CO TO ZA ZŁOM 5 PŁYTKOWA REGULACJA LUZÓW ZAWOROWYCH, CO MOŻE PÓJŚĆ NIE TAK? - Profesor Chris
Sprawdzamy i Regulujemy Luzy Zaworowe w Volvo! Dzisiaj zajmujemy się pomiarem i regulacją luzów zaworowych w silniku Volvo. Czy to właśnie one powodują głośną pracę jednostki? Sprawdzamy wartości podane w instrukcji, wykonujemy dokładne pomiary szczelin
Komentarze:
@RKRacing87: Może teraz film o regulacji zaworów Toyota/Lexus i wyjaśnienie czy można szlifować tzw szklanki ?
@TheBogdan91: Ja się pytam, gdzie są filmy z Jaguarem?!
@Mike_Bo: Świetna seria!!!!11 ?
@tomekolosie: Wow, pierwszy film w którym kamera co chwile nie gubi ostrości, tak to można oglądać. Brawo.
@jacekpogorzelski6948: Te płytki nie bardzo chcą się planować na papierze ściernym ?
@ludwikkonwicki9230: Stopniowanie napięcia - to droga do sukcesu - thriller szwedzki, reżyseria profesor Chris.
@prodiz1973: No nie no złoto. I jeszcze taki cliffhanger na koniec. To jest lepsze niż Netflixy, HBO Maxy i inne Amazon Prajmy.
@TheDriverforever: ? Luzy zaworowe w Bugatti ?? Service AcO
@rhogaal: Jak dla mnie to źle liczysz. Skoro ma być 0,35-0,4, a na pierwszej krzywce wchodzi listek 0,8 i nie wchodzi 0,85, to trzeba skasować 0,45 luzu, a nie 0,4. Jak zdejmiesz 0,4 to nadal będziesz powyżej 0,4.
@arturp9054: Obstawiam, że sprężyna zaworu siadła po prostu po rozgrzaniu ...
@13abarth13: Ostatnio w R6 24v miałem okazję ustawiać luzy na płytkach...
@Misiaofficiall: Połamane szklanki
@nyrafas: Na logike no.. tam gdzie podparte zawory byly to sie syf gromadzil, uklepal sie ten syf/oczyscil, zawor sie domknal to i luz sie zwiekszyl :) po regulacji w hondzie tez od razu lepiej nie chodzila(bo poprzednik nie regulowal ze 3 lata?) , jak dostala po autostradzie na drugi dzien od razu sie ulozylo wszystko, choc w hondzi szybciej i wygodniej sie to reguluje s te plytkowe to jakis wymysl juz
@limakxx851: Może zostanę teraz zjedzony ale zobaczył bym u Chrisa testy dodatku do oleju Modyfikator Plus, ten tfu wschodni specyfik
@0w0857: A co tam za elektryka robisz - fuj
@michaandrzejborysiuk7626: Zawory się pewnie podwieszają bo dostały temp roboczej a głowica i prowadnice zaworowe nie. Po zatym to silnik po przestoju i też coś na trzonkach zaworów mogło się zebrać po przez uszczelniacze trzonķów zaworów lub odmę odpowietrzającą układ korbowy silnika. Pozdrawiam Michał
@jarekm4813: W redblokach pod szklankami popychaczy są gumowe absorbery (tłumiki). Dają sporo, ale... krótko:) No właśnie, są skuteczne jak są nowe, z czasem guma robi się twarda i się zwyczajnie rozpada. Oryginał wystarcza na jakieś 100 tys. km, zamienniki rozpadają się po 30. Rozrząd staje się głośniejszy, luz może się zmieniać.
Absorbery można zakładać, można jeździć bez nich (chyba większość redbloków od dawna ich nie ma), ale w sytuacji, w której wałek jest wyjmowany, luz powinien być mierzony bez absorberów czy też ich resztek, zajrzenie pod szklankę to moment.
Absorbery można zakładać, można jeździć bez nich (chyba większość redbloków od dawna ich nie ma), ale w sytuacji, w której wałek jest wyjmowany, luz powinien być mierzony bez absorberów czy też ich resztek, zajrzenie pod szklankę to moment.
@krzysiek407: Prof.Chrisie, a termostat wymieniłeś?
@marekyzr568: Ale to złom.
@Muflinn: Mój najlepszy serial z YT
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=IBQV_bWswI8