JEŹDZIŁEM HONDĄ CBX 1000 6 cylindrów w rzędzie! NIC JUŻ NIE BĘDZIE TAKIE JAK WCZESNIEJ! - Jednoślad.pl: Motocykle i skutery
Wpadajcie do nas na Koszulki: Koniecznie polub nas na Facebooku i Instagramie:
Komentarze:
@smodest7208: „Zapłon, przełącznik i rozrusznik” ??
@ZdzislawKowalkowski: Kuzwa ale cudo❤
@ZdzislawKowalkowski: Te motocykle miały duszę ❤
@chlebmieszany1792: Ok, masz taki motocykl i w zasadzie po co ? Jeździć nim szkoda, bo się zepsuje. Czasem odpalisz i posłuchasz, popatrzysz, kawałeczek się przejedziesz i w zasadzie tyle. Stoi i wygląda.
Podziwiam ludzi, którzy chcą w takie zabawy kasę pakować, bo ni cholery jest to nieużyteczny sprzęt. Chciałbyś nim jeździć normalnie i cieszyć się takim sprzętem, no ale nie możesz ...
Podziwiam ludzi, którzy chcą w takie zabawy kasę pakować, bo ni cholery jest to nieużyteczny sprzęt. Chciałbyś nim jeździć normalnie i cieszyć się takim sprzętem, no ale nie możesz ...
@wlodzimierz8727: Jak one mi się kiedyś podobały a teraz dwa cylindry max (w zabytku).Chyba dorosłem
@SylwesterRudzinski: kto hamuje, ten przegrywa !
@SylwesterRudzinski: skladana stopka , rynek niemiecki...
@SylwesterRudzinski: W starym japońcu to normalka ze boli jak sie w trampku jeździ, problem z luzem polega na konstrukcji motocykla, wiec to tez normalka jak staniesz na światłach to z luzem będzie trudno...
@janektestastretta: Honda CBX 1000 - jeździłem nim w okolicach 2000 roku, trasa Łomża - Kazimierz Dolny w lekkim deszczyku, niezapomniane wrażenia... Hamulce słabe, lagi 35 mm ( a nie 39, ...39 mm miała późniejsza wersja ProLink), wtedy drogi były z koleinami, i w tych koleinach strach było jechać powyżej 160, bo motocykl po prostu pływał, czemu nie można się było dziwić, długość motocykla, miękkie, mało sztywne zawieszenie, pewnie to powodowało...Można poprawić jego prowadzenie i hamowanie, ale zniknie przy tym styl i "to" tych lat 70/80 tych, no i koszty przeróbki są ogromne bo wiąże się z modyfikacją ramy, zawieszenia, wahacza, hamulców- to jest możliwe i były/są firmy, które oferowały takie akcje ( np. MotoMartin)... Z ciekawostek: ma 4 wałki rozrządu i dużą ilość łańcuchów ... Czekam teraz na test Kawasaki KZ/Z 1300 - motocykl wg. mnie lepszy od CBX1000, ponieważ stosunkowo niewielkim kosztem i nie ingerującym zbytnio w "duszę" tego motocykla, można polepszyć jego prowadzenie oraz hamowanie, dość powiedzieć, że przednie zawieszenie na dzień dobry miało śr. 41 mm... Hehehe, też jeździłem...Do Mrągowa tam i z powrotem, oraz do roboty, parę razy...Oczywiście, żeby nie było tak słodko, KZ/Z 1300 ma jeden taki mankament, albo część, którą przy zakupie takowego KZ/Z trzeba sprawdzić i ewentualnie wymienić, żeby nie narobić większych szkód...Niestety trzeba przy tym rozebrać silnik...To napęd pompy oleju....Jednak z tych 2-ch - 6 cylindrówek, ładniejszy jest CBX 1000, ale ja osobiście do jeżdżenia w dzisiejszych czasach wolałbym KZ/Z 1300 na wtrysku ( były takowe )....Tobiaszu tak trza żyć.....Pozdro ?P.S. Mam gdzieś filmik na youtubie, jak odpalamy z kolegą KZ 1300...
@S?awomirMartin: Boże "właściciel"takiego pomnika motoryzacji nie wie ile ma biegów ?
@arekgajda1619: Mam Hondę sabre 750 i szukam dobrego mechanika kujawsko pomorskie
?
?
@xani666: A co ma liczba garów do sprzęgła ?sprzęgło się dobiera do mocy/momentu
@jerzykrata4166: Piękna maszyna. Pozazdrościć możliwości pojechania tym sprzętem.
@arkadiuszgodek737: Piękny motocykl! Bardzo fajnie słucha się także Właściciela tej Hondy! Super że udało Ci się spotkać i nakręcić ten odcinek! Ja mam jeszcze jeden temat który mocno mnie interesuje mianowicie jak Ci się jeździ Tobiaszu twoim GSX 1400 polataj nim trochę i opowiedz jak się czuję i on i Ty i czy nadal jest to taki ciekawy moto dla Ciebie? ❤❤❤
@marcinkucharzewski2419: Motoventus. Motocykle mają cudowne ale i ceny powalają na kolana..ale renowacja kosztuje majątek więc warto jak ktoś chce mieć zrobiony motocykl ..
@Anatol.Junior: Czy Chińczycy teraz będą chcieć udowodnić że są lepsi? ?
@radomas3050: I to właśnie dlatego, że nie ma ramy pod silnikiem tak świetnie wygląda????. No i legendarny dźwięk???. TO JEST JEDNA Z NIELICZNYCH MASZYN, KTÓRĄ PROSTO Z WEEKENDOWEJ PRZEJAŻDŻKI WJEŻDŻASZ PROSTO DO SALONU W DOMU, BO TAM JEST JEGO MIEJSCE??. BOSKI?
@rosandpl: w UK jest taki na sprzedaż 12500 funa
@KlaudiuszMirowski: Nie chciałbym go mieć,ale przejechać nim bardzo❤
@rubanowicz: Ok - jeszcze raz ?
Veni vidi vici.Mialem przez jakiś czas wersje Boldor Tour kupioną koło Dortmunda lata temu(jest film na YouTube ) jeździł nim mój ojczym ja wolałem VF1000F ujeżdżać na codzień.Motocykl oddawał moc jak auto,jedynym problemem (kosztownym)było ustawianie zaworów.Porównanie tego motocykla z podobnymi motocyklami z tego czasu to jak porównać w latach 70”amerykańskie auto z 5.0 silnikiem a lekkim japońskim autem 1.6 .Mile wspomnienia lecz serca mi nie skradła Honda tak jak Kawasaki KZ1300 z kardanem.Pozdrawiam.
Veni vidi vici.Mialem przez jakiś czas wersje Boldor Tour kupioną koło Dortmunda lata temu(jest film na YouTube ) jeździł nim mój ojczym ja wolałem VF1000F ujeżdżać na codzień.Motocykl oddawał moc jak auto,jedynym problemem (kosztownym)było ustawianie zaworów.Porównanie tego motocykla z podobnymi motocyklami z tego czasu to jak porównać w latach 70”amerykańskie auto z 5.0 silnikiem a lekkim japońskim autem 1.6 .Mile wspomnienia lecz serca mi nie skradła Honda tak jak Kawasaki KZ1300 z kardanem.Pozdrawiam.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=cNT0y_6kZEc