C.W. 192 dwie uszkodzone pompy w VAGu, nowy zakup, francuskie auto Twoich koszmarów Peugeot Expert - Marewel
#marewel #ciekawostkiwarsztatowe #tdi #vwgolf7 #peugeot #hdil Spis treści: Wspieranie kanału: 0:00 Wstęp 0:20 Auto koszmarów 1:20 E Golf na pierwszych klockach od nowości 1:52 Opel Insygnia 4x4 wymiana oleju Haldex 3:58 Mazda CX5 czyli technologia z l
Komentarze:
@pynek78: Siemanko majster.
@jolkipolkiloki: 11:42 albo woreczki z silikatem pękły
W vagach w zbiorniczkach płynu chłodniczego są małe woreczki wypełnione silikatem, z biegiem czasu woreczek szlag trafia, i te kryształki idą w układ....
I zapchana nagrzewnica to wtedy łagodny wymiar kary, choć nie wiem za co...
W vagach w zbiorniczkach płynu chłodniczego są małe woreczki wypełnione silikatem, z biegiem czasu woreczek szlag trafia, i te kryształki idą w układ....
I zapchana nagrzewnica to wtedy łagodny wymiar kary, choć nie wiem za co...
@fazer327: Jaki piękny zbieg okoliczności. No i widzisz ,,przyjacielu,, bez złośliwości. Nowa śruba wału nie idzie dalej bo nie radzisz sobie z jej dokręceniem .Na drugi raz nie komentuj u innych na kanale jeśli nie wiesz jak to zrobić .Bo da się ją dokręcić zgodnie z zaleceniami bez jej ,,urwania,, dobrze już teraz o tym wiesz. To jest właśnie pokora której Ci brakuje. Jak pięknie pokazało to życie .
@gregoszky5086: 7:13 to zacząć liczyć godzinowkę jak klient sobie życzy?
@maciejmigiel7286: Fajnie dzięki!
@fantaPC_TV: Zakupiłeś już licznik? Możesz podać jego numer i pytanie czy poza zakupem licznika trzeba mieć również na uwadze inne komponenty jak np . odpowiednia wersja gateway itp. Dzięki za odpowiedź
@migi1114: Co do wałków, nowsze nie oznacza lepsze. Mazda stosuje odlewy i co? I nic, to nie może się popsuć. VW zaczął stosować rury, później wymyślili jakiś patent, że w Crafterach 2,0 krzywki potrafiły się poluzować. Takiej awarii w życiu nie widziałem w innych firmach tylko w VW. Może lepsze jest wrogiem dobrego?
@sobico: Pytanie czy ten kamień w układzie chłodzenia nie pochodzi ze zbiorniczka płynu chłodzącego jakiś woreczek tam jest lub powinien być?
@marcint4521: Ale jaki miałeś problem ? ja wyciągałem zawieszenie i zbiornik?
@marcint4521: To że walki są z rurek to wcale nie znaczy, że to jest postęp.
Obstawiam że tańsze w produkcji.
Obstawiam że tańsze w produkcji.
@jarzynek: Dziwisz się na smar? Przecież tak idealna marka VW na trzeszczący pasek rozrządu każe napierdzielić smaru na pasek ?
@remekoto3141: Tylko ze na odlewie krzywka nieobruci się na walku
@dawidrolinski6228: Masz jakiś numer tej blokady do walu korbowego by odkręcić ta śrubę centralna?
@ziomekziomek2179: Nie gadaj ze usunales caly post z komentarzami ? Serio hehe?
@keram1982: 1.6 TDI to wtrysk DELPHI?
@majkimajkimajki187: Marcin mam pytanie jak wymieniasz ta pompkę do fapa(tzn cały ten zbiornik) to jaka.jest procedura wymiany chodzi mi o to czy trzeba w kompie coś adaptować
@krystianbielinski4329: ?????
@rafamaciej7088: Majster podasz numer blokady lub jaki model żeby odkręcić śrubę na wale ?
@andrzejkot7793: Jeśli chodzi o "kamień" w układzie chłodzenia prawdopodobnie przyczyną jest silikat w zbiorniczku wyrównawczym, jest on albo w woreczku albo zbiorniczek ma specjalna komorę. Już widziałem film z tym związany. Rozwiązaniem jest wymiana zbiorniczka na zwykły, pozbycie się silikatu i zalanie ukladu płynem G12. Przynajmniej tak ktoś ten problem rozwiązywał.
@BartasVAG: Witaj Majster Golf zawsze na propsie gratulację już niedługo 100tys subów.Należy Ci się jesteś fachowcem wśród grupy VAG.Zawsze wyczekuję na nowe Ciekawostki dziękuję zdrówka dla Ciebie.Pozdrawiam ?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=uL838kYz5OE