Zobacz, najczęstszy problem silników Mini! Jeździćobserwować - TVN Turbo


W Polsce nie brakuje uczciwych warsztatów samochodowych. W programie „Jeździć, obserwować” zajrzymy z kamerami do trzech z nich. W 3. sezonie odwiedzimy z kamerami dwa warsztaty, których pracownicy zdobyli uznanie widzów w debiutanckiej serii. Pierwszy z
Komentarze:

@KubaSojka94: Ja w swoich samochodach wymieniamy olej w silniku co roku
@chevythewolf: W benzynie z gazem wymieniam co 10kkm olej bo to nie wielki koszt a przynajmniej auto się odwdzięczy swoją pracą szczególnie jak się ciągle jeździ po autostradzie z prędkościami 140km/h + obroty 4400. Przy silniku 1.2 , Jak to mówią jak dbasz tak masz
@muzykadiscopolomiuzik: Remont
@maron4: 2:55 jak niby sie one mialo by zatrzec? najnaturalniej w swiecie bez oleju nie zmieni pozycji na zadana przez komputer ktory to zasygnalizuje lampka na desce
@pezo3867: Jest to silnik konstrukcji niemieckiej!! bardzo awaryjny
@xXHisteRXx: Posiadam mini clubman 1.6 122 i znam ten temat od podszewki silnik po remoncie kapitalnym po 160kkm ahh te MINI :) Po zmianie interwału po remoncie na co 8kkm silnik działa bez zarzutu zrobione już 90kkm i zero usterek :)
@mariuszszmigiel4525: Nie czepiam się, ale solenoid to raczej sama cewka. Zawór i cewka to jest elektrozawór.
@Gromdziarz: Łysego to zaraz rozsadzi ten bęben?
@ultimatus7018: Ja w moim Miniaczu z silnikiem 1.6 zawsze wymieniam olej wcześniej żeby zapobiec awarii, zawsze 25 tyś lub 3 lata na oleju
@patrykszymon6050: za pińcet to musiał być pakiet premium :P
@niemogeznalezcniku: Silniki serii THP i VTi to silniki NIEMIECKIE.
@Kolino_1337: Konstrukcja francuzka, a większość technologii z tego silnika to bmw ?
@lukazaur2518: chcesz pan pakiet mini czy pakiet premium? pakiet mini 300, pakiet premium 500
@toast994: Te silniki są kupami złomu. Dokładnie nazywany 1.6 THP i są bardzo awaryjne zmienne fazy to najmniejsza bolączka. Picie oleju i rozrząd który jest z gumy to jest najgorsze. Najbardziej awaryjny silnik zaraz koło 2.7 HDi V6
@BunnyRocket.: Właśnie dopiero zakończyłem przygodę z cudownym N18B16A widocznym na filmiku… i to jest kupa złomu, masa włożonego czasu i pieniędzy nie dała nic i silnik dalej miał problemy z rozrządem i vanosami. Dodam że solenoidy widoczne na filmiku wcale nie muszą dawać kodu błędu będąc uszkodzone!!! Silnik wtedy dziwnie przysiada na obrotach i po chwili wraca do normalnej pracy. Jednym słowem 4 lata męki i nigdy więcej. Każdemu zafascynowanemu marka Mini i ich wyglądem szczerze odradzam zakup w wersji benzynowej chyba że macie worek kasy i jeszcze więcej cierpliwości. I nie słuchajcie pieprzenia o zmianach oleju bo w tym silniku olej jest już czarny ledwo po 2-3 tys km ze względu na bardzo wysoka temperaturę jego pracy jak i samego silnika czyli 105 stopni żeby uzyskać jak największą efektywność cieplną i ograniczyć spalanie. Ten silnik to złom!!
@bogdanmil3062: 150000km i silnika nima "udana " jednostka 1.6 mówię o starszej ,ale nowa to super jest ,a czytajac komenty, zastanawiam sie zawsze co skłania do zakupu takiego cusia
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=EolgKCbyFi8