Assassin&039;s Creed Odyssey 13 "Wyspa piratów" - WB
⚠ Rozwiń opis filmu by dowiedzieć się więcej ⭐ Fanpage ⭐ Instagram ⭐ Discord ⭐ Mail: Tylko w sprawie współpracy! Napiwek Tiy wujek.bohun moderowane! lub skorzystaj z opcji \"wesprzyj\" lub \"superczat\" z góry bardzo dziękuję aylisty z
Komentarze:
@marcinkosmider8486: Łapka w górę i oglądamy.
@poSzynach_86: Łapka zostawiona i co dziś spotka Kassandrę
@Szymek1285: Super odcineczek
@przemyslawkoscioek8312: Heja WB
@DawidowLuczak: Super odcinek Wujaszku. Zrobiłeś duży postęp. Pozdro I do następnego
@?ukaszCiesielski93: 1:56:55 Dlatego właśnie walk morskich powinno się raczej unikać. Trzeba płynąć dalej do celu i nie zwracać uwagi na ataki.
@geraltmakefun: Wujku Bochunie jak zwykle zarąbisty odcinek z Assassin's Creed Odyseya. Akurat dzisiaj mam kiepis chumor a twoje materiały zawsze poprawiają mi nastrój
@arkan031: Jasne, że dostaniesz pochwałę WB . W tej grze AI całkiem daje radę i często trzeba kombinować w otwartej walce, zwłaszcza kiedy jeszcze masz niższy poziom niż oni i starają się nawet za tobą dość szybko wspinać, żeby cię nie zgubić, a wsparcie przybiega falami.
To AI jest dobre w wywieraniu presji.
Nie było zbyt łatwo, ale wykombinowałeś sposób i dałeś sobie radę w tym kamieniołomie. Sam przyznasz, że jeśli ostatecznie coś takiego się uda, to potrafi być dość satysfakcjonujące ?. Podobnie jest, kiedy uda się ogarnąć takie lokacje po cichu.
Mam znów dla ciebie trochę informacji, które mogą ci się przydać. O niektóre z nich pytałeś.
- Przytrzymując spację, Kasandra się przetoczy, to sprawi, że od razu przestanie się palić. Możesz też użyć tego podczas walki, wtedy przedłużysz swój unik.
- Od razu po udanym parowaniu, zaatakuj przytrzymując lewy Shift, dzięki temu Kasandra użyje silnego ataku. Przez to, że będzie to od razu po parowaniu, będzie to od razu ostatni cios z jej serii ataków, a on za każdym razem przewraca i odrzuca przeciwnika. Mógłbyś np użyć tego jako zamiennik kopnięcia, w momencie kiedy nie masz załadowanego paska adrenaliny. Animacja jest nieco dłuższa, ale warto przetestować. Zaznaczę tylko, że to nie działa ze sztyletem.
- Twoja nowa umiejętność skrytobójstwa może być użyta z pewnego dystansu, jedynie musisz się upewnić, że na wrogu jest ta żółta kropka. Wtedy jest namierzony. Nie możesz też wtedy np zwisać z krawędzi.
Wydaje mi się, że to zauważyłeś, ale po użyciu tej umiejętności, możesz bezpośrednio użyć jej drugi raz, jeśli w zasięgu jest kolejny przeciwnik. To nie zużyje dodatkowego segmentu paska. Kolejne poziomy tej umiejętności sprawią, że będziesz mógł tak wykończyć więcej niż 2 przeciwników.
Wrogowie mogą cię wykryć podczas użycia, ale to nie przerwie umiejętności.
- Osobiście testowałem podpalenie i truciznę i bardziej spodobała mi się trucizna. Po zapełnieniu wskaźnika, kiedy wróg jest już zatruty, zadajesz mu większe obrażenia od ataków i strzał, a on zadaje tobie mniejsze przez osłabienie.
Podpalenie chyba głównie tylko zadaje obrażenia w czasie. Czasem też łatwo podczas atakowania podpalić np jakieś krzaki obok których jesteś i podpalasz sam siebie.
- Możesz strzelać z łuku będąc w wodzie. Np właśnie walcząc z rekinami. Nie możesz tylko przy tym nurkować, ani się poruszać.
- Samo pokonanie najemnika nie zmniejszy twojego poziomu poszukiwania. Za jakiś czas będzie wysłany kolejny najemnik. Za to poziom poszukiwania powoli spada, trzymając się z dala od konfliktu.
Jednak, niech to nie sprawi, że walka z nimi nie będzie wartościowa. Dostajesz wyposażenie i nie tylko za ich pokonanie.
