Volvo EX30 Twin Motor Performance 428 test PL Pertyn Ględzi - Pertyn Ględzi
Zdjęcia: Tomasz Dąbrowski Jeśli chcesz dostać odpowiedź na swój komentarz, prześlij go mejlem na adres kontaktowy. Do obejrzenia koetnych sesji zdjęciowych zapraszam na swoją stronę: Kontakt:
Komentarze:
@ElwandaHadadad: Śmiałam się tak głośno, że mój chłopak przyszedł sprawdzić, co się dzieje. Teraz oglądamy ten film razem?
@Eugene-j4h4h: Pokazałem ten film mojemu chłopakowi i teraz mamy nowy plan, aby więcej się śmiać i mniej kłócić?
@marekwrobel4860: Fiat Ducato 2023r. mam bezprzewodowa łączność. Zaskoczyło mnie to, bo w toyocie musiałem kupić transmiter :/
@flood2157: Panie Maćku, proszę powiedzieć czy odpowiednie przerobienie przez Volvo oprogramowania dawałoby już możliwość żeby applecar był bezprzewodowy a nie po kablu i i żeby mieć możliwość wyłączenia start/stop w mild hybrid, czy wiązałoby się to zamontowaniem dodatkowych elementów.
@sb917: 428 koni mechanicznych 600 niutonometrów - mój jezusie królu polski i maryjo z częstochowy
@bolko1742: Po co kolejny test tego klona Smarta #1 Brabus. To nie jest prawdziwe Volvo !!!
@Beata-Lukasz: Bardzo niskie zużycie energii Panu wyszło. Czy zmiana oprogramowania też jakoś wpływała na zarządzanie energią ? Wielu testujących narzekało na zasięg i konsumpcję energii właśnie tej wersji w porównaniu do single motors lr
@Elektryczny3: Świetne auto. ??
@bartosz9119: Nie rozumiem, dlaczego zarówno Pertyn jak i inni recenzenci, dają przyzwolenie producentom na tak bezczelne cięcie kosztów jak brak head-up'a czy jakiegokolwiek innego wskaźnika prędkości PRZED kierowcą. To jest żenujące, że chwalone jest auto gdzie tego brakuje. Poźniej jest lament że nie ma przycisków, a sami wychwalacie auta gdzie wszystko trzeba robić na ekranie - łącznie z patrzeniem na prędkość.
@aurisek: Pertyn '"musisz pokazać partacza z volvo nowego,, SMARTA #1 ' jak wykonali kokpit ,( da sie drugie ekran umieścić nad kierownica oraz head up to inny jakoś 2 półki wyżej. ,a to ta sam chińska platforma BYD !!!a za 7 miesiące to będzie juz gotowa izera 3 bliźniak na tej samej platformie chinczyków
@rip4261: no nie moge sie zgodzic co do opinii odnosnie napedu. z mojego doswiadcznie tak w przypadku ICE jak i BEV, zawsze naped na tyl sprawdzal sie lepiej, od tego tylko na przod. szczegolnie w przypadku BEV. w przypadku BEV tez zdecydownie latwiej kontrolowac to co dajemy na kola, a kazdy producent umozliwia modyfikowanie tego roznymi trybami jazdy. i nie . nie trzeba przechodzic jakis kursow jazdy z tylnym napedem :) wystarczy przeczytac instrukcje i dostosowac styl jazdy do warunkow i opon. cala magia.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=zT53xmOpsWQ