179 OSÓB KATASTROFA LOTNICZA W KOREI LOT 7C2216 - BaldTV


LIGHTRADAR24 ODEBRAŁ OSTATNIE DANE O GODZ. 23:58:50 UTC, SAMOLOT PRÓBOWAŁ LĄDOWAĆ BEZ PODWOZIA, BOEING 737/800 Info sprzed 2 godz. 13.20 CET W katastrofie samolotu Jeju Air, urzędnicy potwierdzają, że 179 osób zginęło, a dwie osoby zostały uratowane z
Komentarze:

@NarcyZG1: Bald - nawet lotniska posiadające jeden pas posiadają dwa różne oznaczenia zależnie od kierunku lądowania. W tym przypadku pas z kierunku południe północ ma oznaczenie 01, a z północy na południe 09. Samolot zawsze ląduje pod wiatr aby mieć jak nawyższą siłę nośną przy niskiej prędkości. Flaps to są elementy skrzydeł które podczas lądowania muszą być aktywowane dzięki czemu "poszerzają" skrzydła i dają dzieki temu wiekszą siłę nośną. Czarny pasek na górze skrzydeł to tak zwane hamulce areodynamiczne które aktywowane są po włączeniu odwrotnego ciągu. Ten typ samolotu ma trzy systemy opuszczania podwozia, hydrauliczny, elektryczny i w razie awari tych układów można również manualnie (grawitacyjnie) opuścić podwozie.
@Adiounys: Co to za cenzura? Idź pan z takim tym...
@wiktornowak3177: Skoro nie wiadomo o co chodzi to chodzi o .... to, że Ej Aj (Waj) przejęło kontrolę i stanęło się co się stanęło ???☹
@piotrmanula6091: ? Bald ? tv wymiata?
Ps. Boeing miał ostatnio nadzór na swojej linii produkcji i coś mi to nie idzie ostatnie parę lat…
@annalena8006: Takich wypadkow bedzie wiecej
@infraceptor4749: kiedyś zatonął britanic z szychami co nie chcieli przejęcia banku głównego przez prywatnych banksterów i od tego momentu zaczęły się problemy świata
@mikado13: Cos tu smierdzi! i jakas dziwna, parodniowa mgla od portugali po Polske?!
@marekparapter7759: Co widzę na filmie: Nie zredukowano prędkości, nie
użyto slotów, nie użyto odwracaczy ciągu. Prawdopodobnie lądowali też z wiatrem co dodatkowo wydłużyło drogę dobiegu
@gamenwl: Kocham zagęszczenie chorych foliarzy na tym kanale ?
@maxclony: Kds
@marcinchocho5081: Wyjdzie na to że pilot miał depresję i postanowił zrobić zbiorowe KaBum ?
@immune_eyes: Jeszcze 2 podobno mają spaść + wysa,d,z,e,nie pociągu u nas
@mariank9935: Cały film mówisz czego nie wiesz i na czym się nie znasz.
Ogarnij się Baldziu i zrób film o tym co wiesz
@mengeleluis3732: No i tak chcieli wojny to ją mają ze Smoleńska jeszcze się niczego nie nauczyli fałszerze
@maryan58: 9:00 widać dokładnie na stop klatce z której strony jest słońce ( cień na przedzie kadłuba ) Z tego obrazu widać , że samolot poruszał się z północy na południe. Lotnisko posiada JEDEN pas startowy w osi N - S. Z kierunku nord pas oznaczony jest cyfrą 19 z kierunku południowego cyfrą 01. Próba lądowania odbyła się na pasie nr 19 ( niezgodnie ze ścieżką podejścia. )
BRAK wysuniętych podwozi (wszystkich).
BRAK uruchomionego odwracacza ciągu silników.
Usterzenie samolotu nie skonfigurowane do lądowania. Nie ma wysuniętych slotów a klapy w pozycji rejsowej.

Samolot niczym sanki sunie kompletnie bezwładnie po betonie w żaden sposób nie wytracając prędkości.

Ewidentnie widać, że należałoby zadać pytanie " Czy leci z nami pilot" Na załączonym filmiku amatorskim tego nie widać. NIE podjęto żadnych czynności związanych z procedurą lądowania.Jest to możliwe WYŁĄCZNIE w sytuacji braku zasilania . Prąd w samolotach tego typu generują silniki. W wyniku awarii jednego , drugi przejmuje funkcje. Niesprawność obu silników jednocześnie zdarza się raz na 100mln razy czyli praktycznie się nie zdarza. Ostatni taki bardzo znany przypadek to taka właśnie sytuacja i lądowanie na rzece Hudson pewnego mroźnego ranka w styczniu 2009.
JEŚLI zawiodą oba silniki zostaje jeszcze koło ratunkowe w postaci APU ( zasilanie awaryjne ) Stąd moje pytanie odnośnie pilotów wyżej napisane.
@piotr.wozniak: RWY1 to numer pasa startowego. Co odpowiada na Twoje pytanie dlaczego ladowali z polnocy na poludnie. Kapitan wybral po prostu podejscie do lotniska od polnocy np z powodu korzystniejszego wiatru albo z powodu wolnego slotu na tym konkretnym runwayu. Nic nadzwyczajnego.
@eNKa007: Nie ma czegoś takiego jak "zrzucanie paliwa" przez statki powietrzne.
@eNKa007: Tam jest jeden pas. W kierunku "od dołu" ma oznaczenie 01 a od góry pas ma oznaczenie kierunku 19. Wieża i zabudowa lotniska znajdują się na zachód od pasa. Lądował mając zabudowę i wierzę po lewej więc lądował od strony 19.
@jacekbo2243: Polecam zapoznać się z analizą awaryjnego lądowania pll lot w Warszawie. Wszystkie omawiane tu przez Januszy lotnictwa wątki są solidnie wyjaśnione
@dawidli7929: Widac na nagraniu jak dostal strzal w silnik ze znajpy pewnie żeby nie wychamowal
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=ncinwi21K1c