Najlepsze Silniki Do TUNINGU. Tanie i popularne Żaden 2JZ! - Miłośnicy czterech kółek -zrób to sam
Jakie dziś są najlepsze śliniki do tuningu?? Jeśli pytam kogoś ciągle słyszę, 2JZ albo RB albo seria K, halo ale części z nich to już trzeba w muzeum szukać. A co ostatnio mamy ciekawego i ogólnie dostępnego? A no dość sporo! Zapraszam do oglądania. #m
Komentarze:
@askalon2743: Dosłownie 5 dni temu kupiłem dla siebie "nowy" samochód używany - Audi A3 sedan z 2019, właśnie z silnikiem 2.0 TFSI EA888, z ameryki przychodzi z mocą 223 konie, i to jak na daily w zupełności mi wystarczy. Mega fajny silnik, w połączeniu z Quattro robi robotę żeby się na autostradzie szybko włączyć do ruchu. Pozdrówki, dzięki za film
@adammielczarek9948: Mega material rozwiń jeszcze więcej te motory bo to jest nasza przyszłość
@user-cj9zu4ym9r: Brakuje 1.8t w seri 170km sama mapa można zrobić 220 koni nie mówiąc dalej, dodatkowo jest tani kosztuje kompletny ok. 2000zł i ma tanie części.
@Guscior: Tak oglądam oglądam. Mowie kurde fajnie ale kupe hajsu te silniki auta kosztują. I jeb na koniec silnik który mam pod maska w gówno lagunie 2 xD
@marek196c: no fajne te silniki tyle ze wszystkie lub wiekrzosc ma wady i to powazne, lancuchy rozrzadu, pobor oleju, lancuchy od strony skrzyni
@byqh3216: Dziękuje za ten film?? !!!!
@LHITS350: Michu ty to naprawde umisz.
Dk 2jz trzeba wje...ć milyjiony monet na 2 tys koni. A do innych juz nie? Pewnie wysysrxzy pomyslec o takiej mocy i juz mamy.
Na paczatku mimo ze juc nie umiałes bylo to bardziej logiczne co robisz.
Teraz po tylu latach dalej niewiele wiesz ale jesg coraz wiecej glupot, zaprzeczeń. Manipulacji itp.
Zamiast sid rozwijac pomału sie cofasz.
Dk 2jz trzeba wje...ć milyjiony monet na 2 tys koni. A do innych juz nie? Pewnie wysysrxzy pomyslec o takiej mocy i juz mamy.
Na paczatku mimo ze juc nie umiałes bylo to bardziej logiczne co robisz.
Teraz po tylu latach dalej niewiele wiesz ale jesg coraz wiecej glupot, zaprzeczeń. Manipulacji itp.
Zamiast sid rozwijac pomału sie cofasz.
@Henesi777: Nie problem jest zrobić dużą moc jak ktoś ma kasę. Problem jest, żeby przenieść tą moc na asfalt i ją wykorzystać tak, żeby móc ją tak naprawdę w pełni odczuć
@michal_sobotka: Dobry film.??
@kacperskoruski9521: W m57 tym z żeliwnym blokiem można 280-300km zrobić mapą a to też stary silnik i coraz tanszy
@darkom518: 12:45 mówisz o zgłoszeniu,hym ale jak powiedzmy ktoś miał oryginalnie 200KM a ma np.310KM to trzeba gdzieś zgłaszać jak policja czy na przeglądzie to sprawdzą ?
@andrzejbuggy1.6: Zrobiłeś listę nowych silników a pasło by coś starszego też dołożyć typu 1.8t z audi 2.8vr6. 3.6vr6 kompaktowe silniki które da się wepchać do każdej budy 3.6 vr6 nie jest wcale stary a jest bardzo kompaktowy.
Może mam złe podejście ale chciał bym zobaczyć porównanie pancerności tych silników względem takiej legendy jak 2jz lub 1.9 td z passeratti mk4 albo z golfa 3.
Silniki po 2000r robią 250k i się sypią więc do 1.9 td żaden z tej listy polotu nie ma tak jak nie ma 1.9 td na Ori przebiegu a one nadal są działają i mnóstwo z nich ma 1m dawno przebite mimo że na blacie 300k a dziadek z Niemiec 30 lat do sklepu po bułki jeździł i tylko 300 k naleciało.
Pozdro.
Może mam złe podejście ale chciał bym zobaczyć porównanie pancerności tych silników względem takiej legendy jak 2jz lub 1.9 td z passeratti mk4 albo z golfa 3.
Silniki po 2000r robią 250k i się sypią więc do 1.9 td żaden z tej listy polotu nie ma tak jak nie ma 1.9 td na Ori przebiegu a one nadal są działają i mnóstwo z nich ma 1m dawno przebite mimo że na blacie 300k a dziadek z Niemiec 30 lat do sklepu po bułki jeździł i tylko 300 k naleciało.
Pozdro.
