Nowe Gry NIE MAJĄ Duszy - Kiszak
Pathfinder za 25 zł na Instant Gaming: Oglądany Film @Frozi Wesprzyj kanał: Zapraszam na Streamy Codziennie ~20:00 : Kanał Archiwum: KiszakArchiwum Kanał z Clipami: KiszakClipy Moje Koszulki Kupicie Tutaj: (reklama) Discord: Instagram:
Komentarze:
@WojDestroyer: seria Cultures jest CASUAL RTS i jest genialnym RTSem
@barberbarberski5924: Weź kiszak pod uwagę jak byłeś mały jakie pokolenie tworzyło gry, to byli ludzie wychowani na heavy metalu, ostre nerdy z najlepszych uczelni technicznych na świecie, gdzie gry były niejako demem technologicznym, od 90tego roku w stanach przybyło 130 milionów ludzi, którzy się nie urodzili w stanach 30% populacji, wraz z wzrastającym kosztem tworzenia gier, konsolidacją rynku oraz odkryciem, przez wydawców, że gry mogą być znakomitym narzędziem propagandowym, promują lewacką agendę dołóż do tego cykl produkcyjny gier, i wydarzeń z roku 2020 pandemia BLM riots, i okaże się, że teraz mają premierę rzeczy które zaczęto projektować podczas pandemii dla nowego człowieka, gry jednak są w dużej mierze kierowane do dzieciaków, a taki pomieszany rasowo dzieciak bez tożsamości to idealny konsument. Do tego mobilki i mikrotransakcje, dające dużo wyższy ROI, niż zwykłe gry.
@Okq-en7bj: Kupiłem Lords of the Fallen tylko dlatego że wpadłem w pułapkę marketingu 20:22
@marcinhaczkowski2797: kiedyś w książeczce z grą było miejsce na notatki. ?
@itsATrappp: Frozi niech lepiej uważa z tym ludologicznym contentem bo jeszcze dostanie pismo od szefa xdddd
@marcinmarchewka4334: Ograj w końcu Witchfire i Drove a nie ciągle te same gowna.
@ddfilipek1234: Dobre gry powstają z pasji, a nie z chęci zarobku i szerzenia chorych ideologii.
@K4CZYHLL: Ale jak to? Przecież wszędzie pisali ze Dragon Age ma wielkie szansę na gre roku :c
@abrameleh5865: Chciałbym usłyszeć, że wydali na Poe2 w 5 lat 30 milionów xD trzask dup deweloperów spowodowałby aktywację uśpionych wulkanów.
@KicajVvild: Coś jest w temacie, dodajmy silnik unreal. Miała być rewolucja, a są tworzone gry na tych samych assetach. Od razu można rozpoznać ten silnik nawet po oświetleniu. Już teraz lista gier na silniku U5 jest duża, tylko ile z nich jest wybitne?
@dawidt.5863: Zapomniałeś dodać żeby jeszcze wytatuował się,XD
@ukasz18pro23: Gra musi być skierowana do konkretnego odbiorcy wtedy będzie mieć charakter
@jjjggg6824: Jak sraja, ze gra kosztowala 100mln to pewnie w rzeczywistosci bylo z 30
@godetsu1601: StarCraft jest gra wyjatkowo trudna. Oczywiscie sa tam setki customowych rzeczy takich jak w WC3, ba tam nawet jest WC3 przeniesiony do gry customowej w sc2. Itp.
Chcialbym zwrocic uwage na model RTS jaki panuje w SC2. Gra ma kilka trybow predkosci, a wszystkie gry ladderowe sa na tym najwyzszym. To troche jak szachy, tylko wyjatkowo szybkie i przeciwnik nie czeka na Twoj ruch. Dodatkowo mamy jednostki, ktore tylko atakuja ziemia-ziemia. Sa tylko takie ktore maja atak powietrze-ziemia albo powietrze-powietrze. Co ciekawe sa tez takie ktore maja niewidzialnosc, oraz okresowo niewidzialnosc. Aby je atakowac trzeba zrobic jednostke ktora "odkrywa" niewidzialne, a taka niewidzialna jednostka moze byc np latajaca. Atakujaca nasza linie wydobywcza w 3-4 bazie, przeciwnik moze atakowac nas 2 armiami w 2 miejsca, trzeba sie jakos podzielic, zmiescic kontre w jego ekonomie itd. Upgrade do jednostek, one tez maja swoje spelle, zalezy od rasy ale kazda jakies ma, niektore spelle sa pasywnie, inne trzeba wykupic, jeszcze inne mozna ulepszyc, wszystko to zalezy od drzewka technologicznego. Nie mozemy zapomniec o bazach, ekonomii, techu, scoutowania co robi przeciwnik, byc moze on nie techuje, nie rozwija sie, tylko leci w jednostki tier 2 i za raz nas zgniecie limitem, a my sobie chcielismy przejsc w T3, wydalismy 2k surowcow na cos co w danej sekundzie nie gra roli, a dopiero za 2min bedzie i przegrywamy, wiec ciagly scout i laczenie kropek, co gdzie jest, ile tego jest, czy nadal produkuje armie, czy moze juz nie, teraz leci w ekonomie, trzeba patrzec ile ma baz, czy te bazy sa fake, czy moze sa tam robotnicy, a jak sa to moze nadal byc fake, bo przeslal ich z 1 do 3 i myslimy, aha on gra 3 baze, wiec leci w eco, a w rzeczywistosci ma 2 i teraz leci na nas all-in i mozna tak wymieniac setki rzeczy ktore trzeba wziac pod uwage, a wszystko to dzieje sie zajebiscie szybko, poleciec schematem tez sie nie da i nie da sie wyuczyc buildordera na pamiec zwlaszcza allinow, bo jak to ktos zauwazy, ze jak w 2:10 robimy X, w 2:45 to i tamto to on na 6 minute przygotuje kontre na nasz build. A tu pisze tylko o takim poziomie Mastera, gdzie tam GM, gdzie proliga :D Sa tez codziennie takie sytulacje, leci nasz scout, przeciwnik specjalnie daje nam zobaczyc co robi, klika ulepszanie na kuzni, ona wtedy pracuje wiec widac animacje, albo na innych budynku technologicznym, my myslimy ze moze np robic adeptki z glewiami i leci w nas bardzo mocna presja, wiec nie mozemy sie rowijac, teraz tylko obrona i armia, a on kasuje te ulepszenie sekunde po tym jak nasz scout opusci baze albo zginie i robi sobie eco, ma np 50 wokerow my 29 i niby mamy armie wieksza i czekamy na atak, a on nie przychodzi, niby mozna atakowac, ale zanim przejdziemy przez mape on z takim eco, sie wybroni, armie o siebie sie rozbija moze byc 30 na 30 w armi ale on ma 20 wokerow wiecej i jestesmy w momencie gg za kolejne 5 min najprawdopodobniej.
