BMW N47, piszczy pasek PK zobacz dlaczego. ciekawostkiwarsztatowe bmw n47 - Marewel


Komentarze:

@blazejkc: Czytam n47 i już czuję strach ?
@user-yn9gi5yq9c: Kolejna porażka bmw?
@szwaja91: Mialem podobny przypadek w e91 pasek piszczał przy odpalaniu wymieniłem rolki koło pasowe nawet była nowa sprężarka klimy wymieniona jakieś pół roku wcześniej i nowy pasek conti. Nic to nie dawało dopiero montaż paska ori BMW dał radę jest inaczej wykonany na powierzchni styku z rolkami jest pokryty jakby flokiem i cisza . Pozdro !
@rafvr5661: To ten z rozrządem z tyłu???
@tomekchudy6950: nie ma sprzegla i dlatego kola pasowe pekaja szybciej bo przejmuja wiekszosc naprezenia , dlatego tak to dziala.
@toyo1732: Powiedz ile nalotu auto mialo, bo szczerze ja u siebie wymienialem przy ok 250tkm. Czy to malo? ? Rozrzad przy 308tkm ? klekajcie narody
@rafvr5661: Ile.kosztuje wymiana rozrzadu w tym silniku?Pytam z czystej ciekawości
@mikimuse7457: Bardzo dobry dostęp, nie problem wymienić, termostat, alternator na wierzchu czego chcieć więcej
@kamilk1403: A wie ktoś ile wynosi dopuszczalna odchyłka od liniowej pracy paska wieloklinowego? ?
@tech-3: Sprzegielko na alternator dołożyć i problem rozwiązany
@hubertsieradzki2484: To nie kwestia kola tylko pasek
@marekdalecki9167: Współczuję Panu tak brudny silnik ,co za niechlujny właściciel on nie zasługuje na bmw.
@Sylwesterrr: N57D30A u mnie piszczał za każdym razem przy odpaleniu już prawie rok jak jest z tym cisza okazała się rolka alternatora
@mediax333: Te koła siadają właśnie przez to że nie ma wolnego koła na alternatorze.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=pvQY_2ArXQk