@gracjanwisniewski3134: Mądrego to i warto posłuchać, Pozdrawiam Serdecznie ?
@BarteQ72: Ja bym dodał CDVA 3.6 VR6 ze Skodzianki Superb 2 generacji 5 z przodu po dodaniu turbo nie jest niczym nadzwyczajnym ?
@matmat6481: piezoelektryczne wtryskiwacze bmw na pewno długo bezawaryjnie działają w tym b58b30 xD 2jz jak zrobiłeś to do wymiany turbo jeździłeś :D
@user-tw8hk3fk3t: 6.2 to nie SRT w SRT jest 6.4 bez kompresora ?
@janniezbedny0074: A ja się zastanawiam, czy dłubnąć mojego diesla o 30 km?. W obawie czy wytrzyma?.
@magicboom1252: Mam 1.4 vvti w coroli zagazowane spokojnie nadało by się do tuningu bo jest na łańcuchu rozrząd
@michalskrobinski1971: Michu. Osobiście jeżdżę Vectrą 1.8(X18XE1) o mocy fabrycznej 116kuni. Ale na chamuwie pokazało 158.3kunia. jedyne mody jaki zastosowałem to mody tzw bezkosztowe.
1- przeliczenie gniazd zaworowych i korekta średnic pod dane egt(przy okazji remontu głowicy)
2- cofnięcie wałka ssącego celem poprawy warunków wymiany ładunku p-p
3- grzebanie w sterowniku- usunięcie błędów, analiza danych rzeczywistych a przede wszystkim usunięcie danych adaptacyjnych map i czujników czyli tzw. ,,Reset ECU,,.
Całość wyniosła mnie - nie licząc remontu głowicy bo i tak zrobić musiałem (upalony pierdziak)
0zł, 5 godzin własnej pracy i flaszka dla pomocnika. Obróbka głowicy 1800zł w wyspecjalizowanym warsztacie w Józefowie pod Warszawą - wszyscy wiedzą o kogo chodzi bo ten gość nie robi tego od wczoraj ?
Także jeszcze raz chętnie posłucham o worku pieniędzy i 2JZ. Pozdro.
1- przeliczenie gniazd zaworowych i korekta średnic pod dane egt(przy okazji remontu głowicy)
2- cofnięcie wałka ssącego celem poprawy warunków wymiany ładunku p-p
3- grzebanie w sterowniku- usunięcie błędów, analiza danych rzeczywistych a przede wszystkim usunięcie danych adaptacyjnych map i czujników czyli tzw. ,,Reset ECU,,.
Całość wyniosła mnie - nie licząc remontu głowicy bo i tak zrobić musiałem (upalony pierdziak)
0zł, 5 godzin własnej pracy i flaszka dla pomocnika. Obróbka głowicy 1800zł w wyspecjalizowanym warsztacie w Józefowie pod Warszawą - wszyscy wiedzą o kogo chodzi bo ten gość nie robi tego od wczoraj ?
Także jeszcze raz chętnie posłucham o worku pieniędzy i 2JZ. Pozdro.
@michalskrobinski1971: Michu. Uzupełnię jeszcze tylko poprzedni komentarz.
Wszystko o czym mówisz czyli ogromne koszta sadzenia koni pod maskę to moim zdaniem wynik kretyństwa i patologii jakie istnieją na polskim rynku warsztatowym. Klient myśli że jak zapłaci to będzie miał, no i rzeczywiście ma ale zryty beret i prawdopodobnie niezły kredyt do spłacenia, dlatego że myśli że pieniędzmi Doda sobie wiedzy z zakresu działania silnika,
Ale ma też i mechanik - uśmiech od ucha do ucha widząc takiego idiotę który wali pod machę najdroższe graty nie wiedząc co do czego służy i płaci za dokręcenie kilku śrubek tudzież pospawanie flanszy pod Turbo. I robi się z tego totalna patologia. Mechanik zdziera kasę bo wie że klient zapłaci a klient myśli że jak zapłaci to będzie miał większego penisa. Tyle filozofii życiowej. pozdrawiam
Wszystko o czym mówisz czyli ogromne koszta sadzenia koni pod maskę to moim zdaniem wynik kretyństwa i patologii jakie istnieją na polskim rynku warsztatowym. Klient myśli że jak zapłaci to będzie miał, no i rzeczywiście ma ale zryty beret i prawdopodobnie niezły kredyt do spłacenia, dlatego że myśli że pieniędzmi Doda sobie wiedzy z zakresu działania silnika,
Ale ma też i mechanik - uśmiech od ucha do ucha widząc takiego idiotę który wali pod machę najdroższe graty nie wiedząc co do czego służy i płaci za dokręcenie kilku śrubek tudzież pospawanie flanszy pod Turbo. I robi się z tego totalna patologia. Mechanik zdziera kasę bo wie że klient zapłaci a klient myśli że jak zapłaci to będzie miał większego penisa. Tyle filozofii życiowej. pozdrawiam
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=9zrruyGalpo