Czy każda GRA MUSI BYĆ OPEN WORLDEM? | Podcast Z Grami Na Ty - ROJSON


⚔️ Wesprzyj nasz Podcast: / @rojson ‍‍‍ Grupa ZGNT: / tarczownicyroja ‍ Spotify: ... Mój MERCH: Mail: 00:00 // Intro. 00:28 // Wstęp. 02:31 // Skąd pomysł na film? 09:01 // Powtarząjące się side questy w otwartych światach. 16:34 // Ewolucja
Komentarze:

@ShottingGames: Mam chyba jakieś zboczenie co do tych podcastow jak tylko widze ze wychodzi nowy i to z takimi tematami to jaram sie jak glupi sluchawki na full spacerek z corka i sie wsluchuje dzieki ci Rojo ❤
@RafalGliniecki: Fajny film ?
@Diego-rt2ot: Dla mnie akurat valhalla byla najgorsza z ery rpg
@bolo9411: Nie potrzebuje otwartego świata wystarczy opcja zabij w dialogu ?
@Anieyoo: Ja se oglądam i tu słyszę mój nick. Dla takich chwil pisze się komentarze ;) Napisane chaotycznie, ale widać sens pozostał, dzięki ;)
@Diego-rt2ot: Ja akurat nie lubie eksploracji i sxukania czegoś samego, bo dla mnie to strata czasu, lubie miec wszystko zaznaczone ale sama aktywność musi mnie zaskonczyc jakością
@dwarfpm88: Dzięki za materiał.
@fight719: Moim zdaniem gry open world są najlepsze??
@Clonerro: apropos otwartego świata - jak tam Roju po BLAZGU? zmęczony ale zadowolony?:)
@radoslawr525: Ja eksploruje przez to, że często gubię się i błądzę i często później mi się nie chce. Zato quest z poszukiwaniem dziadka w spider-man 2 ma piękne zakończenie.
@bartekusmgd7360: Prawda jest taka, że większość graczy ignoruje eksplore, chce jedynie zagrać dla fabuły, dla rozgrywki, dla systemu walk itp. I na dodatek wielkość mapy często irytuje i wywołuje frustrację. Przede wszystkim robi się to nudne i męczące. Zapewne 5-10% kończy grę na 100% (jak SargeThePLayer) i odczuwa wielką ulgę ale jedynie przez chwilę by potem złapać doła, że to już koniec. Prawda boli, jesteśmy ofiarami by móc zaspokoić własny głód tym, co zostało do eksplorowania.
@ralphbohner6181: Ja tam nie lubie otwartych swiatow, bo sa czesto nudne. Teraz gram w Watch Dogs 2 - pieknie odwzorowane San Francisco. Swiat oprocz ladnych widokow nie oferuje zbyt duzo. Jezdzenie autem po ulicach jest bardzo przyjemne, podobnie jak w GTA. Jednak w takim Wiedzminie, nie jara mnie otwarty swiat w ogole, ale w Cyberpunku juz tak. Moze dlatego, ze nie lubie pustych przestrzeni, a raczej urbanizacje. Prowizorycznie miasta maja wiecej w sobie zawartosci, nawet jesli nie ma znajdziek, a sa to tylko ladne budynki i ulice - po prostu nie czuje pustki.
@Szadi303: Mi się zapaliła lampka przy zapowiedziach DA Inkwizycja, że gaming powoli zaczyna przeginać z open worldami. Pałę goryczy przegięła w 2018 roku Odyseja, będąca rozdętą pustą skorupą. Ale prawda też jest taka, że zależy od gry- np do GR Wildlands podchodziłem jak pies do jeża przez zmianę formuły w porównaniu do starych Ghost Reconów- teraz nowego GR nie wyobrażam sobie inaczej niż openworld. Najważniejsze, żeby ten świat pełnił konkretną funkcję, w takim Phantom Pain otwarty świat zapewnia wiele możliwości taktycznych i jest w niego wpisane wiele zazebiajacych się mechanik. A przecież eksploracja jest tam znikoma.
@AnakinSkywalker-kg3yi: Nie do wszystkich gier pasuje open world... Moim zdaniem przejście serii AC na ten styl rozgrywki zabrało jej ten klimat i sztucznie wydłużyło rozgrywkę. Starsze Asssassin's Creedy były fajne przez ciekawą i intensywną fabułę, gdzie gracz mógł się na niej skupić bo przecież walczymy o losy świata a nie o to, że teraz muszę zanieść generycznemu NPCowi marchewkę. Moim perfekcyjnym open worldem jest Wiedźmin 3. W przeciwieństwie do AC jeśli zagłębisz się w historię danego miejsca to możesz wyciągnąć wiele smaczków i historii, które są ukryte w notatkach czy zaprojektowanych lokacjach. To jest ta magia.
@Salsa_1239: Najlepsza gra to borderlands 1 tsk jest moja opinia
@mr.black.unicorn: Ja wiem że to może być oklepany temat. Ale gen. Case Fromsoftware, i jak Dark soulsy i Elden wykreowały gatunek "Soulslike". Do którego sam Miyazaki nie chętnie przykłada rękę nazywając swoje gry trochę inaczej. Ale nie mniej jednak, czy to oklepany czy nie temat. To słuchanie tego a jeszcze bardziej słuchanie o tym z waszych ust będzie na pewno bardzo ciekawym doświadczeniem. Pozdrawiam cieplutko
@slawek8343: Jestem stałym widzem „Z Grami na ty” czy też „Natarczywi”. Nie jestem graczem. Jednym z powodów jest długość gier. Obecnie gry to otwarty świat i wiele zadań pobocznych. Można gry przejść w kilka godzin i ograniczyć się do fabuły. Jednak zdobywanie pkt doświadczenia które powodują ulepszenie postaci i zwiększenie ich mocy powoduje że gra trwa nawet kilkadziesiąt godzin. Zapewne jedną z przyczyn że niewielu kończy grę że są zbyt obszerne. W ostatnich latach powstał gry o długości odpowiedniej i były interesujące a do tego przedstawiły ciekawą historie. Wśród nich Spiderman 2018 i kolejne dwie jego części. Grami o odpowiedniej długości też są Resident Evil. Dlatego należy skrócić czas gier. Wspominane gdy pokazują że nawet przejście na 100% w ok. 25 godzin wystarczy.

Co do propozycji tematów można byłoby omówić tzw. cykle gier. Wśród Resident Evil, czy też gry o Batmanie czy o superbohaterach.
@WyzszaKalibracjaPerspektyw: Kiedy zrobice serie z Rockiem dead island 2 ?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=0SlLFce3IAg