Chcialbym zwrocic uwage na model RTS jaki panuje w SC2. Gra ma kilka trybow predkosci, a wszystkie gry ladderowe sa na tym najwyzszym. To troche jak szachy, tylko wyjatkowo szybkie i przeciwnik nie czeka na Twoj ruch. Dodatkowo mamy jednostki, ktore tylko atakuja ziemia-ziemia. Sa tylko takie ktore maja atak powietrze-ziemia albo powietrze-powietrze. Co ciekawe sa tez takie ktore maja niewidzialnosc, oraz okresowo niewidzialnosc. Aby je atakowac trzeba zrobic jednostke ktora "odkrywa" niewidzialne, a taka niewidzialna jednostka moze byc np latajaca. Atakujaca nasza linie wydobywcza w 3-4 bazie, przeciwnik moze atakowac nas 2 armiami w 2 miejsca, trzeba sie jakos podzielic, zmiescic kontre w jego ekonomie itd. Upgrade do jednostek, one tez maja swoje spelle, zalezy od rasy ale kazda jakies ma, niektore spelle sa pasywnie, inne trzeba wykupic, jeszcze inne mozna ulepszyc, wszystko to zalezy od drzewka technologicznego. Nie mozemy zapomniec o bazach, ekonomii, techu, scoutowania co robi przeciwnik, byc moze on nie techuje, nie rozwija sie, tylko leci w jednostki tier 2 i za raz nas zgniecie limitem, a my sobie chcielismy przejsc w T3, wydalismy 2k surowcow na cos co w danej sekundzie nie gra roli, a dopiero za 2min bedzie i przegrywamy, wiec ciagly scout i laczenie kropek, co gdzie jest, ile tego jest, czy nadal produkuje armie, czy moze juz nie, teraz leci w ekonomie, trzeba patrzec ile ma baz, czy te bazy sa fake, czy moze sa tam robotnicy, a jak sa to moze nadal byc fake, bo przeslal ich z 1 do 3 i myslimy, aha on gra 3 baze, wiec leci w eco, a w rzeczywistosci ma 2 i teraz leci na nas all-in i mozna tak wymieniac setki rzeczy ktore trzeba wziac pod uwage, a wszystko to dzieje sie zajebiscie szybko, poleciec schematem tez sie nie da i nie da sie wyuczyc buildordera na pamiec zwlaszcza allinow, bo jak to ktos zauwazy, ze jak w 2:10 robimy X, w 2:45 to i tamto to on na 6 minute przygotuje kontre na nasz build. A tu pisze tylko o takim poziomie Mastera, gdzie tam GM, gdzie proliga :D Sa tez codziennie takie sytulacje, leci nasz scout, przeciwnik specjalnie daje nam zobaczyc co robi, klika ulepszanie na kuzni, ona wtedy pracuje wiec widac animacje, albo na innych budynku technologicznym, my myslimy ze moze np robic adeptki z glewiami i leci w nas bardzo mocna presja, wiec nie mozemy sie rowijac, teraz tylko obrona i armia, a on kasuje te ulepszenie sekunde po tym jak nasz scout opusci baze albo zginie i robi sobie eco, ma np 50 wokerow my 29 i niby mamy armie wieksza i czekamy na atak, a on nie przychodzi, niby mozna atakowac, ale zanim przejdziemy przez mape on z takim eco, sie wybroni, armie o siebie sie rozbija moze byc 30 na 30 w armi ale on ma 20 wokerow wiecej i jestesmy w momencie gg za kolejne 5 min najprawdopodobniej.
@gulasz100: To jakie oznaczenie dostanie Star citizen? Biorąc ile na niego idzie bo wyobraznia mi gwiazdek nie przerabia.
@levidaslocb9133: Polprezes to zwykły chuj do Szczania
@Kickpanda132: Jak zawsze Kiszak dobrze oświetlony ;)
@kodoras: Historia zatacza koło. Trochę to przypomina historie Atari gdzie szefem został koleś który wcześniej sprzedawał skarpetki i nie rozumiał innowacyjnego podejścia do zasobów ludzkich. Ludzie z atari założyli activision a atarii sie przekrecilo bo myśleli tylko o tym by wypuszczać jak najwięcej bo wlasciciele widzieli w tym tylko kase.
@denom338: Nowe gry to Ładnie odpicowane Wydmuszki, ładne na zewnątrz a puste w środku
@magierman: Ale czy na pewno BG3 to 3A? technicznie bliżej mu do gry indie :D
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=eA0QhRPF1JM