Sam płacz i zgrzytanie zębami? xD Gal vs komentarze 1 - Galajus
Zagraj w Broken Ranks! Rejestrując się z tego linku wspierasz moją twórczość ♥ #reklama ^ Nie no aż tak źle nie było :D KUPUJ GRY I NIE TYLKO NAJTANIEJ NA ENEBA: STREAMY TUTAJ: aylista ze streamami: Tu możesz zostać wspierającym: DISCORD SPOŁECZN
Komentarze:
@avanturnik: NIUUUEE GRASZ W BROKEN RANKSA ??? SPRAWDŹ!!!!
@EstusGuides: Where dalsze przygody łuka po czterdziestce... widzowie czekają ?
@KW-tx6er: Jesli mieli by dawać upki co pol roku to powinni najpierw zbalansować grę czyli nerf vd bb sh mo w roznym stopniu oraz rework/buff ryca i dr oraz przyokazji zmienic sposob robienia OF ponieważ niektorych robienie jest strasznie nieprzyjemnie bo 2/3 grupki respia co 4min
@Raphariel: Oddajcie sople
@OffNetLife: 6:12 Nie jestem rozgoryczony ;p Jestem wkur*** ;p
Po co wprowadzać chaos? Lepiej nie mówić co planują, dopóki tego "nawet NIE zaplanują" XD
Zawsze w czasie mogliby sobie wprowadzać zmiany które odbiegają od założenia.
pozdro
Po co wprowadzać chaos? Lepiej nie mówić co planują, dopóki tego "nawet NIE zaplanują" XD
Zawsze w czasie mogliby sobie wprowadzać zmiany które odbiegają od założenia.
pozdro
@Maneurt: Kurde no ale nie możemy im tak popuszczać wodze jak za czasów 2d, bez motywacji nie zrobią nic
@marcosobiech7566: Szczerze to przy tak wrednym i wiecznie niezadowolonym Community jak ma BR to bym na miejscu WM nie robił żadnych roadmap i po prostu dawał info tylko o tym nad czym pracują w tej chwili
@delTorro337: Ta jebana gierka mogłaby mieć tyle ciekawych rzeczy, które zatrzymałyby graczy, ale po chuj. Macie przez rok praktycznie nic i wyjebane xD
- Zaczynając od pierdoły: wbijamy na mape świata i mamy "eksploracja", za wypełnienie połowy rzeczy jak: pokonanie każdego bosa, questy, elity itd. dostajesz bonus +5% do prędkosci poruszania się postaci W TYM rejonie, w którym zrobiłeś to. Za wypełnienie całego dodatkowe +5% do dropa (nie, nie że ci się zrobi z 1% na rara 5%, tylko z tego 1% nawet te 1.05%. Symboliczne 5%, które mało co zmieni, ale jak działa na głowe i zachęca do robienia. "A i tak nie mam co robić, to bede sobie polował na elity i zrobie 100%", "no ja już zrobiłem, 5% większy drop to sobie ide teraz farmić" itd.
- Umiejętności do craftowania itemków (w tym rarów dla petów, które musza być zmienione. Dodać też, np. możliwość craftowania itemka, który będzie zwiększał o X% expa zdobywanego przez peta itp.) Oprócz tego - zbieramy przedmioty potrzebne do: flaszek/inhibitorów/rarow dla petów itd. (oczywiście ogarnięcie samych formuł craftowania, nie jak jest teraz, że jedna osoba sobie moze ogarniac 1 OF moc na godzine, bo nie idzie dropic potrzebnych itemków) zdobywamy przez to expa, który nabija nam lvl w oknie craftingu/takiego expa (i oczywiście więcej takiego expa za zabijanie mobków niż za stanie afk i zbieranie zdobywamy też za zabijanie mobków, które dropia przedmioty potrzebne do craftowania (jak, np. pająki u krzyżaka itd). Za wbijany lvl dodajemy punkty, które, np. przyśpieszają nam zbieranie przedmiotów, dostajemy więcej expa za zabijanie takich mobków/zbieranie, zwiększa nam się udźwig, zbieramy więcej (wcześniej, np. 1-3 itemki nam mogły wypaść, teraz 2-3, ulepszymy dalej 2-4 itp.) Możliwości pełno, a spowodowałoby to, że z gierki nie chciałoby się wychodzić w ogóle, bo zostawie sobie postać i będzie zbierała itemy, będe zdobywał expa itd. Oprócz tego rozłożenie graczy na tych, którzy by sobie craftowali i na tych, którzy by bili 24/7 bosów. A ci, którym nie chciałoby się już grindować to poszliby sobie wlasnie craftowac, bo jest odskocznia.
- Pety, które dają fajne pasywne bonusy. Zmiana petów, żeby biły więcej i więcej tankowały to głupota. Tutaj trzeba pójść w totalnie druga strone czyli pasywne bonusy. Expimy sobie peta (którego ubieramy w rary, które możemy zdobywać z bosów oraz takie, które możemy TYLKO wycraftowac. Wbijamy mu lvl, ale nie tracimy jako postać NIC. Pet nie zabiera nam expa, psychoexpa, golda ani czasu jeżeli chodzi o milion animacji, które wykonuje 10 lat. Podzielenie petów, np. na kategorie oraz z coraz wyższym lvl pet daje nam więcej i różne pasywne bonusy, np. 5% więcej psychoexpa, wbijamy mu X lvl, dostajemy dodatkowo +5% szybsze zbieranie itemków na mapie, wbijamy mu kolejne lvl, +10% szybsze zbieranie itemków, kolejne lvl - większy udźwig postaci itd.
