SZCZERZE o Shadow of the Erdtree | Kiszak Wrażenia z DLC do Elden Ringa - Kiszak


Kiszak wrażenia z dodatku do Elden Ringa Shadow of the Erdtree To NIE JEST Recenzja Elden Ring DLC Shadow of the Erdtree NAJTANIEJ na Instant Gaming: (reklama) Wesprzyj kanał: Zapraszam na Streamy Codziennie ~20:00 : Kanał Archiwum: KiszakAr
Komentarze:

@Chuj1230: ludos
@TerrennonPriv: Pomysl na challenge:
Zlockowana progresja postaci i broni. Np pierwszego bossa maksymalnie na 15lv i bronią +3. Drugiego na 20lv i bronią +6. Itd zamysł jest taki, aby nie trywializowac gry, ale ciagle przy tym dobrze sie bawic nie wydobywajac z siebie ostatnich potow. Level cap i upgrade broni do ustalenia
@gutpuke4549: Jak zabic tych skurwysynow ognistych wielkich
@danielloqwe: narzekasz na naprawde pierdoły patrzac jakie gry i dodatki do gier ostatnimi czasy wychodzą. Ten dlc przy 99% gier co wychodzą to pierodlony majstersztyk
@Senthron: Hej, na moment pisania tego komentarza nie przeszedłem jeszcze DLC, sam na swoich streamach wspominam o tym że fajnie to wszystko wygląda, bardzo ładne widoczki itd, ale no biegnę z punktu A do punktu B i nic się nie dzieję, ewentualnie zaczepi mnie jakiś losowy przeciwnik, reskin bossow z podstawki w formie bardziej elitarnych przeciwników to trochę za dużo jak dla mnie, nawet nie mam ochoty ich bić, nie miałem jeszcze okazji testować pełnego wachlarza broni jaki oferuje nam ten dodatek z racji tego ze przechodzę dlc zwaihander only, więc nie wypowiem się na ten temat zbyt obszernie ale tyle co dałem rade niektórymi pomachać w powietrze, to jestem w stanie stwierdzić że "nowe" movesety wprowadzają mały powiew świeżości, co do bossow to w momencie kiedy wszedłem do zamku i spotkałem "nosorożca" cokolwiek to było, wiedziałem już z czym mam do czynienia ponieważ nie chciałem rushować gry, tylko zwiedzić sobie lokacje i spróbować cieszyć się eldenringiem na nowo, więc przy okazji eksploracji natknąłem się na niego w formie elit enemy, co do reszty bossów, dałem radę dopatrzyć się ataków które były mi już znajome, czy to messmer miał te dźgnięcia prawie jak soul of cinder, no i ten dash niemalże jak morgot, rellana momentami dawała mi feeling jakbym przez moment bił się z abyss watchers, co do radhana, jeszcze skurwiela nie zbiłem, ale porównując go do reszty bossów z eldena jest na znacznie wyższym poziomie, ciężko jest mi się wypowiedzieć na jego temat jakoś bardziej obszernie, ten biom ze smokami... mój boże jak ja nie lubie walki ze smokami, walka z niemalże każdym smokiem wygląda identycznie, ubicie jednego czy drugiego jest fajne jak robisz to pierwszy, może drugi raz, po przegraniu ponad 600h w podstawową wersje gry nie miałem zamiaru siedzieć i bić tych samych smoków co 5 min, system wzmacnianie naszej postaci... no właśnie, totalnie nietrafiony według mnie, zbieramy te odłamki czy jakkolwiek to się nazywa, ale nie widzę tej mocy, równie dobrze mogłoby tego nie być i dodatek by na tym nic nie stracił, takie jest przynajmniej moje zdanie, ale ja wychodzę z założenia że nie ważne czy wejdę na bossa 5, 50 czy 500 razy to po prostu go zatłukę prędzej czy później, bieganie po mapie zbieranie tego nie jest czymś ekscytującym, nawet nie wiem ile ja tego mam zebrane, wracając jeszcze do lokacji, lubię otwarte światy, ale fajnie by było gdyby coś w nim było, nie chodzi też o to żeby te mobów było tyle co w darksouls 2, ale jakby go tak o 30% zmniejszyć, to gra by tylko zyskała, nie jestem developerem więc jest spora szansa że pierdole głupoty, ale tak to wygląda z mojej perspektywy, nie jestem żadnym krytykiem czy recenzentem ani znawcą, jestem pewien że sporej ilości rzeczy nie wziąłem pod uwagę, ale takie są moje pierwsze przemyślenia po kilkunastu godzinach z dodatkiem no i pewnie ominąłem kilka ważnych kwestii, wyszło trochę chaotycznie ale mam nadzieję że każdy kto to przeczyta zrozumie co miałem mniejwięcej na myśli, a co do wyzwania to może przejście gry itemami które uda ci się zebrać w pierwsze 30min gry, nie jest to coś niesamowitego, ale napewno skutecznie zawęża prep phase i zmusza do decydowania czy wolimy mieć więcej estusów czy bardziej ulepszoną broń itd