Jeśli mógłbyś, wciśnij lewy shift będąc w oknie najemników. Tam sprawdzisz permanentne bonusy, które dostaniesz za każdy stopień, który tam osiągniesz. Na pewno znajdziesz tam coś ciekawego.
- Możesz sprawdzić słabości i mocne strony najemników, nawet zanim ich pokonasz. Wystarczy, że taki najemnik jest odkryty i możesz wejść w jego detale. W pewnym momencie po prostu kliknąłeś na Kasandrę.
- Trop, który dostałeś z najemnika, dotyczył kolejnego najemnika. To działa mniej więcej tak, że każdy najemnik ma przy sobie jakiś list i dzięki zabraniu go, odkrywasz jakiegoś innego, raczej losowego najemnika.
- Z czcicieli dostajesz unikalne, legendarne elementy pancerza. Każda osobna gałąź daje inny zestaw. To 1/5 na które zwróciłeś uwagę, oznacza, że posiadasz 1 z 5 elementów danego zestawu i jeśli będziesz posiadał i wyekwipujesz całe 5. Dostaniesz wtedy opisany tam bonus.
Sprawdź też inne zestawy, z których już coś posiadasz.
Dla przykładu, przed pokonaniem czciciela w kamieniołomie, nosiłeś pirackie karwasze. Są z takiego właśnie zestawu, ale z bonusami do obrażeń od skrytobójstw i do obrażeń krytycznych.
Jeśli np chciałbyś używać trucizny, bardzo dobry jest zestaw węża. Z Sotery dostałeś drugi albo trzeci jego element. On zwiększa ogólną wydajność trucizny. Czyli szybciej zatruwasz i bardziej osłabiasz.
- Nie musisz się obawiać sprzedaży tych unikalnych pancerzy od czcicieli. Z tego co pamiętam, nawet nie pojawiają się na liście przedmiotów u kowala, jeśli wejdziesz w zakładkę sprzedaży.
- Porty w grze pojawią się na twojej mapie, najczęściej po tym, jak podpłyniesz bliżej obszaru, żeby go odkryć. Tak, żeby pokazały ci się też okoliczne znaki zapytania.
- Walka na morzu jeszcze będzie lepsza po ulepszeniu statku, a w szczególności kadłubu. Później możesz nawet walczyć samemu z 4 albo 5 statkami jednocześnie.
- Przytrzymując Q podczas sterowania statkiem, sprawisz, że cała załoga zasłoni się tarczami. To zdecydowanie zmniejsza obrażenia, które otrzymujesz, nawet te od taranu, jeśli nie zdążysz zrobić uniku.
Te tarcze też można jeszcze ulepszyć.
- Możesz strzelać płonącymi strzałami, albo rzucać płonącymi oszczepami, wciskając R zamiast lewego przycisku myszy. Wiem, że to R jest dość nieintuicyjne i przez to można łatwo o tym zapomnieć.
Powodzenia i do następnego. Zostawiłem znów ścianę tekstu, ale mam nadzieję, że można się jakoś doczytać i cokolwiek z tego jest w stanie się przydać.
To AI jest dobre w wywieraniu presji.
Nie było zbyt łatwo, ale wykombinowałeś sposób i dałeś sobie radę w tym kamieniołomie. Sam przyznasz, że jeśli ostatecznie coś takiego się uda, to potrafi być dość satysfakcjonujące ?. Podobnie jest, kiedy uda się ogarnąć takie lokacje po cichu.
Mam znów dla ciebie trochę informacji, które mogą ci się przydać. O niektóre z nich pytałeś.
- Przytrzymując spację, Kasandra się przetoczy, to sprawi, że od razu przestanie się palić. Możesz też użyć tego podczas walki, wtedy przedłużysz swój unik.
- Od razu po udanym parowaniu, zaatakuj przytrzymując lewy Shift, dzięki temu Kasandra użyje silnego ataku. Przez to, że będzie to od razu po parowaniu, będzie to od razu ostatni cios z jej serii ataków, a on za każdym razem przewraca i odrzuca przeciwnika. Mógłbyś np użyć tego jako zamiennik kopnięcia, w momencie kiedy nie masz załadowanego paska adrenaliny. Animacja jest nieco dłuższa, ale warto przetestować. Zaznaczę tylko, że to nie działa ze sztyletem.
- Twoja nowa umiejętność skrytobójstwa może być użyta z pewnego dystansu, jedynie musisz się upewnić, że na wrogu jest ta żółta kropka. Wtedy jest namierzony. Nie możesz też wtedy np zwisać z krawędzi.
