Czy TAKIE rozwiązanie jest PRZYSZŁOŚCIĄ? Ciekawy przypadek gry BODYCAM - Mestre


Czy wyróżnia się gra BodyCam i dlaczego część ciekawych rozwiązań może mieć wpływ na przyszłość tego gatunku gier? Zapraszam do oglądania. Gra dostępna jest na steamie: Mój instagram:
Komentarze:

@WszystkoNic-he4tn: W końcu recenzja gdzie mowa o celowaniu, na innych nawet o tym nie wspomniało
@junodzbelhavenszkoaniedzwi3788: zależy to lubi
@superbravo666: dla mnie troche za "idealne" dziwnie to wygląda, ja bym nie kupował :)
@MrRGBable: A czemu tam jest opoznienie?
@diakonart: Obecnie przypominam sobie grę Red Orchestra 2 i przyznam, że już wtedy zastosowano podobny system sterowania i celowania.
@seriously6020: według mnie gierka powinna kosztować nawet i więcej przez taki przełom w realizmie od 300 wzwyż ja kupiłem gierke dzień po premierze i nie żałuje napewno było warto
@dawidkluz2001: Nie zgodze sie z tobą. Od zawsze dążyliśmy do jak najbardziej realistycznej strzelanki...od ...duka ?od dooma ...to było mażenie wszystkich graczy FPS
@owszem5261: tak szczerze to ta gra to taki vr bez vr i całej jego fajności. lepiej odpalić gogle i czerpać frajdę niż tu irytować się na sterowanie
@VQurviony: Jak dla mnie : walczę z interfejsem i sterowaniem , a bezwładny ruch kamery który bardziej utrudnia a jednocześnie powoduje wariowanie błędnika , po 4 rozgrywkach dostaje choroby morskiej :)
@MT_Real_: Ta gra na VR byłaby spoko, ale jako zwykły FPS słabo
@MT_Real_: Pamiętam jak starsze gry nie bały się brutalności, dzisiejsze gry mają +18 a mam wrażenie że są od +12
@Domanck: jak zagrać w tą grę na xbox X??
@wademori: W mojej ocenienie jak w życiu… Młody chciałby być starszym, starszy chciałby być młodszym (ta druga część myśli o proficie w większym stopniu) i tak jak młodsi w zabawach odwdzięczających prawdziwą pracę dorosłych, przełożyli to na ekrany. Oby więcej takich perełek nie tylko w fps ✌️
@daniel19870313: Witam Pana Mastre, dużo oglądałem za czasów BF4 ale pierwszy raz widzę, miło poznać ?
@BarbaraNowak-wq8cq: Tez lubie surowa strzelanke a nie ten kolorowy syf... / dziwi mnie max jak robi sie dzis gry... wezmy manor lords- surowa piekna grafika... czemu wszystkie setlersy itp tak nie wygladaja- tylko zawsze serwuja cukierki dla 7latkow
@BarbaraNowak-wq8cq: Za duzo dzis gier dla fanow teletubisi ;)
@PickerGraphics: Cóż... jeszcze kiedy obejrzałem pierwsze fragmenty z Unrecorded, postanowiłem zrobić coś podobnego w Unity (chociaż bez broni, bo w to mi się już nie chciało bawić). Dodałem do kamery kilka istotnych efektów typu chromatic aberration, ambient occlusion, dodałem też efekt "hyperspace" i lekki efekt VHS. Do tego stworzyłem dodatkowy skrypt dla kamery, który symulował oddychanie postaci i płynne ruchy kamerą. Efekt był świetny i mocno realistyczny, chociaż dodanie zwykłych modeli (wymodelowanych ręcznie) jak w przypadku tej treningowej strzelnicy na tym filmiku, psuło nieco efekt realizmu, niż wykorzystanie skanów prawdziwych obiektów z rzeczywistości. Wstawiłem więc kilka jakichś darmowych skanów opuszczonych wnętrz i... cóż to jest to ;), ten sam efekt. Sam sobie zrobiłem "Unrecorded" no tylko bez broni bo mówię, nie chciało mi się bawić w oskryptowywanie tego i tworzenie modelu rąk postaci czy broni. Więc tak młodzi, pomysłowi, powiedziałbym nawet, że cwaniaczki ;) bo to wcale nie takie trudne do zrobienia, a kasę ciągną i to sporą.
@szparagus: W kolimatorach występuje efekt paralaksy i przy ruchu ciała lub broni taki celownik zachowuje się podobnie jak pokazano w tej grze.
@windu122: Zupełnie nie zgadzam się co do mechaniki celowania. Owszem może i bron podąża za ruchem myszki ale opóźnienie tego jest na tyle niewielkie, że gra się komfortowo i dość unikalnie. Gra jest bardzo grywalna. Błędy i niedorobienia dotyczą np odradzania postaci albo lobby i podziału drużyny, rankingów, zbyt małej różnorodności ale grywalność ma bardzo duży potencjał. Głównie ze względu na zmianę pory dnia, gra świateł realizmu, dźwięków.
@MestrePL: Co myślicie o takim sterowaniu w fps-ach?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=aUq7dTAxYW4