Zagrajmy w Total War: Warhammer 3 Kraina Cienia part 10 - HatiTheManagarmr


Odwiedź sklep INSTANT GAMING :) Wesprzyj mnie Patronite: Witam :) zasady są bardzo proste: baw się dobrze, nie obrażaj innych, nie twórz spamu i prywatnej reklamy nie publikuj treści rasistowskich, propagujących zakazane ideologię lub kontro
Komentarze:

@mocarnykartofel9323: Uwazam że miedzy trudnym poziomem a bardzo trudnym powinien byc jeszcze jeden poziom trudnosci na trudnym tylko na poczatku są problemy a na bardzo trudnyn nawet słabe frakcje robią nieadekwatne armie do posiadanych prowincji
@jdududu1332: Ragnar, polecam tobie zbierać prestiż i czym prędzej opracować obie technologie z zakładki ''hrabowie elektorzy'', dzięki tym technologią będziesz miał dużo potężniejsze bonusy za prestiż, np. 2 wzrostu populacji zamiast 1, będziesz mógł konfederować jakąkolwiek frakcję IMPERIUM, czyli nawet markusa, volkmara, nie tylko elektorów oraz nie będą tracić lojalności przy konfederacji, będziesz także np. mógł powoływać wsparcie we własnych prowincjach i sterować tymi armiami.
@techbaza2629: Bardzo mi się podoba w Imperium różnorodność jednostek. Gram aktualnie Krasnoludami i przyznam, że lekko mnie nudzi ich powtarzalność. Niby są te sławne regimenty, strażnicy uraz itp., ale te jednostki wyglądają i działają praktycznie tak samo. Już o wiele lepiej to wygląda u Krasnoludów Chaosu.
@marshalofgondor4049: @HatiTheManagarmr sporo walki ;) kilka sugesti ode mnie. Oczywiście szanuję jak mówiłeś, że grasz po swojemu wedle własnych założeń.
1) Możesz mianować Elektora dla Marienburga - dostajesz super jazdę z granatnikami - lepsza niż regularni. Plus lord-elektor podbija dochody prowincji i portów (warto upolować na lorda o cesze "Szlachcic" i zobacz jak kasa drukuje się sama na procentach od bazowych dochodów.
2) Używasz włóczników z tarczami bo mają tarcze i blokowanie pocisków - obecnie walcząc z Nieumarłymi w zasadzie ta cecha nie ma zastosowania bo oni nie strzelają. Mocniejsza armia - Gwardia Elektorska i Halabardy podbiją ci ranking siły i ułatwi to dyplomację. A Franz fajnie boostuje Wielkie Miecze (pancerz, siła broni oraz premia przeciwko piechocie)
3) Jak potrzebujesz werbować dużo i szybko to masz odpowiedni edykt prowincji oraz tanie użycie prestiżu aby zwiększyć limit puli werbunkowej
4) Jak możesz szybko zjednocz Ostland - Armia elektora ma bonusy do walki z Norscą i Chaosem oraz do puli werbunkowej dodają super jazdę z wielkimi mieczami - bardzo dobrze koszą piechotę (przebicie pancerza plus premia przeciwko piechocie - wolę ich od demigryfów szturmowych). Tylko że narazisz się na atak Skavenów i Chaosu...
5) Franz też fajnie bustuje Gwardię Reiklandu - można osiągnąć dwukrotną premię do szarży a jak zbudujesz im landmark to maja (frakcyjnie) cechę podwajającą już i tak potężną szarzę jeśli wjadą z flanki plus bonus do dużych jednostek od Franza.
@szpak7544: 37:31 dokładnie tak, bohater po dokonanym zabójstwie, albo dokonaniu innych akcji dostaje debuff w postaci zmęczenia; (wlewym dolnym rogu) obok animacji bohatera po prawej stronie jest ikonka, która dotyczy zmęczenia
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=bkJyKwOl0Rc