Lucid Gravity w NYC przedseryjny krótki test PL Pertyn Ględzi - Pertyn Ględzi
Test, który pojawił się z zaskoczenia, dlatego tylko jedna kamera – i to nie ta, co zwykle. Ale po prostu zaraz po wejściu na Salon Samochodowy w Nowym Jorku, jeszcze przed jego rozpoczęciem (czyli galą nagród World Car Awards) dostał…em propozycję spotka
Komentarze:
@paweeq6596: Witaj Pertynku :p
@AM-pj4iy: Pan redaktor plecie takie bzdury. Nawet nie poświęcił troszkę czasu żeby doczytać jaka była prawda o marce NIKOLA !!. TO był jeden wielki przekręt, ani jedna ciężarówka nie wyjechała na drogę , a prototyp był holowany dla potrzeby filmu reklamowego. Twórcy marki zgarnęli gigantyczne pieniądze od inwestorów i na giełdzie , potem wszystko wyszło i marka z ankrutowała i pieniędzy nie ma
Lucid ledwo wychodzi na zero a to dzięki gigantycznym pieniądza które pompują Chińczycy
Lucid ledwo wychodzi na zero a to dzięki gigantycznym pieniądza które pompują Chińczycy
@tomaszzakrzewski2310: Ultra luksusowa??? Air w USA kosztuje 75 tys. $ to tak jakby u nas kosztował 75 tys zł plus VAT liczą wg siły nabywczej...
@staryjuch4990: ??? Mogłeś tę całą dyskusję po amerykańsku zupełnie pominąć, bo nic nie wniosła, ale z jakiegoś powodu nie pominąłeś... Oj Pertyn, Pertyn, kiedy Ty w końcu zmądrzejesz...
@stuntmanplock: Zupełnie nie rozumiem współczesnego designu samochodowego. Na przełomie wieków designerzy rzeźbili pojazdy o liniach nawiązujących do kształtów klasycznego kobiecego piękna, do których bardziej się wsiadało niż wchodziło ale zdecydowanie działały na emocje i cieszyły oko. Obecnie tworzy się dyliżanse o urodzie lodówki i subtelności kucharki z baru mlecznego. Jednak ludziom to chyba pasuje, bo mimo pewnych braków, przy kimś takim nie trzeba dbać o własną linię, do tego nakarmi dobrze, a jak będzie trzeba to i manto złodziejowi spuści.
@benzoesansodu5866: Luvid Air Grand Touring dostepny jest juz w sprzedazy za 470k pln, bateria 118kWh netto i 970km zasiegu WLTP. W testach na youtube, robi 800km na trasie ze stałą prędkością 117km/h. Przy 140kmh zasięg 600km. Do tego 900V architektura i ładowanie do 80% w 18min. To jest hit. Takiego zuzycia energii nie mają nawet 500kg lzejsze Tesle..?
@Serpher1: Podoba mi się poziom angielskiego Pana Pertyna.
@Blazack: Mozna sie oszukiwac, ale prawda jest taka, ze to jest minivan
@marekwasil9242: Pierwsza myśl dajcie silnik 3:6 v 6 pentastar. LPG sobie ogarniemy?
@michalklucz6907: To niech pan redaktor sie zdecyduje.. czy mozliwosc testu byla niespodzianką po spotkaniu z szefem rozwoju czy mowil redaktor o tym znajomym przed wyjazdem, bo ktos tu sie gubi.
o banialukach na temat Nikoli nie wspomne.
Oraz tradycyjny pertynowski profesjonalizm. trzyrzedowy rodzinny prawieminivan a ten nawija o kierownicy bez przyciskow. Tak.. to zdecydowanie najwazniejsza cecha Gravity.
o banialukach na temat Nikoli nie wspomne.
Oraz tradycyjny pertynowski profesjonalizm. trzyrzedowy rodzinny prawieminivan a ten nawija o kierownicy bez przyciskow. Tak.. to zdecydowanie najwazniejsza cecha Gravity.
@n8n8n8n: Dobrze, że nic o apple car play nie ma, bo to tragedia jest :D
@zbyszekmk8204: Starzejesz się człowieku. Ten biznes już nie jest dla Ciebie. Trzeba wiedzieć, kiedy zejść ze sceny.
@eSUBA94: fajnie jakby Air dostał aktualizacje deski rozdzielczej z Gravity
@Robertkajman: wypuszcza Genesisa GV90 elektrycznego i zmiecie tego Gravity a nawet Rollsa Cullinana pod kazdym wzgledem oprocz moze "sportowych" osiagow z logicznych względów.
@mateuszmajewski7098: Deska rozdzielcza ?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=fb2n9HLRTSE