PRZEŻYŁ AŻ 120.000km Nowy DIESEL BMW i jego SEKCJA! Mmm ekologia! - Miłośnicy czterech kółek -zrób to sam


BMW seria 3 z nowym silnikiem 2.0 diesel, dojechało aż do 120.000 km. Cóż postanowiliśmy, rozebrać go do gołego i sprawdzić przyczynę, oraz pokazać wam ile to ekologi jest w współczesnych dieslach! Jesli się podobało to kciuk w gorę i zostaw suba by być n
Komentarze:

@Artur-lh2ks: Tęsknię za dobrymi samochodami z przeszłości
@maciejbartnicki7529: Jakoś BMW z 4 cylindrami jakoś zawsze żyli na bakier. Takim filmem utwierdzasz mnie nadal w moim przekonaniu że stara motoryzacja zostanie ze mną tak długo jak się da. Nowe auta zbudowane są z dykty i plastiku a motory z gownolitu...taka prawda ? pozdrawiam ??
@Auto_Drama: Sorry oglądając Micha a np EKG ma się wrażenie że jest całkowicie inny target odbiorczy... mało tej wiedzy przekazujecie...
@damianbukowski5505: Klienci której marki są bardziej ruchani w dupę: BMW czy Audi? Proszę o opinie.
@gumolitlol: Czy można jakoś wpłynąc na te blenderowe silniki by służyły długo ? Nie wiem, wymiana oleju co 5k km, traktowanie auta jak delikatnej pizdy ?
@ArturHg90: Jezdze meecedesem w124 2.5 TD 94rok . I zero problemów tylko eksploatacyjne rzeczy wymieniam 8 12 lat bez żadnych usterek silnika
@grzegorzkmieciak7861: Jestem w szoku że ten tłok się nie rozleciał
@johnnydoe725: Wsadzę kij w mrowisko. Nie są winni producenci tworzący te rozwiązania. Nie są winni eurokraci wymuszający te rozwiązania normami wziętymi z tyłka. Winni jesteśmy my. To znaczy... wy, a mówiąc ściślej niektórzy z was a w zasadzie to ONI - ci którzy to kupują. 30 lat temu przeciętny obywatel Europy był na tyle świadomy, że guana by nie kupił. Oczekiwał że auto pojeździ bez awarii co najmniej 10 lat i taki produkt dostawał. Dzisiejszy klient to baran, którego myślenie nie wykracza poza okres najmu/leasingu, i taki produkt dostaje. Najgorsze jest to że on myśli że jest eko.
@garretv123: Nowoczesne europejskie silniczki z gównolitu... Nie zmierza to w dobrym dla nas-kierowców kierunku. Stąd po zachwycie silnikami diesela (e60 M57N2), poszedłem w 525D. Dramat i tragedia. To skłoniło mnie do zakupu 5.7 hemi. Silnik prosty, fajny w budowie (oprócz popychaczy z gównolitu), w lpg koszta i eksplatacja o wiele mniejsza niż w bmw. Później 2x pod rząd 3.6 pentastar od dodga. Aktualnym challengerem w 3.6 zrobione już ponad 30tyś km w lpg. Cena przejechania 100km porównywalna, lub niższa od 2.0l TDI, a moc i przyjemność z jazdy większa. Serwis prosty i możliwy do zrobienia samodzielnie. Idiotoodporny samochód pomimo nowego rocznika. To jest dobra motoryzacja, oczywiście próżno porównywać jakość wnętrza tych samochodów do audi, czy bmw. Ale coś za coś. Nie mam tu nightvision, półautonomicznej jazdy, czytania znaków drogowych.... ale mam swięty spokój. Wsiadam i jadę bez stresu na 2gi koniec europy. Niestety Europa przed europejską ekologię się już skończyła. Smutne
@kacper9519: Dziś diagnoza na warsztacie: uszczelka pod głowicą BMW 330e hybryda 2018rok. Przebieg 67tys km
@midas8901: Tymczasem moje stare 20 letnie m57 z przebiegiem 500k dopiero po dotarciu?✌️
@karolloo91: Dobrze
@rokibalboa1836: Bardzo ładny i prawilny kalendarz z piękną blondi tam wisi
@CorneliusJerry: Już takie wynalazki EGR zaczeli montować w BMW m57, ale całe szczęście można poprawić delikatnie fabrykę i wywalić dziadostwo nikomu nie potrzebne ;)
2 katalizatory i spełnia normy spalania bez problemu ?
@sierp13pl: Michu, z boreliozą nie ma co się bać. Mój tato przez lata miał 400 krotnie przekroczony wskaźnik, a do końca życia nic mu nie było. Zmarł dopiero na płuca
@lunatyk2299: Jak jeździłem w mieście, to wymiana oleju co 15k km, a teraz autostrady tylko, więc co 20km olej, pozdrawiam Skoda fabia 2 1.2 htp ;)
@maciejs.1118: A jak kierowca prowadził to auto ??? Toż to BMW . jeśli w 85% było kopyto w podłogę to nie dziwię , , , się .
@user-eg3kd7sf4z: Pamiętam te niezniszczalne mercedesy na polskich drogach w latach dziewięćdziesiątych co były pozbawione ekologii i kręciły bez awarii milion kilometrów. Jak się jechało za takim, to smród i gryzący dym oleju napędowego wytrawiał oczy i zasmradzał całe wnętrze auta na kilka godzin. Strumień łez i godzina kaszlu - murowana. A dzisiaj? Zero zapachu nawet na parkingu podziemnym. Wszystkim narzekaczom na dpfy i egry życzę, aby trafili w drodze na konwój ciężarówek wojskowych - w nich tych wynalazków się nie montuje. A awarie związane z wadami materiałowymi, trafiają się nawet w odrzutowcach pasażerskich. Nie trafiają się jedynie w elektrowniach atomowych, bo buduje się je kilkanaście lat i każdy odlew jest skanowany.
@MariuszHD: Ja mam Fiata Punto 2 z 2000 roku. Silnik 1,2 16 v. Jeżdżę nim nadal ?
@ukaszcieciwa3176: Jestem miłośnikiem BMW ale nawet dla mnie to jest żenadą że teraz 2.0 na dwóch turbinach robi 150KM gdzie honda w latach chyba 90-tych z wolnossącego 1.6 robiła 160KM . Wiem że ekologia, ceny produkcji, dynamiczność jazdy itp ale wolałbym za takie nowe BMW dopłacić np 50 tysięcy i pod maskę nie zaglądać np 5 lat a nie robić remont po dwóch czy trzech zmianach oleju.. wg mnie działa to na wielki minus dla marki mówiąc o klientach z tymi mniejszymi portfelami bo wiadomo jak kogoś stać na nową dopasioną serię 7 za pewnie ponad bańkę to co to dla niego dać kilkadziesiąt tysięcy za nowy silnik po roku jazdy..
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=cyLE5bdxJbc