Kingdom Come: Deliverance II PL ⚜️ 17 odc.17 ⚔️ Zagadka z kotem | KCD 2 Gameplay PL 4K - Corle1
Wszystkie odcinki z Kingdome: Deliverance II ⚜️ można odnaleźć naayliście: ⚔️ Pierwszy odcinek z serii: A młynarz czeka... Do następnego odcinka :P /// Znaczniki czasu: Cały jest fajny! :P /// Gramy na: CPU: Intel i9 13900k GPU: ASUS TUF OC RTX 409
Komentarze:
@blay7227: Nareszcie
@damianpatos: Miłej nocy dla wszystkich ?
@ukaszfederowicz3441: Dobranocka❤
@Magic3000gt: Bywaj meczu Sevilla FCB są ważniejsze sprawy
@DrunkPandaOnPills: Czy jest szansa w najbliższym tygodniu, na jakiś dodatkowy odcinek ? A może jakiś live z czyszczenia gniazd ?
@MaciejGranieee: 9:20 Henryk wróci a drzwi otworzy mu obcy gościu a zza niego Teresa pewnie z brzuchem się wychyli XD
@damianpatos: Corle a czemu u Ciebie na kanale nie ma filmów pod tytułem "pytania i odpowiedzi" tak jak u Sarge ? ?
@skymitar: przed chwilą poprzedni oglądałem a tu taka niespodzianka
@reaar8040: 2:51 sekrety materii to chyba ciekawszy perk niż sekrety równowagi
@fidels9999: Orzech the goat
@MrSandshadow: 24:30 Ty sie zle targujesz, w ogole nie uzywasz zdenerwowania handlarza zeby wykminic najnizsza cene...
@Pirotechnic1: Pewnie,super się ogląda aktywności
@MrSandshadow: 30:00 gdzie masz sztylet, dlaczego go nie zabiles ... to juz lepiej bylo go w plecy lukiem posmyrac
@retryghane: NIE MA SPOILERÓW.
Kilka porad, żeby grało ci się przyjemniej i żebyś lepiej zrozumiał mechaniki gry.
Corle, zostawianie niewydanych punktów atutu to strata czasu. Drzewko perków nie działa na zasadzie "zbiorę sobie punkty i wydam je później". Wydawaj je na bieżąco, nawet jeśli dostępne perki nie wydają ci się idealne. Trzymanie ich w rezerwie to jak oszczędzanie benzyny w garażu – nie przyśpieszy ci to podróży.
Spójrz na stopklatkę z 5:39 – perk "Mieszczanin" jest zablokowany, bo wybrałeś inny perk z tego drzewka (główny poziom). Gdy zdobędziesz kolejny poziom główny, w tym drzewku będziesz miał do wydania tylko 1 punkt atutu. Nie ma opcji "zaoszczędzę i wydam później więcej". Mechanika gry jest prosta: nowy punkt atutu dostajesz automatycznie, gdy jakikolwiek perk staje się dostępny. Więc nie ma co się bawić w skąpca – wydawaj te punkty, bo gra nagradza działanie, a nie oszczędzanie.
Widzę też, że boisz się pchać wątek główny. Spokojnie, dopóki nie zobaczysz opcji dialogowej "Idź na wesele", masz mnóstwo czasu na eksplorację i zadania poboczne. Możesz spokojnie ogarnąć questy u młynarza i kowala. A na wesele polecam zabrać ReduKC – nie pożałujesz.
Diabelska kostka to nie dodatkowy punkt. Jeśli wciśniesz T podczas gry w kości, przeczytasz, jak działa dżoker. Działa on jako combo – np. dwie jedynki + dżoker to trzy jedynki, ale jedna jedynka + dżoker to już nic nie daje. Więc nie licz na to, że dżoker zawsze cię uratuje – to narzędzie do kombinowania, a nie magiczna różdżka.
Walka z wieloma przeciwnikami w KCD2 działa o niebo lepiej niż w pierwszej części. Przeciwnicy nie wbiegają ci za kamerę jak opętani, ani nie ładują ciosów jak bokserzy po pięciu piwach. Możesz nawet robić perfekcyjny blok, gdy atakuje cię jeden, a masz znacznik na drugim. Pamiętaj, że doskonały blok nie zabiera ci kondycji. Jeśli będziesz tylko stał i blokował jak emeryt na lewym boku, mocniejszy przeciwnik rozłoży cię na łopatki. Więc używaj też perfekcyjnych uników (ikona tarczy = spacja + kierunek).
