Takie będzie NOWE M3. Polska jest w 2050?! - Jazdy Próbne
Takie będzie nowe BMW M3. Można je uznać za rewolucję stylistyczną i techniczną, gdyż otrzyma nowy 6 cylindrowy silnik benzynowy. Oprócz tego nowe Yugo oraz nadchodząca Fiesta, która nie będzie tym samym samochodem. Polska jest w 2050 i to dzięki powietrz
Komentarze:
@fotofilm_ml: Matko kochana, ale brzydka ta beemka. Po co te 1300 KM, możemy tylko jeździć 50 km/h a nie którzy nawet chcą 30 km/h.
@dawid8195: Jest duży potencjał w nowych emkach, będzie rewolucja :) ja czekam na touringa, bo obecny musi mieć godnego następcę ?
@piotrwawrzynkiewicz9876: Poza sukcesem Pana Tomasza, to co tu się "odjaniepawla"? ??♂️
@piecio3028: Zabieranie klientowi czegoś za co zapłacił - to chyba dyrektywy UE. Świetny materiał, dziękuje.
@qfortynopeone5247: Były bobry a teraz prostytutka po ciężkiej nocy? Tandetnie to wygląda, jak chińczyki 10 lat temu.
@desu5071: BMW neue klasse przypomina mi stylistyką bardziej japońskie samochody. Jakby ktoś tam dał znaczek Mitsubishi i napis Lancer to bym w to uwierzył.
@biaypan2361: Jako gracz GTA V Online mam złe wspomnienia z latającymi motorami
@MrQuashu: Jako posiadacz obecnej generacji M340 musze powiedzieć ze podoba mi się stylistyka kolejnej generacji, jeśli nie zepsują wnętrza ( jakość materiałów ) to mogą mieć we mnie klienta na kolejny samochód.
@eldo433: Wiadomo że dziś Europa auto projektuje tak by stylistycznie wejść w gusta klientom rynku Azji , ale szczerze czy ktoś serio uważa że auta np chińskie są ładniejsze od tych europejskich ? Azjatyckie auta najprościej może opisać jako ksztal opływowej mydelniczki z długimi listwami led na przodzie i tyle , gdzie w Europie znowu marki takie jak Mercedes Audi BMW stworzyły przez lata własny styl nadwozia i takiego Mercedesa przed 2020 nie pomylisz z innym autem na ulicy , ale cóż są gusta i guściki.
@moto-tech6585: Bo tym gdzie reklamują i jeżdżą tym noje klase widać jaki jest rynek docelowy. EU to już smród,brud, ubóstwo i skansen świata.
Stylistyka też japonsko azjatycka.
Stylistyka też japonsko azjatycka.
@dominojahas: Z jednej strony jestem za decyzją Xiaomi, z drugiej strony mamy zamordyzm w Australi gdzie faktycznie potrzeba osobnego prawa jazdy powyżej bodaj 600KM. Inna sprawa moje pokolenie mając 16lat zwykle już jeździło ojca autem, u mnie polonez 1.6rover, potem każdy z nas kupował po zdaniu bmw czy jak ja volvo 940 2.4TD(ofc śruba na pompie "odkręcona", dyfer fabrycznie zaszperowany), ale znowu była to maszyna z RWD bez elektroniki i czy to komuś się podoba czy nie, my młodzi gniewni uczyliśmy na ulicy upierdalać, szmacić, karać swoje auta. W ten sposób człowiek uczył się szacunku do żelaza, wiedział jak zachować w razie poślizgu. A dziś taka sierota z elkowego yarisa czy innego i20 siada do 2tonowego kloca z mocami o jakich człowiek czytał w kontekście Lamborghini czy innego Ferrari i takiemu gówniarzowi wydaje się że jest mistrzem kierownicy, bo nawet jak przegnie to Unijne systemy bezpieczeństwa zadziałają. Okej raz drugi systemy wyratują dupę, ale żadna elektronika nie pokona praw fizyki. Potem jest zonk i panika, śmierć w oczach jak 2tony żelastwa siła bezwładności lecą na wprost przy skręconych kołach. Dodajmy to że czy szwedzka cegła, czy niemiecki bolid z śmigłem na masce, potrzebuje świadomego kręcenia po obrotach żeby się rozpędzić, a taki Xiaomi wystarczy że siądzie blodyneczka z Instagrama da but w podłoge i moc jest od razu całe 1600koni. Jechałem focusem elektrycznym, fusionem plugin, teslą model 3 i tesla zakrawa o czysty debilizm, bo to auto nie prowadzi się w ogóle, za to osiągi ma podobne do 911 a to w komplecie z bananowym dzieckiem prosi o tragedie na drodze.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=8Im6i3lLoYo