2024 Honda CB125F czy warto dopłacać? do CB125R Test PL/ENG - Saturday Car Fever


Japoński motocykl w cenie taniego chińczyka? A jednak to możliwe. Zapraszam na film. Wrażenia z jazdy, omówienie motocykli i wiele innych ciekawostek. Zasubskrybuj kanał Saturday Car Fever , żeby nie przegapić kolejnych testów. Wesprzyj kanał: PATRONITE:
Komentarze:

@tomasz2803: Panie Przemku? Gdzie jest Twoja Żona? Bo dzisiaj w Wałbrzychu jest 22 stopnie!
@michapiatek3586: Jest w CBFce ABS ?
@arkadiuszwielg: Dałoby się założyć szersze opony? Wtedy o wiele lepiej by wyglądał. W wyglądzie lag, tak samo jak w Suzuki, wygląda gorzej bo są zwykłe, nie upside down
@paweswierczewski2911: Mimo wszystko lepiej dopłacić do CB 125R bez zastanowienia . Motocykl na długie lata .
@Kapitan-u9g: Pozdrawiam serdecznie
@mateuszkowalski1539: Skuter i tak wygodniejszy
@tomaszs.5106: Fotel wygodny ,browarek i zabieram się za oglądanie. ?
@jacek2pasje603: Ta Honda jest po prostu BRZYDKA, ani to dla młodego ani dla starego. Czy to jest chinska honda czy japonska??? Bo chyba japończyk by nie wyprodukował silnika 10km bo wiek temu już produkowali 15.
@andrzejgodlewski8014: Teraz 22600, odbiór listopad
@darek4384: Nie wiem jak jeździsz. Moja cbfka jeszcze nie dotarta pokazuje spalanie 1.8 l. A jakoś specjalnie ekonomicznie nie jeżdżę
@ECCzarny: Hejka. Kupiłem CbF ze względu na cenę. Co do wyglądu to rzeczywiście nie ma co dyskutować. (Gdybym miał wybierać serduszkiem 125 to padło by na xsr) na swoje nieszczeście myśle i kalkuluje. Co do spalania jestem w stanie powiedzieć troszkę. Osobiście jeżeli nie ma wiatru to jestem w stanie wyciągnąć 1.3 przy jeździe 65 na godzinkę. Przy 75 już mam 1.7. Przy 85 to około 2.2/2.4. Jeżeli przkrocze 95 żarty się kończą i spalanie 4.0. Jeżeli ktoś go kupi i chce w miarę oszczędnie jeździć to musi się liczyć z tym że te 75 No to maks na co sobie można pozwolić. Przejechałem nim dwa tysiące km z ciekawszych rzeczy to z daleka w dzień, niektórzy chyba myślą że jadę skuterem i zdarzyły się wymuszenia pierwszeństwa. Sądzę, że to nie sam gabaryt motocykla, a kształt lampy daje takie wrażenie. Na duży plus pozycja za kierownicą. Gdy mierzyłem się do Zontesa gk czy Yamahy xsr pozycja za kierownicą i ułożenie nóg było dla mnie za bardzo obciążające. Tutaj jest mi zdecydowanie wygodniej. No i jak jadę przez duże nierówności wygodniej jest stanąć. Stopka centralna dużo ułatwia serwis łańcucha. Ogólnie motorek dla kogoś komu nie zależy na "pokazaniu" się na motorku, a bardziej do bliższego zwiedzania okolic zamieszkania lub dojazdów do pracy, nauki jazdy. Choć czy takiego bliższego. Jednego dnia zrobiłem nią 400 km pozwiedzałem Poznań w towarzystwie WSKi. Duży minus w jeździe w nocy to po zapaleniu światła długiego muszę unosić głowę bo strasznie razi kontrolka. Jak odebrałem ją z salonu postawiłem pod domem nawet się nie obejrzałem, nie było tego zachwytu ze ona do mnie pasuje. Teraz stopniowo ,gdy już troszkę pojeździłem i poczułem tą wolność, to nawet ją lubie. Teraz zawsze przed okryciem na noc rzucę sobie oczkiem poklepie po kanapie za wspólnie spędzony czas. Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale chyba ta Honda miała największą sprzedaż na całym świecie. Głównie ameryka Południowa i Azja. Często też widzę, że w Australii lub Anglii jest wykorzystywana do nauki jazdy. Tak jak autor testu wspomina, pierwszy raz jak ją zobaczyłem to odrazu skojarzyła mi sie z Bangladeskim wozidłem wszystkiego. Od całej rodziny na motorze po 30 worków z gruzem. Aaa i jeszcze jeden minus. Elementy matowe malowali chyba lakierem do paznokci :) po tygodniu pojawiła się na spawach/zgrzewach tłumika ruda (nie nie stał w deszczu tylko pod okryciem) taka przypadłość tego motorka często można to zobaczyć na filmikach z zagramanicy (kieliszek farby temperaturowej i mam po problemie). Jeżeli miałbym jeszcze raz dziś wybierać licząc się z budżetem to wybrałbym ją ponownie, (choć jest parę chińskich tańszych motocyki to niestety gorzej tam z trwałością) jeśli budżet mailbym z gumy zapewne nie kupiłbym jej. Pozdrawiam.
@krystian7246: Wygląda jak 50tka… :-/
@306Geni: To nie mój pierwszy, ani nie jedyny motocykl. Kupowany świadomie i w określonym celu. Z mojej perspektywy dopłata do CB125R była bez sensu. Spalanie najniższe 1.7l/100km. Wrzucilem zębatkę +1 z przodu i do jazdy solo wydaje się to być dobrą opcją. Przy okazji przekłamanie licznika u mnie jest mniejsze.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=7r6AnLtI0wQ