W alchemii, jeśli w książce nie ma napisane, żeby używać miecha, to go nie używaj. Miech jest potrzebny tylko wtedy, gdy receptura go wymaga. Mały tip: dwa obroty klepsydry oznaczają wzięcie dwóch składników i zmielenie ich w moździerzu.
Nokautowanie (zakradanie się i duszenie, ale nie zabijanie) działa tak: gdy widzisz ikonę mieczy, wciskasz LPM. Jeśli masz wystarczająco siły, przeciwnik padnie od razu. Jeśli nie, to się odwróci i przez sekundę zobaczysz ikonę tarczy – wtedy musisz szybko wcisnąć PPM, aby go skontrować i znokautować. Ale uwaga gdy robisz to na strażnikach: jeśli nie uda ci się za pierwszym razem, strażnicy zapamiętają cię i następnego dnia już nie będziesz miał z kim się wyzywać w dybach.
Kowal Radowan co dzień lub co dwa ma 300-400 groszy. Jeśli chcesz sprzedać itemy, a nie gromadzić je jak skarbiec smoka, leć do handlarza różnościami w Troskowicach. Elementy skórzane (np. pikowane nogawice) możesz też sprzedać u szewca w tej samej wiosce. Kolejny handlarz różnościami jest u koczowników. A jeśli chodzi o rzeczy związane z koniem i skórą, to Semin ma dwóch siodlarzy – jeden przy Siwku, a drugi w wiosce, który ma sporo grosza.
Kradzione rzeczy po jakimś czasie stają się "niekradzione". Wystarczy wrzucić je do skrzynki, zrobić kilka misji, przespać się i już można je sprzedać bez problemu. Można je sprzedać od razu, ale jest szansa, że ktoś ich nie kupi albo zaoferuje niższą cenę.
Kilka porad chociaż nie wiem czy mają sens, gdyż chyba materiał jest nagrany dużo na przód. Wnioskuję po tym, że nie masz preorderowego questa związanego z OP pancerzem Bruncwika. Jeśli mógłbyś odpowiedzieć czy bieżące materiały są z teraźniejszego okresu to byłbym wdzięczny.
Chętnie wpadnę na jakiegoś live'a, żeby pogadać o wrażeniach z prawdopodobnie gry roku i podrzucić ci więcej porad. Gra jest niesamowita, a na dodatek ma poczucie humoru, o którym inne mogłyby tylko pomarzyć.
Kilka porad, żeby grało ci się przyjemniej i żebyś lepiej zrozumiał mechaniki gry.
Corle, zostawianie niewydanych punktów atutu to strata czasu. Drzewko perków nie działa na zasadzie "zbiorę sobie punkty i wydam je później". Wydawaj je na bieżąco, nawet jeśli dostępne perki nie wydają ci się idealne. Trzymanie ich w rezerwie to jak oszczędzanie benzyny w garażu – nie przyśpieszy ci to podróży.
Spójrz na stopklatkę z 5:39 – perk "Mieszczanin" jest zablokowany, bo wybrałeś inny perk z tego drzewka (główny poziom). Gdy zdobędziesz kolejny poziom główny, w tym drzewku będziesz miał do wydania tylko 1 punkt atutu. Nie ma opcji "zaoszczędzę i wydam później więcej". Mechanika gry jest prosta: nowy punkt atutu dostajesz automatycznie, gdy jakikolwiek perk staje się dostępny. Więc nie ma co się bawić w skąpca – wydawaj te punkty, bo gra nagradza działanie, a nie oszczędzanie.
Widzę też, że boisz się pchać wątek główny. Spokojnie, dopóki nie zobaczysz opcji dialogowej "Idź na wesele", masz mnóstwo czasu na eksplorację i zadania poboczne. Możesz spokojnie ogarnąć questy u młynarza i kowala. A na wesele polecam zabrać ReduKC – nie pożałujesz.
