RIOT Usuwa Hyper Rolla - Marvecc


Smuteczek Instagram: Discord: Moc i Energia dla Graczy: ENDORFY Partner Technologiczny: Kupuj gry w dobrych cenach na Instant Gaming: Wykorzystane fragmenty wideo czy grafiki należą do ich prawnych właścicieli i zostały wykorzystane zgodnie z pr
Komentarze:

@GhostMarkYT: Zrobisz odcinek o tym kiedy mmo lola?
@boryskoo1029: Dla mnie Hyper Roll byl owiele fajniejszy od zwykłego trybu ale skoro riotowi zawsze fajne rzeczy przeszkadzaja to co zrobic
@lekier234: Hej Marvecc co powiesz na materiał o Boramie Darkwillu?
@shaniaking: to prawda że HR jest bardziej stresujący niż tryby z ekonomią. Ta gra pod wpływem presji czasu jest takie se
@mochi-mt2nf: no way... jedyny tryb w jaki gram
@okizen: Dobrze, że ten śmieszny tryb jest usuwamy ?
@jestem_michas: no chyba żarty, to mój ulubiony tryb :(((
@Gryzmol657: 2% czasu ? Jak 90% normali ma 2-3 graczy afk bo punkty do battle passa za free. A to sie wlicza do czasu grania bo jak jesteś afk to wywali cię z meczu dopiero jak gra sie skonczy czyli aż zostanie jedna osoba. Wiec normale też sa przekłamane i już nie wspominając o tym że hyper roll trwa około 20 minut a normal 30-40 minut.
@Koki-xc1gu: Zajebiście ze akurat wbiłem 3000 k punktów
@mrgrande3777: WSZYSTKO USUNAC XDDD DONE XDDD kazdy w to pewnie gra ale, nie xD nikt nie gra xD to sa tacy klamcy i zalosni ludzie xD gramy sobie, a oni tylko usuwaja xD po co placic i wspierac jak oni sa przecwiko nam. Akurat gram tylko ten tryb. Akurat gram tylko tryby ktore sie usuwa, bo ile mozna SR ??? Rip TT na zawsze w sercach.
@Kronol11: Trochę nie rozumiem czemu gra TFT jest połączona z Lolem... rozumiem, że jedno powstało z drugiego, ale co chwilę dostaję powiadomienia o TFT, mimo że w niego nie gram w ogóle. Mogliby rozdzielić klienta na dwa mniejsze.
@rafaello0139: Gram hyper roll codziennie odkąd wyszło usunięcie go dla mnie jest jak usunięcie summoners rift
@gala15aa: Jakby na sile chcieli cokolwiek zmienić byle cos zmienić... RIOT, spadki popularności nie są związane z sama w sobie gra. Wasza pazerność odpycha graczy, nie gry same w sobie...
@poroking3168: nikt w to nie gra a jak usuwaja to placzecie, zjebane community max
@cytrus88: Dla mnie irracjonalna decyzja. Nie jest tak, że TFT ma 15 trybów, robi się bałagan i po 100 ludzi gra jakieś zapomniane tryby. Jest dosłownie 3 rodzaje rozgrywki (rankedy i normale liczę tak samo) - albo grasz klasyczne TFT albo szybki Hyper Roll albo Double Up z kumplem. Chcesz zagrać wyzwania? Grasz Próby Tykacza. Do tego raz na jakiś czas powrót starego setu. Różnorodność zachowana, dla każdego coś miłego. Nie kupuję tych tłumaczeń, że Hyper Roll to tylko bodajże 2% czasu spędzonego w TFT? No brzmi to dla mnie śmiesznie. I trochę nie wiem co spodziewać się po tym trybie mającym go zastąpić. Obawiam się, żeby nie po prostu nie skrócili normala, bo to będzie wyglądać dziwnie. Ponarzekane, można iść grać dalej Hyper Rolla :)
@toffi3236: o, jaka szkoda że właśnie przestałem kompletnie grać w tft jeżeli usuną hyper rolla. To tak jakby usunęli swiftplaya z Lola, kompletnie bez sensu
@Pawemoll: 3 na 3 był najlepszy trybem do wbijania złota-platy. Ehh nobskie champy... Piękne sezony?
@tomaszrykwa2693: To samo było z Dominion, ale w Hyper gra znacznie więcej ludzi i takie było pierwotne założenie - gra ma być szybka i dynamiczna. Usuwając Hypera stracą graczy, którzy nie mają czasu na długie rozgrywki.
@galaryba2951: Osobiście uważam, że próby tykacza lepiej służą do nauczenia się mechaniki gry niż hyper roll. Przyznaje również że hyper roll mnie stresował bardziej od rankedow dlatego przestałem w niego grać. Nie jestem w stanie podejmować decyzji w takim tempie jakie narzucał mi hyper roll. Nawet mając mało czasu wolę odpalić normala i najwyzej wyjść z gry
@hinol9375: Jeśli chodzi o ogólnie wątek z 8 minuty jako game designer mogę powiedzieć:

ILOŚĆ GRACZY - 2% w skali Riotu to dość sporo, bo każdy gracz to stosunkowo potencjalne kilka/kilkanaście set dolarów, które by wydał jakby się wciągnął (niżej)
BALANS - balansowanie trybu pod inne tempo rozgrywki to na prawdę duży efort, żeby gra nie była nieprzyjemna do zabawy, a trzeba opłacić ludzi, którzy to zrobią
FINANSE - sam wspomniałeś, że miał to być przejściowy tryb do normali/rankedów - ta grupa graczy jest bardziej zaangażowana, bo długoterminowo walczy o coś (ranga) i będzie w stanie bardziej poświęcić też swoje pieniądze. Tzn Rito bardziej opłaca się wyrzucić całkiem tryb i wyciągnąć ułamek ludzi z tego do graczy rankingowych, niż wspierać dalej tryb dla casuali i tracić kasę
ZAANGAŻOWANIE - tryb niby miał dawać więcej emocji i stresu (pozytywnego), domyślam się, że tak jest, ALE krótkoterminowy stres związany z 15min sesją nijak się ma do rangi, którą wbijamy kilka tyg., ergo tryb nie ma takiego wpływu na psychikę gracza jak wciągnięcie go w długoterminową walkę o rangę

Nie żeby coś, nie jest po stronie Rito, bo potrafią mieć dziwne decyzje, ich tłumaczenie teraz jest też slecyficzne i bez danych to tylko luźne założenia, ale finansowo prawdopodobnie opłaca im się bardziej usunięcię trybu i zyskanie czegokolwiek w porównaniu z małą grupą graczy, którą zrażą do siebie
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=t9Qkmpg0k8s