@FrugBoy: Jak największy dmg w 15 min w dlc wykręcić
@FrugBoy: Jak największy dmg w 15 min na nowej grze w eldenie
@WaleC.777: Bosowie muszą mieć ataki AOE dopóki w tej grze będą summony. Niestety ale coś musi jednocześnie je zabijać i wywierać w międzyczasie na graczu presji oberwania spleshem czy innym aoe atakiem.
@_m4u71n_: GHOST OF TSUSHIMA
@ysywysokinski: Ludos
@Fabrissable: Moim zdaniem FromSoft zorientuje sie moze, do Eldena wychodzili czesto patche, mam wrazenie ze moze wprowadzą coś ala NG+ dla DLC, czyli jak juz go raz przejdziesz to potem bedzie Cie pytało przy wejsciu czy chcesz naturalna progresje upgradeów czy wolisz to miec z głowy, i wtedy po kazdym rememberance bossie byś dostawał kilka tych leveli jak by to normalnie wychodziło zamiast zbierać
@NtrlDrdKlz: pomysl na challenge
kto pierwszy zdobędzie konia pozdro
@nightgrimalkin2745: Co do kamery to uważam, że więksi bossowie powinni mieć kilka punktów lock ona tak jak to mają smoki, przeciwnicy wielkości runebeara mogli by mieć jeden punkt na brzuchu drugi na głowie itp.. Kolejnym usprawnieniem mogło by być oddalenie kamery gdy walczymy z masywnym przeciwnikiem tak jak ma to miejsce w sekiro gdy ukrywamy się przed wężem i przytulamy ścianę
@MidnightNeonLabs: Delceka.. powiedział chłopacek z tatuażami i wąsem
@Dragof_: Czyli DLC zajebiste dla normalnego gracza który przechodzi raz, eksplorując i oczekując wyzwania, ale bardzo męczące dla świra który chce tu spędzić 300 godzin i mini-maxować pod swoje challenge
@horcruxseekervv2620: Kiszka koks
@swiderrr: Propozycja challangu: pacifist run bez zabijania kogokolwiek (xd)
@qaczy: Sodul! ??
@cichy5317: Zgadzam się co do kwestii złego przeskalowania bossów. Nie pokonałem jeszcze wszystkich głównych bossów, ale problem widoczny jest na każdym kroku. Rellana na przykład jest świetnym bossem, lecz sam zepsułem sobie walkę, jeśli tak można to nazwać, przez system ciężkich broni jak np. miecze Radhana z podstawki. Drugiej fazy tego bossa nie uświadczyłem poza tym jednym ognistym atakiem AoE. Walka, walka, start 2 fazy, stagger, prawie one shot bossa, skok z atakiem i dwa kolejne ataczki i koniec. Jak w pierwszej fazie unikałem jej, co pewnie oddalało mnie od zdjęcia postawy, tak w drugiej zdecydowałem się trochę zaryzykować pod limity i staggery i padła za 1 podejściem... I co? I nic jak chciałbym podejść do bossa 2 raz to muszę albo uciekać się do zabawy w zbieracza jeszcze raz lub korzystać z programów typu save manager itp. Jak na raz z lizaniem ścian, czy dwa przejścia pod broń z bossa dlc - super - więcej? no to także czekam na mody usprawniające zbieranie lub start w tej lokacji. Nie wiem też jak wyglądałby tu no-hit, ale coś czuje że będzie to długa przeprawa i walka o optymalizacje czasu.
@Kiszak: ?Elden Ring DLC - Shadow of the Erdtree NAJTANIEJ na Instant Gaming: -gaming.com/pl/13652-buy-steam-elden-ring-shadow-of-the-erdtree-pc-game-steam-europe/?igr=kiszak (reklama)

? Wesprzyj kanał: /channel/UC5SCWle5EgiN7vzMMwPOpug/join

? Zapraszam na Streamy - Codziennie ~20:00 : /putrefy

? Kanał Archiwum: /@KiszakArchiwum

? Kanał z Clipami: /@KiszakClipy

? Moje Koszulki Kupicie Tutaj: / ? (reklama)

? Discord: /FGGCFj9B36

? Instagram: /thekiszak/
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=PWroBqhpwZs