I można jeszcze więcej rzeczy wymyślić, które nie potrzebują 10 lat na wprowadzenie, a zmieniłyby tak gameplay i podejście (zwłaszcza u nowych graczy na mobilke i u tych, którzy dopiero zaczynają, że to hit). Alternatywa w postaci fajnego craftowania, która odciągnełaby od ciągłego farmienia jaski/v2 itd. Expienie peta, do którego by się teraz gracz "przywiązywał", bo expisz go - nic nie tracisz jak akutalnie, ale za to zyskujesz fajne rzeczy. Oczywiście pety miałyby inne bonusy na start i inne by się odblokowywały co X lvl. Dziwi mnie podejscie wm.
- Zaczynając od pierdoły: wbijamy na mape świata i mamy "eksploracja", za wypełnienie połowy rzeczy jak: pokonanie każdego bosa, questy, elity itd. dostajesz bonus +5% do prędkosci poruszania się postaci W TYM rejonie, w którym zrobiłeś to. Za wypełnienie całego dodatkowe +5% do dropa (nie, nie że ci się zrobi z 1% na rara 5%, tylko z tego 1% nawet te 1.05%. Symboliczne 5%, które mało co zmieni, ale jak działa na głowe i zachęca do robienia. "A i tak nie mam co robić, to bede sobie polował na elity i zrobie 100%", "no ja już zrobiłem, 5% większy drop to sobie ide teraz farmić" itd.
- Umiejętności do craftowania itemków (w tym rarów dla petów, które musza być zmienione. Dodać też, np. możliwość craftowania itemka, który będzie zwiększał o X% expa zdobywanego przez peta itp.) Oprócz tego - zbieramy przedmioty potrzebne do: flaszek/inhibitorów/rarow dla petów itd. (oczywiście ogarnięcie samych formuł craftowania, nie jak jest teraz, że jedna osoba sobie moze ogarniac 1 OF moc na godzine, bo nie idzie dropic potrzebnych itemków) zdobywamy przez to expa, który nabija nam lvl w oknie craftingu/takiego expa (i oczywiście więcej takiego expa za zabijanie mobków niż za stanie afk i zbieranie zdobywamy też za zabijanie mobków, które dropia przedmioty potrzebne do craftowania (jak, np. pająki u krzyżaka itd). Za wbijany lvl dodajemy punkty, które, np. przyśpieszają nam zbieranie przedmiotów, dostajemy więcej expa za zabijanie takich mobków/zbieranie, zwiększa nam się udźwig, zbieramy więcej (wcześniej, np. 1-3 itemki nam mogły wypaść, teraz 2-3, ulepszymy dalej 2-4 itp.) Możliwości pełno, a spowodowałoby to, że z gierki nie chciałoby się wychodzić w ogóle, bo zostawie sobie postać i będzie zbierała itemy, będe zdobywał expa itd. Oprócz tego rozłożenie graczy na tych, którzy by sobie craftowali i na tych, którzy by bili 24/7 bosów. A ci, którym nie chciałoby się już grindować to poszliby sobie wlasnie craftowac, bo jest odskocznia.
- Pety, które dają fajne pasywne bonusy. Zmiana petów, żeby biły więcej i więcej tankowały to głupota. Tutaj trzeba pójść w totalnie druga strone czyli pasywne bonusy. Expimy sobie peta (którego ubieramy w rary, które możemy zdobywać z bosów oraz takie, które możemy TYLKO wycraftowac. Wbijamy mu lvl, ale nie tracimy jako postać NIC. Pet nie zabiera nam expa, psychoexpa, golda ani czasu jeżeli chodzi o milion animacji, które wykonuje 10 lat. Podzielenie petów, np. na kategorie oraz z coraz wyższym lvl pet daje nam więcej i różne pasywne bonusy, np. 5% więcej psychoexpa, wbijamy mu X lvl, dostajemy dodatkowo +5% szybsze zbieranie itemków na mapie, wbijamy mu kolejne lvl, +10% szybsze zbieranie itemków, kolejne lvl - większy udźwig postaci itd.
I można jeszcze więcej rzeczy wymyślić, które nie potrzebują 10 lat na wprowadzenie, a zmieniłyby tak gameplay i podejście (zwłaszcza u nowych graczy na mobilke i u tych, którzy dopiero zaczynają, że to hit). Alternatywa w postaci fajnego craftowania, która odciągnełaby od ciągłego farmienia jaski/v2 itd. Expienie peta, do którego by się teraz gracz "przywiązywał", bo expisz go - nic nie tracisz jak akutalnie, ale za to zyskujesz fajne rzeczy. Oczywiście pety miałyby inne bonusy na start i inne by się odblokowywały co X lvl. Dziwi mnie podejscie wm.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=u1JcsPvYvc4