Diabelska kostka to nie dodatkowy punkt. Jeśli wciśniesz T podczas gry w kości, przeczytasz, jak działa dżoker. Działa on jako combo – np. dwie jedynki + dżoker to trzy jedynki, ale jedna jedynka + dżoker to już nic nie daje. Więc nie licz na to, że dżoker zawsze cię uratuje – to narzędzie do kombinowania, a nie magiczna różdżka.
Walka z wieloma przeciwnikami w KCD2 działa o niebo lepiej niż w pierwszej części. Przeciwnicy nie wbiegają ci za kamerę jak opętani, ani nie ładują ciosów jak bokserzy po pięciu piwach. Możesz nawet robić perfekcyjny blok, gdy atakuje cię jeden, a masz znacznik na drugim. Pamiętaj, że doskonały blok nie zabiera ci kondycji. Jeśli będziesz tylko stał i blokował jak emeryt na lewym boku, mocniejszy przeciwnik rozłoży cię na łopatki. Więc używaj też perfekcyjnych uników (ikona tarczy = spacja + kierunek).
W alchemii, jeśli w książce nie ma napisane, żeby używać miecha, to go nie używaj. Miech jest potrzebny tylko wtedy, gdy receptura go wymaga. Mały tip: dwa obroty klepsydry oznaczają wzięcie dwóch składników i zmielenie ich w moździerzu.
Nokautowanie (zakradanie się i duszenie, ale nie zabijanie) działa tak: gdy widzisz ikonę mieczy, wciskasz LPM. Jeśli masz wystarczająco siły, przeciwnik padnie od razu. Jeśli nie, to się odwróci i przez sekundę zobaczysz ikonę tarczy – wtedy musisz szybko wcisnąć PPM, aby go skontrować i znokautować. Ale uwaga gdy robisz to na strażnikach: jeśli nie uda ci się za pierwszym razem, strażnicy zapamiętają cię i następnego dnia już nie będziesz miał z kim się wyzywać w dybach.
Kowal Radowan co dzień lub co dwa ma 300-400 groszy. Jeśli chcesz sprzedać itemy, a nie gromadzić je jak skarbiec smoka, leć do handlarza różnościami w Troskowicach. Elementy skórzane (np. pikowane nogawice) możesz też sprzedać u szewca w tej samej wiosce. Kolejny handlarz różnościami jest u koczowników. A jeśli chodzi o rzeczy związane z koniem i skórą, to Semin ma dwóch siodlarzy – jeden przy Siwku, a drugi w wiosce, który ma sporo grosza.
Kradzione rzeczy po jakimś czasie stają się "niekradzione". Wystarczy wrzucić je do skrzynki, zrobić kilka misji, przespać się i już można je sprzedać bez problemu. Można je sprzedać od razu, ale jest szansa, że ktoś ich nie kupi albo zaoferuje niższą cenę.
Kilka porad chociaż nie wiem czy mają sens, gdyż chyba materiał jest nagrany dużo na przód. Wnioskuję po tym, że nie masz preorderowego questa związanego z OP pancerzem Bruncwika. Jeśli mógłbyś odpowiedzieć czy bieżące materiały są z teraźniejszego okresu to byłbym wdzięczny.
Chętnie wpadnę na jakiegoś live'a, żeby pogadać o wrażeniach z prawdopodobnie gry roku i podrzucić ci więcej porad. Gra jest niesamowita, a na dodatek ma poczucie humoru, o którym inne mogłyby tylko pomarzyć.
@Legendarium-PL: Załatw sobie sztylet, a będziesz mógł zabijać z ukrycia. Przynajmniej tak było w KCD1
@JACKoPL: Chyba nie trzeba na raty sprzedawać/kupować. Po prostu handel wymienny w koszyku :D Choć może jakiś sposób na nie popełnienie błędu. W jedynce chyba nieco trudniej było z handlem. Niby były jakieś sposoby, lecz po latach przestały działać. Niemniej jest to jakiś sposób na rozwój przez zakup, a później odzyskanie groszówek poprzez sprzedaż złomu. Jak będę miał głowę do KCD1 to cofnę się w rozwoju, przed budową wioski. Oby też klasztor się naprawił - żebym się tam nie zakradał za wcześnie. Tylko ten postęp i rozwój stracony. Oby był czas po Assassinach zaległych.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=tFtjGdpmHxI