Kiedy Będzie Rewolucja Grafiki w Grach - Kiszak


Komentarze:

@Farendell: Obecna generacja DLSS wprowadza generator dodatkowych klatek dla publiki, aby się lepiej sprzedało przez "różnicę" między kartami granicznymi, a tak naprawdę między generatorami klatek. Jeżeli wydajność RTX 5070 może być równa RTX 4090 dzięki AI to jest tu coś nie tak
@konradk7670: Zadnej rewolucji graficznej nie trzeba, wystarczy zeby gry miały swój unikalny art direction
@josh.g2033: Szczerze mówiąc to teraz chyba wejdziemy w ere gier gdzie nawet nie liczy się wygląd a jakość gry, dużo firny zawodzą, małe donoszą.
@talishfire: Szczerze to wydaje mi się że ciągle pojawiają się nowe rzeczy, ale są ta głównie technologie cz algorytmy usprawniające konkretne elementy jak cząsteczki, LoD, tłumy, symulacje...
@ApasTM: Rewolucją technologiczną naszych czasów jest choćby ciecz z half-life Alex. Takie mikro usprawnienia dla gier, które dodają coś, co dotychczas wydawało nam się, że będzie wymagać komputerów z pentagonu, to dla mnie to, co czeka teraz grafikę w grach. Jak tylko twórcy przestaną robić gry według cyferek z exela, to takie rozwiązania znowu wrócą.
@sebastiangroszek2781: Co to za kamera w innym mniejcu
@ukm-2291: jak dla mnie to nic rewolucyjnego po crysisie nie było wiesiek trochę podbił stawkę ale to i tak wystarcza grafika 2080 więc po co te nowe gry co nie mają nic rewolucyjnego mają takie wymagania?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=2tIxvnpZuoE