Wydaje mi się, że to zauważyłeś, ale po użyciu tej umiejętności, możesz bezpośrednio użyć jej drugi raz, jeśli w zasięgu jest kolejny przeciwnik. To nie zużyje dodatkowego segmentu paska. Kolejne poziomy tej umiejętności sprawią, że będziesz mógł tak wykończyć więcej niż 2 przeciwników.
Wrogowie mogą cię wykryć podczas użycia, ale to nie przerwie umiejętności.
- Osobiście testowałem podpalenie i truciznę i bardziej spodobała mi się trucizna. Po zapełnieniu wskaźnika, kiedy wróg jest już zatruty, zadajesz mu większe obrażenia od ataków i strzał, a on zadaje tobie mniejsze przez osłabienie.
Podpalenie chyba głównie tylko zadaje obrażenia w czasie. Czasem też łatwo podczas atakowania podpalić np jakieś krzaki obok których jesteś i podpalasz sam siebie.
- Możesz strzelać z łuku będąc w wodzie. Np właśnie walcząc z rekinami. Nie możesz tylko przy tym nurkować, ani się poruszać.
- Samo pokonanie najemnika nie zmniejszy twojego poziomu poszukiwania. Za jakiś czas będzie wysłany kolejny najemnik. Za to poziom poszukiwania powoli spada, trzymając się z dala od konfliktu.
Jednak, niech to nie sprawi, że walka z nimi nie będzie wartościowa. Dostajesz wyposażenie i nie tylko za ich pokonanie.
Jeśli mógłbyś, wciśnij lewy shift będąc w oknie najemników. Tam sprawdzisz permanentne bonusy, które dostaniesz za każdy stopień, który tam osiągniesz. Na pewno znajdziesz tam coś ciekawego.
- Możesz sprawdzić słabości i mocne strony najemników, nawet zanim ich pokonasz. Wystarczy, że taki najemnik jest odkryty i możesz wejść w jego detale. W pewnym momencie po prostu kliknąłeś na Kasandrę.
- Trop, który dostałeś z najemnika, dotyczył kolejnego najemnika. To działa mniej więcej tak, że każdy najemnik ma przy sobie jakiś list i dzięki zabraniu go, odkrywasz jakiegoś innego, raczej losowego najemnika.
- Z czcicieli dostajesz unikalne, legendarne elementy pancerza. Każda osobna gałąź daje inny zestaw. To 1/5 na które zwróciłeś uwagę, oznacza, że posiadasz 1 z 5 elementów danego zestawu i jeśli będziesz posiadał i wyekwipujesz całe 5. Dostaniesz wtedy opisany tam bonus.
Sprawdź też inne zestawy, z których już coś posiadasz.
Dla przykładu, przed pokonaniem czciciela w kamieniołomie, nosiłeś pirackie karwasze. Są z takiego właśnie zestawu, ale z bonusami do obrażeń od skrytobójstw i do obrażeń krytycznych.
Jeśli np chciałbyś używać trucizny, bardzo dobry jest zestaw węża. Z Sotery dostałeś drugi albo trzeci jego element. On zwiększa ogólną wydajność trucizny. Czyli szybciej zatruwasz i bardziej osłabiasz.
- Nie musisz się obawiać sprzedaży tych unikalnych pancerzy od czcicieli. Z tego co pamiętam, nawet nie pojawiają się na liście przedmiotów u kowala, jeśli wejdziesz w zakładkę sprzedaży.
- Porty w grze pojawią się na twojej mapie, najczęściej po tym, jak podpłyniesz bliżej obszaru, żeby go odkryć. Tak, żeby pokazały ci się też okoliczne znaki zapytania.
- Walka na morzu jeszcze będzie lepsza po ulepszeniu statku, a w szczególności kadłubu. Później możesz nawet walczyć samemu z 4 albo 5 statkami jednocześnie.
- Przytrzymując Q podczas sterowania statkiem, sprawisz, że cała załoga zasłoni się tarczami. To zdecydowanie zmniejsza obrażenia, które otrzymujesz, nawet te od taranu, jeśli nie zdążysz zrobić uniku.
Te tarcze też można jeszcze ulepszyć.
- Możesz strzelać płonącymi strzałami, albo rzucać płonącymi oszczepami, wciskając R zamiast lewego przycisku myszy. Wiem, że to R jest dość nieintuicyjne i przez to można łatwo o tym zapomnieć.
Powodzenia i do następnego. Zostawiłem znów ścianę tekstu, ale mam nadzieję, że można się jakoś doczytać i cokolwiek z tego jest w stanie się przydać.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=SUVXKOmPlrs