OD SPODU 75, RENAULT 30TS V6 PRV, POWRÓT DO PRZYSZŁOŚCI WERSJA FRANCUSKA. - Profesor Chris
150N bonusu od Profesora! Niektóre moje sprzęty na sprzedaż: Sklep Profesora z gadżetami i pamiątkami: Wsparcie działalności Profesora: 09 2490 0005 0000 4000 3938 8281 Paypal: ... Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam: KOD RA
Komentarze:
@KoolarzObwarzan: No stan faktycznie kosmiczny = niespotykany.
@Pepekstunter: Krzysiu, w motocyklach tez się zdarza takie "zawieszenie zaworu". Głownie "bezawaryjna"Japonia z dawnych lat. Jednocylindrowe chłodzone powietrzem np dr650 to standard. Wtedy jest to wina wypadających gniazd zaworowych i tutaj też obstawiał bym to. Ale oczywiście mogę się mylić?. A jeśli się mylę oddam Ci mojego Outbacka H6?
@arcteryx221: tam są sprężyny z gagarina
@FX-fk8yt: to auto jest historyczne bo ma 40 lat więc nie musicie płącić ubezpieczenia na to auto jeżeli ma 40 lat, a to auto tutaj ma więcej niż 40 lat więc jest historyczne i nie nie musicie mieć ciągłości ubezpieczenia, gdyż auta powyżej 40 lat nie potrzebują ciągłego ubezpieczenia tak jak to auto które ma 40 lat, czyli jest historyczne i ma ponad 40 lat, więc nie potrzebuje ubezpieczenia :)
@adijanek9452: Zajebiste autko
@osikowiczpawe2715: Ja też mam 30 lat .... W 2010.... OMG
@aleksanderkuc1145: O laguna tylko bez komputera z check engine i metal zamiast plastiku ?
@R4TEL: Aż prosi się o żółte blachy ?
@DanielRJan: Ładny i zadbany egzemplarz. Jeżeli jest przekazywany z pokolenia na pokolenie to pewno to auto jest traktowane jak członek rodziny, u której ma zapewnione dożywocie ???
@DanielRJan: Pamiętam te auta, w latach 90' można je było spotkać na polskich drogach.
@DanielRJan: Ten samochód jest bardzo podobny do Volkswagena Passata pierwszej generacji, który był produkowany w tych samych latach co to Renault.
@murielrauno: ten samochód był i jest giga , mina rzednie na trasie , ze skrzynią automatyczną to jest rakieta i nie potrzeba 500 KM ,, 10,0 sek. od 0-100 km/h w epoce ,125 p . renault 20 to identyczne nadwozie z motorem 2 000 , taki economic dla emerytów . a hasło dacia jest tutaj przypadkiem niechcianym .
@hurtovnik32: Stara dobra szkoła motoryzacji i czasy kiedy producentom i konstruktorom zależało na jakości i zadowoleniu klienta,potem za "projekty" zabrali się księgowi - efekt taki że nowe auto jest jak pralka,jak się popsuje to wyrzuć bo naprawy przekroczą cierpliwość i zdrowy rozsądek nie wspominając o kosztach.
@DanielRJan: Całkiem niedawno na swoim kanale Jan Garbacz pokazał 48 letniego Citroena Cx, również w oryginalnym stanie. To aż się wierzyć nie chce, że te dwa francuskie, ponad 40 letnie auta tak dobrze zniosły próbę czasu. I nie przechodząc renowacji zachowały się w tak pięknym oryginalnym (blacharsko-lakierniczym) stanie. Tym bardziej że francuskie auta korodowały.
@666piotruspan: Centralny zamek elektryczne szyby, silnik V6. U nas w kraju w tym czasie kończyliśmy produkcję syreny 104 i wleciał nowy model... 105.
@piotrbanat254: renówka 19 chamade też była super , autko niezawodne.
@murielrauno: R-30 po modernizacji były bardziej +++ , zmiany to w 1981 r. inne wskaźniki z deską i konsolą oraz w 1978 r. - K-jetronic .
@arcadiologanoff5164: Konkurentem tego auta to jest mercedes beczka Audi 100 Abu BMW 5 a nie żaden Passat
@arcadiologanoff5164: Jeżeli jest w jednej rodzinie to albo pierwszy właściciel był marynarzem albo bardzo dobrze ustosunkowanie to auto kosztowało tyle co dzisiejszy ekwiwalent E klasy
@arcadiologanoff5164: Źle profesorze Dacia 2000 to odpowiednik Renault 20 czyli biedniejsze go kuzyna Renault 30 Samochody te różniły się właśnie silnikami modele 20 miały czterocylindrowe dwulitrowe albo dwa 100 turbo diesel albo dwa sto zwykły diesel A 30 to taka powiedzmy Baccara właśnie wyposażona w V6 na zewnątrz można je rozpoznać po lampach Renault 20 miało jedne duże Renault 30 ma takie jak w dużym Fiacie
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=0g_EPL9qpKA