XPeng G6 Performance pełny test PL Pertyn Ględzi - Pertyn Ględzi


Jeśli chcesz dostać odpowiedź na swój komentarz, prześlij go mejlem na adres kontaktowy. Do obejrzenia koetnych sesji zdjęciowych zapraszam na swoją stronę: Kontakt:
Komentarze:

@MrKettuPL: 1szy! Czekałem na ten samochód.
@michal8844: Pierwszy
@krzysztofb2562: Xpeng był w Poznaniu na targach? ?
@dam79iano: Wspaniale auto❤
@iqcycoPL: 250 tyś za chińskiego elektryka, nikt tego nie kupi w polsce, stawiam że za rok lub 2 lata tego samochodu nie bedzie mozna juz kupic w polsce, swoja droga firma xpeng jest zagrozona bankructwem, i jeśli chińskie państwo nie będzie solidnie dotować, to niestaty, ale te fury moga tak szybko zniknąc jak siępojawiły
@pawelpawel8464: Fajny test jak zawsze. Porównywanie tego auta do BMW uznaję za celową prowokacjè ?. To chce być konkurencją dla Tesli Y i chyba jest..... ale.... . Plastiki pomińmy. Chodzi o zużycie, które jest wyższe tak wychodzi z WLTP. Szyby podwójne tylko z przodu ?. A i jeszcze automatyczne parkowanie
@kryglow: Nie trzeba oglądać tego filmu. Wiadomo że auto będzie perfekcyjne, idealne, hiper komfortowe i zjadające niemiecką konkurencję na śniadanie a nawet bentleya i rr. Upadek wiarygodności Pertyna jest fascynujący
@Cytryna16: wole Passata B8 280 koników w kombi niepozorny a kosi 99% celów na trasie hehe
@edochmura: a w sumie słaby filmek nawet się nie dowiedziałem czy ta lekkość wynika z baterii LFP czy NMC ?...jak chcecie się dowiedzieć rzetelnych informacji to polecam kanał Bjørn Nyland ten gość zarysuje nawet felgę by pokazać że automatyczne parkowanie jest do kitu (akurat nie Xpeng) a tu od jakiegoś czasu widzę u naszych youtuberów najważniejszy jest strach by na 120 km/h nie jechać 121km/h .
@anemusek: Jak autko elektryczne przejeżdża 300 km w zimie z 100 km/h to nie jest źle z ładowaniem. Sam byłem zaskoczony choć tanio nie jest - to to tylko na domowym gniazdku z fotowoltaiką.
@binarytech8457: Według samego CEO Xpeng w przeciągu 5-10 lat zostanie tylko 10 koncernów które będą produkować elektryki. Większość albo zbankrutuje albo zostanie przejęta przez inne firmy. Xpeng z kwartału na kwartał kolosalnie zwiększa sprzedaż aut. Tylko w zeszłym miesiącu kwietniu wzrost był 273% i sprzedali 35k aut. Zerkałem dzisiaj na G6 , jakość i materiały tego auto są naprawdę na bardzo dobrym poziomie. Japońskie, Koreańskie i właściwie wszystkie marki europejskie oprócz paru topowych modeli mogą się chować. Chińczycy maja najlepsze ładowanie i baterie. Nawet Toyota w nadchodzących modelach na 2026 będzie używać baterii od BYD. Europa jest usrana. Za dużo zajmowali się liczeniem ile jest płci zamiast zająć się ważniejszymi sprawami.
@LifeIsLife1978: Panie Macieju, kto panu podpowiedział te zdjęcia w lesie? Kompletnie, ale to kompletnie sylwetka samochodu zanika.
@FreeGoro: Nie no....drogi chinski szajs.Nie rozumiem jak taki "temu" samochod moze byc wydawany za luxusowy.Materialy tylko spojrzeniem juz sie niszcza,plastyki twarde jak kamien a cena kosmos,plus brzydki design.Nie rozumiem tak ogolnie fascynacja ze niby sa tansze chinskie auta.Czesto nie sa ...a do tego pala wiecej albo materialy smierdza jak z kosza albo nie maja nawet przyciemniane szkła itd itd.
@SamochodyElektryczne: Jeździłem Xpeng G9 to jest kosmos, a to nie jest samochód klasy premium w Chinach?
@filipwadysiak8125: Czy to auto można już w Polsce kupić ? Jak z dostępnością? Napisałem do dilera ale brak jakiegokolwiek odzewu
@dismo82: Ok ok, niby wszystko super. Ale trzeba bardzo wyraźnie powiedzieć, że podczas stałej prędkości 120-130km/h ten pojazd zużywa pomiędzy 23-25 kWh. To jest o 8-10 kWh więcej niż pojazdy Tesli. W mieście każdy "elektryk" mało zużywa. Ale wyniki podczas stałej szybszej prędkości pokazują, jaka firma najlepiej opanowała ta technikę. Można mówić różne rzeczy o Tesli. Ale fakt jest taki, że aktualnie nie istnieje marka, która potrafi w tą gre lepiej niż Tesla. No może jedynie Lucid. Ale to raczej "podobna" bajka. Pozdrawiam
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=GKn6ztEOz8g