Space Engineers Po Latach 6 Poziom Fabryczny! - MarekMoowi


Space Engineers Po Latach #6 Poziom Fabryczny! donaty: strona: twitter: insta:
Komentarze:

@tomaszsawicki6502: Dla statystyk.
@MADi-bc2ee: super film
@arbency2555: Biedni RoboMarkowie tyle musiało ich polec dla tych nagrywek.
Ciekawe ile zarabiają za takie niebezpieczeństwa.
F dla wszystkich nie dofinansowanych pracowników Marka
@hunterek2747: dla statystyk
@SEB9630_pl: tak odnośnie tej części o energii i grawitacji, w kosmosie jak masz generator grawitacji i latasz na jetpacku to cie w dół nie ściąga i paliwo starcza na długo, a odnośnie energii to dobrą alternatywą są albo "corner medical room" bo da sie je podłączyć od boków a najtańsze i nadal szybkie to po prostu krzesełka ustawić, wyglądają fajnie i ładują ("inset couch" jest spoko do tego bo nie wpada w oczy). I tak przy okazji to te klocki z drabinami jak odwracasz to podłogi będą co 2 bloki a nie co 1 i lepiej to wygląda. a odnośnie tych latających dziadostw to powinno zadziałać jak mały klocek obok ustawisz i wykopiesz ten mały klocek to wtedy również dziadostwa powinno wykopać
@kapa510pl5: Może zmniejsz delikatnie napięcie i cherce na starej karcie graficznej
@krzysztofsobon1317: Zamiast survival kit czy stacji medyczne ładuj się ze zwykłego krzesła.
A co do wybuchów można korzystać też z materiałów wybuchowych i no strzelić w nie - z tego co pamiętam to też działało.
No i super jest opcja by kopać normalnie wiertłem na zawiasie i tłoku - masz dużo większą kontrolę nad tym.
@gabrielgutkowski1653: Że tak powiem kolejna Markoszima
@gosc7736: Co do oświetlenia klatki schodowej jest coś takiego jak "inseted light block" jest to pełny blok z lampą na środku, mógłbyś w ściany go wstawić.
@madrianzorroonio85: 2:20 - SE nie jest wymagający graficznie. Nie ma tu żadnych wodotrysków ani fajerwerków, nic co by szczególnie obciążało kartę. Za to fizyka potrafi zabić procesor. Większe konstrukcje, ruchome elementy, bloki kontaktujące się ze sobą... Oj potrafią dopiec... Nie bez powodu ta gra ma domyślnie włączony limit bloków, jakie można postawić i poważnie ostrzega przed jego wyłączeniem, na co i tak pozwala tylko w trybie eksperymentalnym. Postaw statek z paru tysięcy klocków i wtedy zobaczymy co procek powie i jakie będą FPS-y...
@madrianzorroonio85: 3:30 - Oj nie wiem, czy w tej grze to jest dobry pomysł... Tu pierwsze skrzypce gra fizyka bloków i takie rozwiązanie mogłoby mocno wpłynąć na grę. Tego nie widać normalnie, ale spróbuj np. zderzyć ze sobą dwa duże statki. Od razu klimat się zmienia.
@robertwierzbicki8307: ?
@madrianzorroonio85: 10:44 - Po "G:" dałeś spację... Prawdopodobnie przez to nie działa
@madrianzorroonio85: Czekamy dalej na mega statek, pożerający asteroidy i mający duuuużo ruchomych części. ;)
@zjawa721: ??????
@wiejsky: Będzie dzisiaj 7 days 1.0 na kanale? Streamer weekend od dzisiaj jest.
@CJfoks: Tu się zgadzam już dawno w grze powinna być możliwość łączenia pewnych bloków ze sobą żeby zajmowały razem przestrzeń jednego bloka. Głównie chodzi o oświetlenie i te plakaty i znaki ale skorzystały by na tym też panele LCD. Pozatym do gry twórcy dodali blok o nazwie "Event Controller" dzięki temu blokowi można kontrolować żeby np automatyczne włączało się rezerwowe zasilanie silnikami na wodór kiedy poziom naładowania baterii w bazie spadnie do określonego poziomu, fajna sprawa.
@PrzemKoz81: Witam. Jak dodaje się mody w tej grze???
@ARplayer2137: Hura! Wincyj Engineersów
@ArkenTelcontar: Hey, później obejrzę sobie odcinek bo muszę poprzednie nadrobić. Pisze ten komentarz bo obejrzałem "Altas" na który tak psioczyłeś, ale nie dziwie się bo to adaptacjia scenariusza gry "The Riftbreaker" choć nie co go podrasowali i uprościli.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=6q6yoaQFJ0o