziło do tego samego worka, ale mimo wszystko powinno to lepiej odzwierciedlać poziom po tylu meczykach. Coś czuję, że jak tylko wyjdzie turniejowy z normalnym systemem rang z mapami, to tryb premier pójdzie w odstawkę.
KNUR: Ale zacna og ekipa :o
jcob22: 15:05 łot
RustuS X: Moje odczucia co do gameplayu w cs2 (wiadomo beta, ale no premiera na dniach) to pod względem wizualnym gra wygląda świetnie. I tutaj niestety powoli kończą się plusy, bo nawet jeśli strzelanie jest niby identyczne, to przez zmianę movementu jest to strzelanie zlagowane, heady potrafią siadać niesamowicie raz za razem, a czasami nic nie siada i nie jest to kwestia lagów, złego dnia tylko po prostu mechaniki tej gry. Widocznie jest jakiś system, który pozwala nam czasami rozdawać heady, a czasami blokuje tę możliwość i mam na myśli takie strzelanie na dystans średnio-długi, bo na krótki dystans ten problem raczej nie istnieje. To jest chyba właśnie ten system sub ticków, który czasami zaokrągla nam strzał na korzyść, a czasami nie. Kolejna sprawa- ludzie ze słabym internetem niestety, ale cs2 mocniej obciąża łącze internetowe, przez co najdrobniejsze problemy z internetem bolą podwójnie. Na moim przykładzie mam internet niestety z limitem, ale nawet jak się wyczerpie, to szło bez problemu na nim grać w csgo, wystarczyło tylko zmienić ustawienie z przepustowością łącza z nieograniczonego do poniżej 1mb/s żeby ping nie skakał, w zasadzie brak negatywnych skutków poza lekkim wzrostem pingu. W cs2 natomiast jest to nie grywalna prędkość, ping skacze do kilkuset i nie da się grać. Nie żebym narzekał, ale warto zaznaczyć ten wzrost znaczenia łącza internetowego. Mam też wrażenie, że różnica między przykładowo serwerem z Warszawy na którym mam około 25 ms, do tego z Wiednia albo z Frankfurtu, może też tego ze Sztokcholmu gdzie jest na pewno powyżej 40 ms w moim przypadku, to ping ma jeszcze większe znaczenie w sensie negatywnym, niż w cs-go.
Piotrulusos: Bożydar ja fan auuuuu
szop: To teraz faceity z cs2
Vollite: nie no ale zeby kaczora ogarnac to serio wyczyn XD
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=Z5D5EDEdKGo