Toyota Prius PHEV Znów dla gwiazd? PL test i jazda próbna - Marek Drives
10% zniżki na raport carVertical z kodem Płatna współpraca z carVertical Toyota Prius 5. generacji to nowoczesny PHEV. Dlaczego hybryda typuug in? W Europie Toyota potrzebuje obniżyć emisję w gamie modelowej, dlatego na Starym Kontynencie nie będzie
Komentarze:
Deckard 246: Fajny materiał, dzięki!
mar7739: Otóż nie, w trybie elektrycznym samochód nie może osiągnąć prędkości maksymalnej. Od ca. 130 km/h włącza się silnik benzynowy.
Jakub M (JM): Proponuję że, żeby Pan Marek zaprojektował sam samochód. Byłby na pewno najlepszy na swiecie?
Micha? Archacki: Już corolla była wyciszona tragicznie. Podobnie zreszta jest z Rav4. Ktoś w Toyota nie odrobił pracy domowej?♂️
Tomasz Wieczór: Nie sądziłem, ze kiedyś do tego dojdzie, ale ten Prius mi się bardzo podoba. Z wyglądu. ?
safawan ali: gówno toyota
Jarek S.: To nie dziennikarstwo. To tendencyjne wyśmiewanie czegoś, czego nie ma, zasługujące na negatywną ocenę. Jechałem, samochód nie jest głośny. Przy 140 wyraźny szum z nadkoli, nieuciążliwy. Łatwy do wyeliminowania. Niestety, Toyota oszczędza na materiałach nawet w Lexusach. Jest coraz gorzej. Myślę że na szali postawili zużycie paliwa, co skutkuje ostrym odchudzaniem pojazdów, w tym użycie materiałów wyciszających.
krzysiek krzysztof: Bardzo ładna. Mógłbym taka mieć ale za tą cenę niestety wolę kupić kawalerkę do remontu ?
Churek21: Za sam wygląd bym brał !!!! ?
Andrzej: hahaha
Zbigniew Olkowski: Ładny, ale głośny, i chyba drogi - to oczywiscie moje zdanie i mogę sie mylic
BIGG B: Kiedy Hooondyy?
Tomasz Kwiatkowski: Kolejny ciekawy i interesujący test, fajnie opisany model, jego plusy i minusy, dobrze się oglądało???
Nadwozie podoba mi się, w środku tak sobie, plusem są dla mnie fizyczne przyciski, to wsiadanie i wysiadanie rzeczywiście kłopotliwe
Nadwozie podoba mi się, w środku tak sobie, plusem są dla mnie fizyczne przyciski, to wsiadanie i wysiadanie rzeczywiście kłopotliwe
Waldemar Fabin: Wizualnie bomba. Poproszę 2,0 turbo benzynę 280KM + 8DCT. Zaoszczędzone kilogramy z baterii przeznaczyć na wygłuszenie. I kufra będzie więcej.????
Mario K-t: co to za muza na poczatku
Robert Jakubowski: Mnie się test podobał. Toyoty mnie nie ruszają, odkąd znajomy powiedział, po zakupie Toyoty C-HR, że jej spalanie na długich trasach, to dla niego „straszne rozczarowanie”, dlatego sensu hybrydy to on raczej nie kuma. Ten „wielki bagażnik” i „wyciszenie” powodują, że będę Priusa nadal omijał szerokim łukiem.
Inixi Noisse: Dobry beat na intro!
Podró?e: wow wkoncu z brzydkiego kaczata zrobil sie labedz:)))
Micha? Lachowski: Czekalem na ten film, dzięki
Marek Drives: ? 10% zniżki na raport carVertical z kodem ??????????? ?
/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=Marek&b=596ea163&voucher=marekdrives
?Płatna współpraca z carVertical ?
/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=Marek&b=596ea163&voucher=marekdrives
?Płatna współpraca z carVertical ?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=d3M_zw8XDcs